آرشیو آذر ماه 1400

آشنايي با متد هاي ديجيتال ماركتينگ

شنبه ۲۲ اردیبهشت ۰۳

طراحي سايت گرگان

۳۶ بازديد

طراحي سايت

طراحي سايت و داشتن وب سايت در دنياي امروز براي شركت ها، موسسات، سازمان ها و حتي اشخاص ديگر يك نياز نيست بلكه به يك ضرورت تبديل شده است. در عصر ارتباطات، دنياي اينترنت و وب، لازمه پياده سازي و ساخت سايت از جمله مهمترين نيازهاي انسان در زمينه ابزارهاي ارتباطي در هزاره سوم است. اما پس از اين نياز، لزوم آشنايي با انواع طراحي وب سايت، قبل از خريد سايت بسيار حائز اهميت است؛ زيرا شما بايد قبل از انتخاب يك شركت طراح سايت از اين مهم اطمينان حاصل نمائيد كه آيا شركت مذكور توانايي برآورده نمودن خواسته هاي شما را از وب سايتتان دارد يا خير؟

 گستردگي دسترسي به اطلاعات يك سايت، هزينه طراحي وب سايت در مقايسه با امكاناتي كه در اختيار كاربران خود قرار مي دهد؛ همچنين قابليت بروزرساني، مديريت آسان پورتال و سايت، از جمله مهمترين ويژگي هاي طراحي سايت مي باشد كه بايد به آن توجه ويژه نمود. همچنين اطمينان به يك شركت طراحي سايت با توجه به نمونه هاي انجام شده توسط آن نيز تشخيص انتخاب مناسب را براي شما آسانتر مي كند.


چرا بايد طراحي وب سايت خود را به شركت طراحي سايت گرگان بسپاريم؟!!

امروزه همه مي دانند كه طراحي وب سايت به تنهايي كمكي به رشد كسب و كار آنها نخواهد كرد. ساخت سايت براي شركت اگر كمكي به بيشتر ديده شدن كسب و كار شما نكند و نتواند مخاطب شما را جذب نمايد، عملا ارزشي ندارد و با انجام اين كار هزينه و زمان خود را هدر داده ايد. بنابراين يك طراحي سايت حرفه اي بايد شامل ويژگي هاي مناسبي از جمله اين موارد باشد:


•    طراحي آن مطابق با الگوريتم هاي گوگل باشد و در نتايج گوگل به خوبي ديده شود

•    امنيت بالا و سرعت لود مناسب داشته باشد

•    كاربردي بوده و كاربران بتوانند به سادگي اطلاعات مناسب را پيدا كنند

•    گرافيك خلاقانه و جذاب داشته باشد و ريسپانسيو باشد

•    در هنگام طراحي به UI (رابط كاربري) و UX (تجربه كاربري) توجه ويژه اي شود

•    داراي سيستم مديريت محتواي دايناميك باشد

•    به راحتي بتوانيم در طول زمان امكانات جديد را اضافه نماييم

•    داراي سرويس ميزباني ( هاستينگ ) باكيفيت و حرفه اي باشد

طراحي سايت در گرگان يكي از موضوعات بسيار مهم براي فعالان دنياي آنلاين در اين شهر مي باشد. به همين دليل بسياري از افراد سعي مي كنند تا اطلاعات خود در اين زمينه را به شدت گسترش دهند. اما نكته بسيار مهم اين است كه اين اطلاعات از چه مركز و مرجعي جمع آوري شوند؟

به همين دليل در اين بخش از نيوسئو، قصد داريم تا به صورت جامع، مقوله طراحي سايت را براي شما باز كنيم تا شما نيز بتوانيد با استفاده از داده هايي كه براي شما ارائه كرده ايم، هرچه سريع تر به آنچه كه مي خواهيد برسيد. ادغام نكات اين مطلب با تكنيك هاي آموزش سئو مي تواند موجب رشد چشمگير وب سايت شما بشود.


