آرشیو تیر ماه 1401

آشنايي با متد هاي ديجيتال ماركتينگ

پنجشنبه ۲۰ اردیبهشت ۰۳

10 دلیل موفق شدن اینستاگرام

۱۶ بازديد
10 دلیل موفق شدن اینستاگرام
1. تریبونی برای همه

این شبکه اجتماعی با وجود قابلیتهایی مانند انواع فیلترها، امکانات تغییر عکس و تنظیمات شخصی کردن صفحه، از سادگی زیادی برخوردار است و افرادی که چندان با تکنولوژی روز نیز ارتباط و آشنایی نداشته باشند، به راحتی میتوانند از اینستاگرام استفاده کنند. این ویژگیها سبب شده افرادی با سنین مختلف عضو شبکه اینستاگرام شده و عکسهایشان را به سادگی با دیگران به اشتراک بگذارند، حتی کسانی که مایل به فعالیت اجتماعی زیادی نیستند و به دلایل مختلف ترجیح می‌دهند بیشتر وقتشان را در فضای خانه بگذرانند هم حضور در این شبکه و اطلاع پیدا کردن از محیط اطرافشان از طریق اینستاگرام را فرصت مناسبی می‌دانند.


2.ربان بین‌المللی

بسیاری از طرفداران اینستاگرام یکی از مهمترین دلایلی که به این شبکه بیش از سایر فضاهای مشابه علاقه نشان می‌دهند را عکس‌محور بودن آن دانسته اند. به گفته آنها، چرا وقتی می‌توان تنها با یک عکس، بسیاری از حرفها را به مخاطب منتقل کرد، باید متنهای طولانی را بخوانیم؟ این کار ساده تر، جذابتر، گویاتر و حتی قانع کننده تر از توضیح دادن از طریق کلمات است. ضمن این که اشتراک عکس، نیازی به ترجمه ندارد و افرادی از کشورها و زبانهای مختلف میتوانند صرفا از طریق عکسهایشان با یکدیگر در ارتباط باشند.


3.بیانگر شخصیت و هویت

عکسها به خوبی بیانگر این هستند که شما که هستید، چه طرز فکری دارید، در چه شرایطی زندگی می‌کنید و خواسته ها و سبک زندگی شما چگونه است. عکسها بیشتر از نوشته ها، هویت افراد را فاش می‌کنند و قابلیت کمتری برای پنهان کردن در خود دارند. این شاید یکی از دلایل مهمی باشد که در ارتباط گرفتن اشخاص همفکر با همدیگر تاثیرگذار است و سبب شده از اینستاگرام به عنوان راهی برای شناخت دیگران استفاده کنند، کاری که شاید به سختی بتوان از طریق خواندن متن آن را انجام داد.


4.قابلیت تجاری

اینطور که ابداع کنندگان اینستاگرام گفته اند، آنها این شبکه اجتماعی را برای ارتباط گرفتن مردم با یکدیگر و نشان دادن دنیای پیرامونشان پایه گذاری کرده اند، اما خواسته یا ناخواسته، این فضای مجازی، قابلیت تجاری نیز پیدا کرده و برای برخی شرکتهای بزرگ یا کسب و کارهای خانگی، منافعی به همراه داشته است. صاحبان مشاغل مختلف با ایجاد صفحه در اینستاگرام و ارائه محصولاتشان همراه با عکس یا ویدئو، امکان خوبی برای معرفی و پیدا کردن دایره ای از مشتریان دائمی پیدا کرده اند در حالی که این روش تبلیغ برایشان مالیات و هزینه نیز به همراه ندارد.


5. اطلاع رسانی فوری

در اینستاگرام، کاربران می‌توانند از زندگی روزمره خود، وقایع و هر چیزی را که دوست دارند عکس گرفته و نهایتاً آن را با کسانی که دوست دارند به اشتراک بگذارند. از آنجا که این به ‌اشتراک گذاری از طریق تلفن همراه و تبلت به سادگی صورت می‌گیرد و افراد در بیشتر طول روز تلفن همراهشان را با خود دارند، می‌توانند در هر جایی که باشند، با دیدن واقعه ای مهم، دیگران را در جریان آن اتفاق قرار دهند. اگرچه از طریق فضاهایی مانند توییتر هم میتوان این اطلاع رسانی را انجام داد، اما اینستاگرام با انتشار عکس، قابلیت بیشتری برای تاثیرگذاری بر مخاطب و نشان دادن اهمیت و ابعاد وقایع دارد.


6.کلاسیک و مدرن

یک ویژگی متمایز اینستاگرام، قرار گرفتن عکسها به فرم مربع شبیه به عکس دوربین‌های اینستماتیک کداک یا پولاروید است. در این حالت، این شبکه به اشتراک گذاری عکس، هم احساسی نوستالژیک به کاربر منتقل می‌کند و هم با انواع قابلیت‌هایی که در اختیار او می‌گذارد، سبب می‌شود عکسها از کیفیت مناسبی برخوردار باشند. این ویژگیها، هم برای کسانی که مخاطبان عادی عکس و عکاسی هستند از جذابیت برخوردار است و هم برای عکاسان حرفه ای که می‌خواهند به جای نمایشگاه عکس، از طریق تلفن همراه با مخاطبانشان ارتباط داشته باشند.


7.تغییر سبک زندگی

افزایش کیفیت زندگی یکی از مهمترین نتایجی است که کاربران اینستاگرام بعد از استفاده از این شبکه به آن اشاره می‌کنند. بصری بودن اطلاعات مبادله شده در این شبکه باعث می‌شود افراد، با دقت بیشتری به جزییاتی که در اطرافشان وجود دارد نگاه کنند و برای داشتن زندگی با کیفیت بهتری نسبت به آنچه قبل از آن داشتند، تلاش کنند. این تلاش‌ها اگرچه ممکن است با مصرف گرایی همراه شود اما برای عده بسیاری با ابتکار، خلاقیت و تنوع بخشی با راهکارهای ساده همراه بوده است.


8.کاهش فاصله اجتماعی

یکی از مواردی که در اغلب شبکه های اجتماعی از جمله اینستاگرام وجود دارد، قابلیت ارتباط گرفتن مردم با افراد سرشناس در حوزه های مختلف فرهنگی، ورزشی، اجتماعی، سیاسی و ... است. چهره های دانشگاهی یا بازیگران و خواننده ها و ورزشکاران سرشناس، با حضور در این شبکه اجتماعی و به اشتراک گذاشتن دیدگاه ها و آخرین فعالیتهایشان، به طور مستقیم با مردم در ارتباط هستند و انتقادها و پیشنهادهای آنها را سریعا دریافت می‌کنند. این قابلیت که مزیتی دوسویه است، تا کنون پای چهره های سرشناس زیادی را به اینستاگرام باز کرده است؛ هرچند در برخی موارد، هجمه هایی که علیه آنها در صفحه شخصی شان صورت گرفته سبب شده عطای داشتن آن را به لقایش ببخشند.


9.تحرک اجتماعی

یکی از مهمترین اتفاقاتی که شبکه های اجتماعی به همراه داشته، تحرک اجتماعی و بیرون آوردن اجتماع از فضای رکود و رخوت است. یکی از تازه ترین نمونه های این اتفاق را همین چند روز پیش در جریان برخورد یک مجری تلویزیونی با میهمان برنامه دیدیم. مخاطبان شبکه های اجتماعی که از رفتار مجری با میهمان برنامه آزرده و عصبانی شده بودند، بلافاصله در توییتر، فیس بوک و ... شروع به تحلیل ماجرا کردند. کاربران اینستاگرام نیز با انتشار بخش‌هایی از فیلم این اتفاق و  به اشتراک گذاشتن کاریکاتورها و عکس‌هایی با محوریت این برنامه، انتقاد خودشان را نسبت به آنچه شاهد بودند به تصویر کشیدند.


10.فیلترینگ

و در کنار تمام این مزایا، شاید بتوان یکی از دلایل مهم استقبال کاربرانی از کشورهایی مانند ایران که قوانین فیلترینگ بر آنها حاکم است را فیلتر نبودن شبکه اجتماعی اینستاگرام دانست. در شرایطی که سایر شبکه های اجتماعی مانند فیس بوک و توییتر به فیلترشکن نیاز دارند، اینستاگرام را میتوان بدون فیلترشکن استفاده کرد و علاوه بر نیاز نداشتن به برنامه هایی برای عبور از فیلترینگ، احساس ناخوشایند انجام کاری غیرقانونی نیز به مخاطب دست نمی‌دهد!