خدمات طراحي سايت در گرگان

پونه مديا ارائه‌دهنده‌ي مجموعه‌اي از متنوع‌ترين خدمات در زمينه‌ي طراحي سايت است كه كليه‌ي نيازهاي شما را در زمينه‌ي طراحي سايت در گرگان پوشش مي‌دهد. خدمات طراحي سايت پونه مديا عبارتند از:

1.    طراحي گرافيك سايت در گرگان

2.    طراحي سايت در گرگان

3.    طراحي فروشگاه اينترنتي درگرگان

4.    خريد هاست و دامنه

5.    پشتيباني سايت درگرگان

6.    سئو سايت در گرگان

7.    تبليغات گوگل در گرگان


اهميت طراحي سايت

به 2 دليل بايد به شما تبريك بگوييم: اول اينكه به دنبال راه اندازي كسب و كار اينترنتي براي بيزينس سنتي خود هستيد و دوم اينكه اقدام كرده ايد و در حال سعي و تلاش براي پيدا كردن بهترين تيم طراحي سايت در گرگان هستيد. نتيجه تلاش موفقيته، مگه نه؟

همانطور كه قطعا مي دانيد، امروزه در كشور ما گردش پول در حوزه تجارت الكترونيك از هر تجارت ديگري بيشتر است و هر فرد يا گروهي كه مي خواهد حرفه اي و توانمند در تجارت و حرفه خود باقي بماند بايد براي خود يك سايت حرفه اي و بروز داشته باشد كه در كنار آن با بهينه كردن سايت خود و بالا آوردن آن در نتايج گوگل از جايگاه بهتري نسبت به ساير سايت ها برخوردار باشد و در نتيجه به سهم بيشتري از بازار برسد.

تيم هيركانا با مديريت امير قمصري كه 17 سال سابقه فعاليت در بازار بكر تجارت الكترونيك را در رزومه خود دارد مي تواند جايگاه مطمئن و البته متفاوتي براي راه اندازي كسب و كار اينترنتي شما باشد. هيركانا با به كارگيري متخصصان حرفه اي و مجرب، همواره يكي از برترين برندهاي ايران و گرگان بوده و هست. طراحي انواع وب سايت هاي اختصاصي، فروشگاهي، شركتي و … در سطوح ساده تا فوق پيشرفته با قوي ترين زبان هاي برنامه نويسي دنيا به همراه استفاده از برترين CMSها، از فعاليت هاي تيم هيركانا مي باشد.

ما با راه اندازي سايت هاي مختلف و مشاوره مستمر و حرفه اي به مديران آن ها باعث شديم، در مدت زمان كوتاهي به سايت هاي بزرگ و توانمندي در عرصه فعاليت خود تبديل شوند. تيم هيركانا طي سال ها فعاليت در عرصه ديجيتال ماركتينگ هم در بخش سئو سايت و هم در بخش طراحي سايت هاي مختلف و برتر رزومه اي پربار و ستودني دارد؛ مخصوصا در زمينه طراحي سايت در گرگان.

طراحي سايت رتبه 27 الكسا ايران، طراحي برترين سايت تخفيف گروهي ايران، سازنده اولين اسكريپت سفارش اينترنتي غذا در ايران، طراحي بيش از 50 سايت برتر و بزرگ فروشگاهي و صدها سايت شركتي … تجربه ما در عرصه تجارت الكترونيك و راه اندازي ده ها سايت بزرگ و كوچك مي تواند راهنماي بسيار خوبي براي شما باشد و ما در كنار طراحي و سئو سايت به شما مشاوره هاي خاص و متفاوتي نيز عرضه خواهيم كرد.

طراحان سايت متخصص ما طرح هاي الهام بخش و متمركز بر برند ايجاد مي كنند كه تجربه اي خارق العاده و تاثيرگذار را براي كاربران به ارمغان مي آورد. تبديل بازديدكنندگان سايت به مشتريان و در نتيجه رشد و موفقيت كسب و كار شما همواره يكي از دغدغه هاي طراحان سايت در هيركانا است. روياي خود را به ما بگوييد، ما آن را عملي خواهيم كرد. وب سايت شما چگونه كاربراني دارد؟ ما يك شركت طراحي سايت گرگان هستيم كه بر اساس تجربيات گوناگون خود، كيفيتي برتر را براي بازديدكنندگان وب سايت شما ايجاد مي كند.