10 دلیل موفق شدن اینستاگرام
نشان دادن هویت با استفاده از اینستاگرام

با انتشار و یا به اشتراک گذاشتن عکس، ویدیو و یا مطلبی در اینستاگرام در واقع طرز فکرتان به زندگی را به  دیگران نشان می‌دهید. با استفاده از اینستاگرام به راحتی می‌توان به هویت افراد، طرز فکرشان و یا سبک زندگیشان پی برد. با نگاه کردن به عکس، افراد راحت‌تر به هویت شما پی می‌برند.


ایجاد یک کسب و کار اینترنتی

بسیاری از افراد از ویژگی خوب اینستاگرام در جهت راه اندازی کسب و کار آنلاین استفاده می‌کنند. از اینستاگرام به راحتی می‌توان برای تعامل و ارتباط بیشتر با دیگران نیز استفاده کرد. در این میان بسیاری از افراد که در دنیای واقعی در زمینه فروش یا معرفی و تبلیغ مشغول به کار هستند، با استفاده از اینستاگرام می‌توانند این کسب و کار را گسترش دهند. همچنین بسیاری از کسب و کارهای خانگی از فضای مناسب اینستاگرام در جهت توسعه و فروش محصولات خود استفاده می‌کنند. البته شرکت‌ها و کارخانجات نیز از این ویژگی اینستاگرام به نفع خود استفاده زیادی می‌برند.

در میزان سوددهی و بازده زیاد پیج، توجه به این نکته ضروری است که باید تعداد فالووران شما زیاد باشد. در راستای اهمیت این موضوع بسیاری از مردم به دنبال خرید فالوور از اینترنت می‌روند که دارای مزایا و معایب خاص خودش است.


استفاده از اینستاگرام به عنوان شبکه خبری

یکی از دلیل معروفیت اینستاگرام، این است که به راحتی با عضویت در این برنامه می‌توانید از تمامی خبرهای جهان آگاه شوید. کاربران زیادی در اینستاگرام فعالیت دارند و از سرتا سر جهان در این برنامه کاربر فعال وجود دارد. بسیاری از خبرنگاران با فعالیت در این برنامه و تهیه خبر از رویدادهای مهم، آن‌ها را در اینستاگرام با دیگران به اشتراک می‌گذارند. با انتشار اخبار مردم در صدم ثانیه از اخبار مطلع می‌شوند.


ایجاد خلاقیت و ابتکار در روند زندگی

از دیگر دلیل محبوبیت اینستاگرام دنبال کردن پیج‌هایی است که سبب ایجاد خلاقیت و ابتکار در فرد می‌شود. بسیاری از پیج‌ها هستند که به زبان ساده یک سری راهکارهای را به ما آموزش می‌دهند. این راهکارها می‌تواند در بسیاری از جاها به ما کمک کند.


امکان برقراری ارتباط و دنبال کردن زندگی افراد معروف

از دیگر ویژگی‌های مثبت اینستاگرام که برای بسیاری از مردم جذابیت دارد، این است که قادرند تمامی افراد معروف و سلبریتی‌ها را در زمینه‌های مختلف فرهنگی، ورزشی، اجتماعی، سیاسی و … دنبال کنند و به راحتی با آن‌ها ارتباط برقرار کنند. بسیاری از افراد معروف روزانه تقریبا از تمامی کارهایی که انجام می‌دهند فیلم گرفته و آن را در بخش استوری اینستاگرام با دیگران به اشتراک می‌گذارند. بسیاری از افراد با دنبال کردن همین روند زندگی افراد معروف انگیزه لازم را برای استارت زدن کاری، دنبال کردن اهداف و … بدست می‌آورند و هم برایشان سرگرمی و هم یادگیری است. در واقع در شرایط امروزی همه جوامع مردم دوست دارند تا از جزئیات زندگی یکدیگر مطلع باشند و اینکار به نوعی تبدیل به عادت شده است.

شلوار جین چیست؟

۲۵ بازديد

شلوار جین چیست؟

پس از محبوبیت شلوار جین و طراحی آن توسط لوی استراوس، مردم برای این شلوار ها که از جنس کتان بودند نام لیوایز را انتخاب کرده و این نام به عنوان علامت تجاری شرکت ثبت شد. شلوار جین برای مهمانی شب و خیلی رسمی اصلا مناسب نیست و معمولا کاربرد آن در موقعیت های غیر رسمی مانند عصرانه و قرار غیر رسمی بیشتر است. این شلوار را می توانید با کت، تیشرت، بلوز رسمی، شومیز و … استفاده کنید.

شلوار جین به شلوار هایی گفته می شود که با پارچه ای تحت عنوان دنیم که همان پارچه کتان با بافتی ضخیم و به صورت راه راه است، دوخته می شود. کلمه جین از واژه فرانسوی (آبی از جنوا) گرفته شده و جنوا نام شهری در ایتالیاست. مبدا پارچه جین اولیه به فرانسه و ایتالیا بر می گردد و لباس ملوانان اولین لباس دوخته شده از جین بود.


دلیل آبی بودن رنگ شلوار جین چیست؟

حدود ۱۰۰ سال پیش شلوار جین با ۲ رنگ قهوه ای و آبی تولید می شد؛ اما رنگ قهوه ای به دلیل این که پس از چند بار شستشو کمرنگ شده و رنگ آن می رفت به مرور زمان مشتریان خود را از دست داده و دیگر تولید نشد. بنابر این رنگ آبی از رگ قهوه ای پیشی گرفته و به عنوان رنگ اصلی شناخته شد. شلوار جین معمولا آبی رنگ یا نیلی است و برای رنگ این شلوار ها از رنگ نیل استفاده می شود.
در گذشته هند نخستین مرکز تولید و پرورش رنگ نیل به صورت گسترده بود اما امروزه رنگ آبی بیشتر با فرآیند های شیمیایی تولید می شود. با توجه به این که در حال حاضر شلوار جین در دنیا علاوه بر رنگ آبی با رنگ های زرد، سفید، سبز و… نیز تولید می شود اما اکثر افراد با شنیدن نام شلوار جین تنها رنگ آبی آن را در ذهن تداعی می کنند که همچنان محبوب ترین رنگ است.

شلوار جین چیست؟
تفاوت شلوار جین با شلوار لی

همانطور که گفته شد لوی استراوس طراح اولیه شلوار جین بود که پس از محبوبیت فراوان نام شرکت او به لیوایز تغییر یافت. پس از آن کمپانی های مختلف دیگری برای تولید این شلوار ها شروع به کار کردند تا این که در سال ۱۹۸۹ هنری دیوید لی کمپانی بزرگ خود را با نام لی راه اندازی کرد.

شرکت لی به اندازه ای گسترش یافت که نام برند لی برای کل شلوار های جین استفاده شد. بنابر این می توان گفت کمپانی لی تنها یکی از شرکت های تولید کننده شلوار جین بود که نام آن به دلیل محبوبیت جایگزین نام جین شد. در نتیجه می توان گفت شلوار لی و جین از لحاظ دوخت و پارچه تفاوتی با یکدیگر نداشته و یکی هستند.


راهنمای خرید شلوار جین

اغلب افراد فکر می کنند انتخاب شلوار جین مناسب کار سخت و دشواریست در صورتی که اگر شما به نکاتی که برای راهنمایی در خرید شلوار جین گفته می شود توجه کنید می توانید خریدی مناسب و رضایتبخش داشته باشید. بهتر است شلوار جین را با توجه به سایز واقعی خود انتخاب نکنید، این جمله به معنی این است که هنگام خرید شلوار جین چسبان و تنگ، شلوار جین باید نسبت به اندام شما تنگ تر باشد؛ زیرا به مرور زمان جا باز می کند.

پس یادتان باشد هنگام پوشیدن شلوار جین در اتاق پرو، شلوار باد برایتان تنگ باشد و احساس ناراحتی کنید. در زمان خرید جین اگر موفق شدید شلوار مورد نظر خود را انتخاب کنید از آن دوتا بخرید یا با دو رنگ متفاوت بخرید که مدت زمان زیادی خیالتان بابت شلوار راحت باشد. دقت کنید که تناسب و زیبایی پشت شلوار نیز به اندازه جلوی شلوار مهم است پس از آن غافل نشوید.


استفاده از شلوار جین و ساخت یک استایل راحت

یکی از ضروری ترین لباس ها که باید در کمد هر خانمی وجود داشته باشد, شلوار لی است. و یکی از مهمترین آیتم های شلوار جین,مناسب بودن آن با فرم بدنتان و استایل انتخابی شما می باشد. اگر از دسته خانم های سایز کوچک و متوسط هستید. به راحتی میتواند انواع شلوار فاق کوتاه و بلند را استفاده کنید. اما اگر جز خان های سایز بالاتر هستید, فراموش نکنید بهترین نوع شلوار, شلوار های فاق بلند و مام استایل برای شما هستند. که در داشتن یک استایل زیبا به شما بسیار کمک می کند.