هدف ما فقط طراحي وب سايت شما نيست. اجازه دهيد صادق باشيم.هر شركت طراحي سايت در گرگان مي تواند سايت شما را طراحي كند. ما در هيركانا در تلاش هستيم تا به شما كمك كنيم سايتي قوي و جذاب براي مشتريان خود بسازيد و شمارا كمك كنيم تا به كسب درآمد از طريق سايت خود برسيد. ما هر پروژه طراحي سايت را با آشنايي اوليه با شغل شما شروع مي كنيم تا دقيقا هماني را طراحي كنيم كه شما مي خواهيد.

انتخاب با شماست! فكر مي كنم به اندازه كافي درباره هيركانا مي دانيد كه همكنون در اين صفحه هستيد. پس اگر صلاح ديديد با ما تماس بگيريد تا براي طراحي سايت شركتي يا طراحي سايت فروشگاهي در خدمت شما باشيم.


با شركت طراحي سايت گرگان  در صفحه اول گوگل بدرخشيد !!

اولويت بسيار مهم بعد از طراحي سايت ، بهينه سازي سايت با رعايت تمامي استانداردهاي مربوط به موتورهاي جستجوگر ، مخصوصا گوگل مي باشد. حضور سايت شركت شما در رتبه هاي بالاي گوگل و جذب مشتري بيشتر از ضروريت هاي غيرقابل انكار است.

برخي از خدمات شركت طراحي سايت گرگان جهت سئو سايت :

•    بررسي كامل اهداف بازاريابي مشتري ، كسب رتبه در گوگل و به حداكثر رساندن ورودي سايت

•    بهينه سازي سايت مطابق با آخرين الگوريتم هاي گوگل در سال ۲۰۲۰ و به صورت پايدار و تضميني

•    سئو داخلي (On-Page) كاملا اصولي و استاندارد ، بررسي كلمات كليدي پر بازديد

•    استفاده از تحليل گرهاي قدرتمند مثلSemrush، Moz، ahrefs، woorank

•    امكان ارائه گزارش هاي روزانه از وضعيت كلمات كليدي و سلامتي سايت

•    تهيه محتواي بهينه براي موتورهاي جستجو و لينك سازي مرتب و با كيفيت

•    تمركز بر روي تجربه كاربري (UX) براي جذب بيشتر كاربر و نگه داشتن بيشتر كاربر در سايت

•    بررسي كامل سايت (Website Audit) به صورت منظم ، آناليز و بررسي رقابتي آنلاين وب سايت

•    بهبود محتواي فعلي و بهينه سازي دقيق لينك هاي داخلي و بسياري از خدمات ديگر …

طراحي سايت در گرگان يكي از موضوعات بسيار مهم براي فعالان دنياي آنلاين در اين شهر مي باشد. به همين دليل بسياري از افراد سعي مي كنند تا اطلاعات خود در اين زمينه را به شدت گسترش دهند. اما نكته بسيار مهم اين است كه اين اطلاعات از چه مركز و مرجعي جمع آوري شوند؟

به همين دليل در اين بخش از نيوسئو، قصد داريم تا به صورت جامع، مقوله طراحي سايت را براي شما باز كنيم تا شما نيز بتوانيد با استفاده از داده هايي كه براي شما ارائه كرده ايم، هرچه سريع تر به آنچه كه مي خواهيد برسيد. ادغام نكات اين مطلب با تكنيك هاي آموزش سئو مي تواند موجب رشد چشمگير وب سايت شما بشود. به 2 دليل بايد به شما تبريك بگوييم: اول اينكه به دنبال راه اندازي كسب و كار اينترنتي براي بيزينس سنتي خود هستيد و دوم اينكه اقدام كرده ايد و در حال سعي و تلاش براي پيدا كردن بهترين تيم طراحي سايت در گرگان هستيد.

نتيجه تلاش موفقيته، مگه نه؟ همانطور كه قطعا مي دانيد، امروزه در كشور ما گردش پول در حوزه تجارت الكترونيك از هر تجارت ديگري بيشتر است و هر فرد يا گروهي كه مي خواهد حرفه اي و توانمند در تجارت و حرفه خود باقي بماند بايد براي خود يك سايت حرفه اي و بروز داشته باشد كه در كنار آن با بهينه كردن سايت خود و بالا آوردن آن در نتايج گوگل از جايگاه بهتري نسبت به ساير سايت ها برخوردار باشد و در نتيجه به سهم بيشتري از بازار برسد.

تيم هيركانا با مديريت امير قمصري كه 17 سال سابقه فعاليت در بازار بكر تجارت الكترونيك را در رزومه خود دارد مي تواند جايگاه مطمئن و البته متفاوتي براي راه اندازي كسب و كار اينترنتي شما باشد. هيركانا با به كارگيري متخصصان حرفه اي و مجرب، همواره يكي از برترين برندهاي ايران و گرگان بوده و هست. طراحي انواع وب سايت هاي اختصاصي، فروشگاهي، شركتي و … در سطوح ساده تا فوق پيشرفته با قوي ترين زبان هاي برنامه نويسي دنيا به همراه استفاده از برترين CMSها، از فعاليت هاي تيم هيركانا مي باشد. ما با راه اندازي سايت هاي مختلف و مشاوره مستمر و حرفه اي به مديران آن ها باعث شديم، در مدت زمان كوتاهي به سايت هاي بزرگ و توانمندي در عرصه فعاليت خود تبديل شوند.

تيم هيركانا طي سال ها فعاليت در عرصه ديجيتال ماركتينگ هم در بخش سئو سايت و هم در بخش طراحي سايت هاي مختلف و برتر رزومه اي پربار و ستودني دارد؛ مخصوصا در زمينه طراحي سايت در گرگان. طراحي سايت رتبه 27 الكسا ايران، طراحي برترين سايت تخفيف گروهي ايران، سازنده اولين اسكريپت سفارش اينترنتي غذا در ايران، طراحي بيش از 50 سايت برتر و بزرگ فروشگاهي و صدها سايت شركتي …تجربه ما در عرصه تجارت الكترونيك و راه اندازي ده ها سايت بزرگ و كوچك مي تواند راهنماي بسيار خوبي براي شما باشد و ما در كنار طراحي و سئو سايت به شما مشاوره هاي خاص و متفاوتي نيز عرضه خواهيم كرد.

طراحان سايت متخصص ما طرح هاي الهام بخش و متمركز بر برند ايجاد مي كنند كه تجربه اي خارق العاده و تاثيرگذار را براي كاربران به ارمغان مي آورد. تبديل بازديدكنندگان سايت به مشتريان و در نتيجه رشد و موفقيت كسب و كار شما همواره يكي از دغدغه هاي طراحان سايت در هيركانا است. روياي خود را به ما بگوييد، ما آن را عملي خواهيم كرد. وب سايت شما چگونه كاربراني دارد؟ ما يك شركت طراحي سايت گرگان هستيم كه بر اساس تجربيات گوناگون خود، كيفيتي برتر را براي بازديدكنندگان وب سايت شما ايجاد مي كند.

هدف ما فقط طراحي وب سايت شما نيست. اجازه دهيد صادق باشيم.هر شركت طراحي سايت در گرگان مي تواند سايت شما را طراحي كند. ما در هيركانا در تلاش هستيم تا به شما كمك كنيم سايتي قوي و جذاب براي مشتريان خود بسازيد و شمارا كمك كنيم تا به كسب درآمد از طريق سايت خود برسيد. ما هر پروژه طراحي سايت را با آشنايي اوليه با شغل شما شروع مي كنيم تا دقيقا هماني را طراحي كنيم كه شما مي خواهيد.