ست شلوار جین گشاد با تاپ یا بلوز

اگر نمی‌دانید که بهتر است در میهمانی‌ها با شلوار جین گشاد زنانه چی بپوشیم؟ به پیشنهاد ما برای ست کردن این نوع شلوارها با یک تاپ یا بلوز تابستانی عمل کنید. کافیست یک تاپ یا بلوز تابستانه را به همراه یک شلوار جین گشاد بپوشید تا توجه همه را در میهمانی به خودتان جلب کنید.

این ست برای میهمانی‌های خانوادگی یا دورهمی‌های دوستانه نیز بسیار مناسب است. همچنین ما به شما توصیه می‌کنیم که از یک کمربند باریک در قسمت کمر شلوار استفاده کنید تا زیبایی اندامتان دوچندان شود زیرا ایجاد خط کمر باعث می‌شود خطای دید به وجود بیاید و پاهای شما از حالت عادی کشیده‌تر و بلندتر دیده شود. تاپ و بلوزهایی با رنگ‌های گرم و تابستانی مانند نارنجی، صورتی، زرد و… به همراه شلوار جین گشاد، ترکیب بسیار جذابی ایجاد خواهد کرد. همچنین در انتخاب رنگ‌ها کمی ریسک کنید و به سراغ رنگ‌های درخشان‌تر بروید؛ مطمئناً نتیجه آن شما را شگفت‌زده خواهد کرد.

شلوار جین چیست؟

ست شلوار جین گشاد زنانه با مانتوهای جلو باز و بلند

مانتوهای جلو باز یا عبایی در فصل بهار و تابستان از محبوبیت بسیار زیادی برخوردارند؛ به طوری که در کمد اکثر خانم‌ها می‌توان چند مدل از این مانتو را پیدا کرد. اگر شما نیز از علاقمندان به مانتوهای بلند و جلو باز هستید، نگران نباشید زیرا ست کردن این مانتوها با شلوار جین گشاد زنانه بسیار راحت است. به عنوان مثال یک شلوار جین گشاد آبی روشن به همراه یک تاپ سفید و یک مانتوی بلند آبی یا خاکستری رنگ، یک استایل بسیار شیک و کاربردی برای شما به وجود خواهد آورد. پیدا کردن ترکیب رنگی درست با توجه به چرخه رنگ‌ها نقش بسیار مهمی در ست کردن لباس‌ها دارد؛ به همین دلیل اگر به مد و فشن علاقه دارید، حتماً اطلاعات خود را در این زمینه بالا ببرید تا به راحتی رنگ‌های مکمل و متضاد را تشخیص بدهید. انتخاب لباس‌هایی با رنگ‌های مناسب تأثیر بسیار زیادی بر روی پوشاندن ایرادات اندامی و همچنین زیباتر شدن استایل شخصی شما دارد.


انواع شلوار جین گشاد زنانه

شلوار جین‌های گشاد زنانه را می‌توان به چند دسته تقسیم‌بندی کرد؛ اما وجه تشابه همه این شلوارها آزاد بودن و گشاد بودن آن‌ها از قسمت ران تا مچ پا است.


شلوار جین گشاد گن‌دار

شلوار جین‌های گن‌دار برای افرادی که دارای شکم و پهلوهای نسبتاً بزرگی هستند، می‌تواند بسیار ایده‌آل باشد. این نوع شلوارها نسبت به شلوارهای معمولی، فاق بلندتری دارند و به خوبی قسمت شکم و پهلو را پوشش می‌دهند. پوشیدن یک لباس نیم‌تنه یا بادی با این شلوارها ست بسیار جالبی خواهد شد. بهتون پیشنهاد میکنم قبل از انتخاب شلوار و انتخاب مدل شلوار حتم مقاله انواع فرم بدن و شناخت بهتر تایپ اندامی رو بخوانید تا بتوانید در انتخاب مدل شلوار جین گشاد زنانه تصمیم گیری بهتری داشته باشید.   