انتخاب با شماست! فكر مي كنم به اندازه كافي درباره هيركانا مي دانيد كه همكنون در اين صفحه هستيد. پس اگر صلاح ديديد با ما تماس بگيريد تا براي طراحي سايت شركتي يا طراحي سايت فروشگاهي در خدمت شما باشيم.


طراحي سايت گرگان

اكنون وقت آن است كه بپردازيم به پروسه طراحي سايت گرگان توسط تيم نيوسئو
طراحي متفاوت و حرفه اي وب سايت با امكانات زير:

سايت هاي ساده

1- صددرصد ريسپانسيو(قابل مشاهده در موبايل)

2- گرافيك زيبا

3- سئو بالا(بهينه سازي سورس)

4- مديريت ساده و روان

5- ثبت سايت شما در گوگل

6- اتصال سايت شما با كانال تلگرام تان

7- باشگاه مشتريان

8- صددرصد دايناميك

9- پشتيباني حرفه اي

10- و ….

 
سايت هاي حرفه اي

چطور مي توانيم با هشت گام ساده، يك وبسايت طراحي كنيم؟

دوست داريد بتوانيد سايت خودتان را طراحي كنيد؟ خب اصلا نترسيد چون اين راهنما به شما نشان ميدهد كه هر كسي مي تواند سايت خودش را طراحي كند. فقط بايد چند نكته را بدانيد. (شايد تعجب كنيد كه چرا هيركانا با اينكه مي تواند پروژه هاي طراحي سايت شما را بگيرد و بابت آن هزينه دريافت كند، به شما آموزش طراحي سايت مي دهد! پاسخ: اونايي كه ما رو مي شناسند مي دونند، هيركانا و امير قمصري دنبال اين درامد ها نيستند.

از اولشم هيركانا هميشه دنبال آموزش بوده تا از خوشحاليه ديگران خوشحال بشه. حالا اگر بعضيا يا وقتش رو ندارند، يا معتقدند هركاري رو بايد به متخصصش سپرد و يا پروژه هاي سنگين دارند؛ مي تونند روي هيركانا حساب كنند. با هم تا اوج فاصله اي نداريم …

خيلي از مردم فكر مي كنند كه اگر بخواهند يك سايت خوب را طراحي كنند، حتما بايد دوره هاي خاصي را طي كرده باشند و يا بتوانند از جديدترين ابزار در اين زمينه استفاده كنند. خب حالا خبر خوب چيست؟ به راحتي و بدون نياز به هيچ كدام از اين ها، ميتوانيد سايت خودتان را طراحي كنيد. ما براي طراحي سايت در گرگان  و هر نقطه ديگري از جهان در كنار شما خواهيم بود.

با اين وجود، شما بايد چند نكته در رابطه با طراحي وبسايت مخصوصا درباره طراحي سايت گرگان بدانيد. به صورت كلي، شما بايد بدانيد كه تقريبا 38% از بازديدكننده ها اگر حس كنند طراحي يك وبسايت جذاب نيست، سريع آن را ترك مي كنند.طراحي يك وبسايت درست مانند فروختن يك ماشين است. حتي اگر ماشين شما بهترين موتور را هم داشته باشد اما اگر طراحي خوبي نداشته باشد، به  نظر تلاش شما بي فايده خواهد بود. افراد اصلا علاقه اي به خريد آن نخواهند داشت.

حالا امروز در اين مقاله، ما مي خواهيم چند نكته در رابطه با طراحي وبسايت را به شما بگوييم. ما در اين مقاله يك راهنماي ساده و آسان را ارائه مي كنيم. با استفاده از اين هشت مرحله، شما مي توانيد طراحي سايت خودتان را انجام دهيد.

طراحي وبسايت: راهنماي هشت مرحله اي ما

1.    تعريف كردن يك هدف و استراتژي براي سايت

2.    تحقيق در رابطه با جديدترين گرايش ها در زمينه طراحي وبسايت

3.    انتخاب كردن بستر مناسب

4.    انتخاب كردن يك نمونه و سفارشي سازي آن

5.    تصميم گيري در رابطه با برند سازي خودتان

6.    افزودن ويژگي ها و بهينه سازي محتوا

7.    انتشار وبسايت

8.    تحليل و بهبود وب سايت


منظور از طراحي سايت اختصاصي چيست؟

سايت اختصاصي دقيقا بر اساس سليقه و نياز شما و بر اساس نوع كسب و كار شما و از همه مهمتر فقط براي شما طراحي ميشه. سايت شما بايد بر اساس نوع محصول يا خدمات، جنسيت مشتري، نحوه فروش و ده ها مدل ديگه طراحي اختصاصي بشه; ما قبل از اجراي سايت با استفاده از نرم افزارهاي گرافيكي بر اساس سليقه و رقبايي كه داريد طرح گرافيكي تهيه ميكنيم و روي اون نظر ميديد و در نهايت بعد از تاييد طرح توسط شما سايت اجرا ميشه. (ما بهتون اطمينان ميديم سايت شما از همه رقباتون بهتر خواهد بود)


چرا طرح اختصاصي مهمه؟

اين روزا هركسي ميتونه با استفاده از وردپرس و يك قالب آماده يك سايت راه اندازي كنه. پس چيزي كه شما رو بايد از بقيه متمايز كنه طرح اختصاصي و حرفه اي شما با توجه به محصول و خدماتتون و شناخت جامعه هدف هست; سايت نماينده بيزينس شما تو اينترنته و ميتونه يك شركت كوچيك رو طوري جلوه بده كه يك شركت بزرگ و حرفه اي به نظر برسه يا اينكه برعكس, يك شركت حرفه اي و با پرستيژ رو يك شركت ساده و كوچيك كه حتي نتونسته يك سايت درست و حسابي داشته باشه..

 

طراحي سايت با سئو رايگان

سئوي درست، اصولي و حرفه اي سايت باعث ميشه سايت شما توي نتايج گوگل با عبارتي كه مد نظر شماست بالا بياد و ديده بشه. بازديد كننده هايي كه از طريق گوگل وارد سايتتون ميشن 100% هدفمندن چون دقيقا با عبارتي كه شما ميخواين وارد سايت شدن، پس درصد بالاييشون به مشتري تبديل ميشن. سايتي كه سئو نداشته باشه هرچقدر هم از لحاظ گرافيكي زيبا باشه شبيه يك فروشگاه بزرگ وسط بيابونه بدون هيچ رهگذري; ما سئو پايه رو همراه با طراحي سايت به صورت رايگان به شما هديه ميديم!


طراحي سايت فروشگاه اينترنتي

اين روزا يكي از راحتترين و كم هزينه ترين راه هاي كسب درآمد راه اندازي يك فروشگاه اينترنتيه، توي اينتستاگرام تقريبا از هر خونواده يك نفر يك پيج فروشگاهي داره كه كم و بيش بسته به خلاقيت و تلاش و تعداد فالورهايي كه دارن هركسي فروشي داره، ولي حتما ميدونيد كه يك فروشگاه اينترنتي واقعي و قابل اعتماد فروشگاهي هست كه از طريق سايت باشه و تمام مراحل ثبت سفارش و پرداخت به صورت اتومات انجام بشه، يعني حتي وقتي شما خواب هستيد يا توي مهموني و تفريح ممكنه سايت براي شما به صورت خودكار كار فروش رو انجام بده بدون نياز به اينكه ادمين آنلاين باشه..


طراحي سايت حرفه اي گرگان

با گسترش كاربرد اينترنت بين مردم و همه‌گير شدن استفاده از اين فضا به‌عنوان محلي براي فعاليت‌هاي روزانه، نياز به ارائه‌ي خدمات و سرويس‌هاي كامل‌تر و كاربرپسندتر هم بيش از پيش احساس شد. به همين دليل يكي از پررقابت‌ترين حوزه‌هايي كه شركت‌هاي گرگاني در آن مشغول فعاليت هستند، طراحي سايت حرفه‌اي است.