شلوار جین گشاد زاپ‌دار و سنگ‌شور

شلوارهای جین زاپ‌دار و سنگ‌شور همیشه طرفداران خاص خود را دارد. به طوری که می‌توان گفت که بیشتر نوجوانان و جوانان از مشتریان همیشگی شلوار جین‌های زاپ‌دار هستند. پوشیدن این شلوارها با تیشرت و کتونی به زیباترین و راحت‌ترین شکل ممکن، یک استایل اسپرت و غیررسمی را برای شما به ارمغان می‌آورند.


شلوار جین گشاد کمر کش

در قسمت کمر این شلوارها از کش استفاده شده است. این ویژگی باعث می‌شود تا از نظر سایز کمر برای انتخاب شلوار دچار مشکل نشوید زیرا معمولاً تا یک سایر بزرگ‌تر نیز می‌توان به راحتی از این شلوارها استفاده کرد. همچنین شلوارهای جین گشاد زنانه که در قسمت کمر آن‌ها از کش استفاده شده است، مشکل گودی کمر که در اکثر خانم‌ها وجود دارد را به راحتی حل کرده و دیگر نیازی به تنگ کردن کمر شلوار ندارند.


شلوار جین گشاد قد ۹۰

شلوارهای قد نود از ترندهای امسال هستند. شما می‌توانید این نوع شلوارها را با کفش‌های اسپرت، کالج و حتی صندل‌های پاشنه بلند بپوشید.


شلوار جین گشاد زنانه چاک‌دار

این نوع شلوارها در قسمت جلو، عقب و یا کنار مچ پا دارای چاک هستند. شلوارهای جین گشاد چاک‌دار جزو شلوارهای خاص و محبوب امسال به شمار می‌روند که برای یک استایل کژوال و نیمه‌رسمی بسیار جذاب هستند. امروزه خرید اینترنتی شلوار زنانه شاید کمی سخت به نظر بیاید ولی ما در آزیتو تمام تلاشمان رو کرده ایم تا بتوانید با استفاده از راهنمای سایز موجود در هر صفحه محصول خریدی راحت را با ما تجربه کنید.

شلوار جین چیست؟

خرید شلوار جین در استانبول

استانبول برای هر بودجه و هر سبکی چیزی برای خرید دارد. بازدیدکنندگان می‌توانند چند ساعت را در بازارهای خیابانی استانبول بگذرانند و اقلام، غذا و محصولات متنوعی را بیابند. این یک روش اقتصادی برای خرید است.اگر شما جزو افراد شیک پوش هستید و از دوستداران تیپ اسپرت به حساب می‌آیید می‌توانی به مرکز خرید شلوار جین در استانبول مراجعه کرده و جین مورد علاقه‌ی خود را خریداری نمایید.مطمئن باشید از این مراکز دست خالی بیرون نخواهید آمد.

https://bit.ly/3PBTtc9

چطور در 5 دقیقه حال‌مان را خوب کنیم

۲۰ بازديد
7 تکنیک افزایش روحیه

اگر میخواهید یادبگیرید چطور خیلی سریع احساس خوبی پیدا کنید و زندگی تان را بر روی روال مشخصی که میدانید، ببینید این مقاله برای شما نوشته شده است، زیرا میخواهیم تحقیقات دکتر گای وینچ را به صورت مختصر و مفید و کاربردی به شما معرفی کنیم. روانشناس سرشناس، دکتر گای وینچ تحقیقاتش را در کتاب پرفروشش با عنوان «جعبه کمک های اولیه احساس : چطور احساس بد را درمان کنید» آنچه را که لازم است انجام دهید تا خیلی سریع در کمتر از 5 دقیقه به احساس خوب دست پیدا کنید به صورت کامل و با جزئیات دلایل روانشناختی اش شرح داده است. به عقیده دکتر وینچ داشتن یک احساس بد غیرطبیعی نیست، بلکه عدم توجه به آن و اجازه دادن به آن برای جهت دهی و رفتار شماست که غیرطبیعی و مضر است.
احساسات بد میتوانند خیلی راحت و بدون کمترین صرف انرژی وارد زندگی تان شوند.

برای مثال کافیست؛

•    تولد دوست تان را فراموش کنید

•    کارهایی که باید انجام میدادید را انجام ندادید

•    در شبکه های اجتماعی عکس تان به حد کافی لایک نخورده باشد

•    دیر به محل کارتان برسید

•    دوستتان پاسخ تلفن شما را ندهد

•    و …

به همین سادگی این فکر تولید احساس بد خواهد کرد و رفته رفته این احساس باعث سرزدن رفتار غلط از شما میشود که به نفع شما نخواهد بود؛ اما آنچه باعث شگفتی دکتر وینچ در تحقیقاتش شد امکان کنترل بیش از 90% احساسات روزانه توسط کنترل افکار و رفتار است!
در مورد کنترل ذهن در مقالات پیشین مفصل به این موضوع پرداختیم – این مقاله و این مقاله را بخوانید؛ اما در این مقاله میخواهیم 7 کاری را به شما معرفی کنیم که دکتر وینچ معتقد است با انجام آن حال‌تان سریع خوب میشود :


1.شنیدن موزیک دلخواه‌تان با صدای بلند و حتی همخوانی با آن !

در سال 2013 تحقیقی توسط دانشگاه Missouri انجام شد که نشان داد احساس افراد با شنیدن موسیقی با صدای بلند تحریک میشود و بهتر میشود. شاید برایتان اتفاق افتاده باشد که در اتومبیل دوستتان آهنگی را که دوست نداشتید، با صدای بلند پخش شده و کم کم احساس خوبی نسبت به آن پیدا و ارتباط برقرار کردید؟ این دقیقا موردی است که در این بررسی ها نتیجه شد. بنابراین از این به بعد هروقت احساس بدی داشتید، صدای موسیقی را بلند کنید و فقط لذت ببرید.
حتی اگر نسبت به این کار حس خوبی نداشتید، فقط انجامش دهید…


2.یک خنده بلند از ته دل تان داشته باشید

براساس تحقیقات انجام شده توسط دانشگاه Stanford، نشان داده شد که قهقه و خنده های بلند باعث ترشخ دوپامین در مغز انسان میشود. دوپامین دقیقا همان ماده ای است که به شما احساس خوب و شادی میدهد؛ مانند زمانی که تاب بازی میکنید و یا سرسره بلندی سوار میشوید. و البته، قهقه و خنده بلند، باعث میشود اکسیژن به بدن شما بیشتر برسد. زیرا دریچه دیافراگم شما به سرعت و شدت باز و بسته میشود و اینکار نیاز به دفع و جذب اکسیژن دارد که ناخودآگاه بیش از حد مورد نیاز اکسیژن به بدن شما میرسد و با اینکار احساس خوب و بهتری پیدا میکنید.

پس دفعه بعد اگر احساس خوبی پیدا کردید :

•    یک فیلم کمدی نگاه کنید

•    از دوستتان بخواهید برایتان جوک تعریف کند

•    و یا خودتان بدون دلیل فقط بخندید


3.قدمی در محله تان بزنید (حتی تنهایی و در روز...)

افرادی که در طول روز زمان بیشتری در برابر آفتاب قرار میگیرند، به نسبت دیگران کمتر مشکل خواب دارند و کمتر احساس افسردگی میکنند. این نتیجه تحقیقات دانشگاه کالیفرنیا است. نور خورشید، نه تنها باعث روشنایی میشود؛ بلکه باعث سرزندگی شما هم میشود. سعی کنید در طول روز بیشتر در  برابر نور خورشید باشید، قدم بزنید و آنرا احساس کنید؛ اینکار باعث میشود نه تنها کمتر مشکل خواب و احساس افسردگی داشته باشید، بلکه هشیاری بیشتری نسبت به دیگران پیدا کنید. و از طرفی دیگر، فعالیت روزانه میتواند شما را از احساس بد و غم دور نگه دارد. شما اگر به صورت میانگین 30 دقیقه در روز فعالیت فیزیکی داشته باشید؛ به زبان دیگر اگر ضربان قلب شما به 40 برسد، حال و هوای شما بهتر میشود.


4.پارازیت‌های فکری را حذف کنید

پارازیت چیست؟ افکار و صداهایی که مدام در ذهن شما شنیده میشوند.

•    پس کار فردا رو کی انجام بدم؟

•    شاید نتونم تمومش کنم

•    اگر تمومش نکنم چی میشه…

•    شاید اخراجم کنند

•    شاید دوستم نداره… معلومه اصلا…

این افکار که بدون هیچ سند و مدرکی در ذهن شما در جریان هستند چیزی جز پارازیت بر روی باورهای خوب و سالم تان نیستند. در حدی که میتوانند باعث شکست شما شوند و اگر ورود آنها را ممنوع کنید خیلی راحت روزهایتان به سمت موفقیت سپری شود.