يك سايت حرفه‌اي بايد به گونه‌اي باشد كه علاوه بر داشتن امكانات پايه و امنيت بالا، ايجاد هر تغيير و توسعه در آن نيازمند پرداخت هزينه‌هاي گزاف نباشد. در حقيقت شركت طرف قرارداد شما بايد بتواند در هرزماني كه شما بخواهيد، رابط كاربري، تغيير كاربري و توسعه‌ي وب‌سايت را با حداقل هزينه و در كمترين زمان ممكن انجام دهد.

پونه مديا به عنوان برترين شركت طراحي سايت حرفه‌اي گرگان با داشتن بيش از 14 سال سابقه و تيم فني متخصص در امر ارائه‌ي خدمات طراحي سايت حرفه‌اي در گرگان، آماده‌ي خدمت‌رساني مطابق با جديدترين و استاندادترين متدهاي روز دنيا است. تجربه‌ي چندين ساله‌ي تيم پونه مديا و همچنين نمونه كارهاي انجام شده اين شركت در گرگان، تنها گوشه‌اي از اين رزومه براي اطمينان شما به اين تيم طراحي سايت حرفه‌اي در گرگان است.


طراحي سايت ارزان گرگان

ارزان يعني چه؟ به چه چيز ارزان مي‌گوييم؟ اين ضرب‌المثل را شنيده‌ايد كه «هيچ ارزاني بي‌علت نيست»؟ خب حقيقت اين است كه همه‌چيز به نگاه شما به موضوعات بستگي دارد. بسته به اين كه چه تعريفي از خدمات ارزان داريد، هزينه‌ها براي شما طبقه‌بندي مي‌شوند.

گاهي شركت‌هاي نوپا، كم‌تجربه و كارنابلد طراحي سايت، قيمت‌هاي بسيار كمي را براي راه‌اندازي و مديريت يك وب‌سايت به شما اعلام مي‌كنند. اين قيمت‌هاي باورنكردني هركسي را كنجكاو مي‌كند كه از خدمات ارزان‌قيمت آن‌ها استفاده كند. با اين حال اين شركت‌ها عموماً به دليل بي‌تجربگي و نداشتن دانش و اطلاعات كافي در زمينه‌ي طراحي سايت، سايتي با اشكالات فراوان وكمترين امكانات ممكن را براي شما ايجاد مي‌كنند كه براي قرار دادن آن روي ريل اينترنت، گاهي بايد چندين برابر هزينه كنيد و زمان بگذاريد.

ما در پونه مديا ادعا مي‌كنيم كه خدمات طراحي و مديريت سايت ارزان‌قيمتي را به همشهريان گرگاني ارائه مي‌كنيم؛ ادعايي كه اساس آن مقايسه‌ي تعرفه‌هاي ما با كيفيت كار و نتيجه‌ي نهايي آن است. به‌طور كلي وقتي مي‌خواهيد يك شركت طراحي سايت را براي عقد قرارداد همكاري انتخاب كنيد، لازم است اين سوال‌ها را از خودتان بپرسيد:

•    آيا شركت يا فرد مورد نظر توان پياده‌سازي چنين پروژه‌اي را دارد؟
•    آيا از تكنولوژي روز براي طراحي سايت استفاده مي‌كند؟
•    آيا سايت طراحي شده قابليت توسعه در آينده را دارد؟
•    نحوه‌ي ارائه‌ي خدمات پشتيباني سايت به چه صورت است؟
•    ميزان اعتبار، سوابق و نمونه كارهاي شخص يا تيم خدمات دهنده قابل اطمينان است؟

بنابراين اگر سوداي رشد و توسعه‌ي كسب‌وكار خود را در سر داريد، اگر مي‌خواهيد از رقباي خود پيشي بگيريد و گوي سبقت را از آن‌ها برباييد، لازم است پيش از هزينه‌ي طراحي سايت به كيفيت آن توجه كنيد و سپس براساس بهترين كيفيت قابل ارائه، مناسب‌ترين هزينه را انتخاب كنيد.

https://hircana.com/page/gorgan-website