5.یک نفر را در آغوش بگیرید

یکی از جالب ترین تحقیقات دانشگاه Miami این بود :

بغل کردن افرادی که دوست شان دارید، میتواند افسردگی را از زندگی شما دور کند.آنچه در این تحقیقات کشف شد، اثر مجاورت لمس پوست دو نفر توسط یکدیگر و تاثیر آن بر احساسات همدیگر بود. زمانی که شما مادر، پدر و یا دوستتان را در آغوش میگیرد باعث میشود با لمس پوست و تماس دستان یکدیگر آکسیتاکین در بدن شما ترشح شود که یکی از مهم ترین ماده های دفع غم و افسردگی است. برای مثال، میتوانید حتی خودتان گَردن خودتان را با دستانتان بگییرید، ماساژ دهید، تا احساس خوبی که حاصل میشود را درک کنید.


6.راجع به اتفاقات خوب گذشته فکر کنید

روانشناس مشهور مجله Psychology Today خانم سوزان بایلی یافته های جالبی در مورد تاثیر افکار گذشته بدست آورده است که در این مجله به چاپ رسید و به شرح زیر است :

اگر میخواهید احساس بدتان را خیلی سریع تغییر دهید؛ کافیست خیلی سریع به

•    3 موقعیت خوب و شادی که در گذشته داشتید فکر کنید

•    3 اتفاق خوشایند اخیر را مرور کنید

•    3 خاطره خوب و شادی که با دوستانتان داشتید را به خاطر بیاورید

و تا جایی که میتوانید این افکار را با جزئیات به خاطر بیاورید. اینکار ساده ذهن شما را به صورت شبیه ساز در موقعیت گذشته قرار میدهد و باعث فریب احساساتتان و تمرکز آنها از موقعیت فعلی به موقعیت گذشته میشود.


7.به خودتان اجازه بدهید که غـُر بزنید !

روانشناس بنام لئون سلتز بر اساس آخرین تحقیقاتِ منتشر شده‌اش در Psychology Today معتقد است :
“غر زدن علارغم باور عمومی میتواند باعث آرامش و تخلیه روحی شود…”


چطور چنین چیزی ممکن است؟

کافیست یک دوست، پدر، مادر، خواهر یا برادر یا هرکسی که بتوانید به او اعتماد کنید و بدانید به حرف های شما گوش خواهد داد را پیدا کنید و راجع به مشکل و پیش آمدهای بد زندگیتان غر بزنید، گلایه و ناله کنید و از وضع بد زندگی برایش بگویید. بر اساس تحقیقات دکتر سلتز، شما با اینکار باعث تخلیه احساسی میشوید و افکاری که در ذهن دارید را با کلمات بیرون میریزید و دیگر احساس انباشت یک عالمه فکر در سرتان نخواهید داشت. پس فقط زمانی که 6 تکنیک فوق پاسخ ندادند، شروع به استفاده از تکنیک غر زدن کنید و مطئمن باشید که این کار تبدیل به عادت نشود… !

نکات مهم برای بلاگر شدن

۲۰ بازديد
انتخاب حوزه تخصصی برای بلاگر چیست ؟

بعد از نصب اپلیکیشن و انجام تنظیمات و راه‌اندازی اینستاگرام، در اولین گام باید حوزه تخصصی خود را انتخاب کنید. زمانی که شروع به بلاگری اینستاگرام می‌کنید باید نکته‌ای را به خاطر داشته باشید و این است که برای رشد مستمر حساب کاربری خود باید به مخاطب چیزی را ارائه کنید که به در جستجوی آن است. به طور مثال اگر در حوزه سفر و گردشگری فعالیت می‌کنید ممکن است پست‌های مربوط به دکوراسیون داخلی چندان مخاطب را اذیت نکند اما میزان تعامل او را به شدت پایین می‌آورد.

اگر یک حوزه تخصصی را برای بلاگر شدن انتخاب کنید، زمانی که فردی به صفحه شما هدایت می‌شود، به خوبی از فعالیت‌های شما و آن‌چه که در انتظار او است، آگاهی کامل دارد. بنابراین، انتخاب حوزه تخصصی برای بلاگر اینستاگرام اهمیت بالایی دارد. برخی از بلاگرهای اینستاگرام حوزه‌های گسترده‌ای مانند «سبک زندگی» را انتخاب می‌کنند تا پیش از انتخاب زمینه محدودتر مانند «گردشگری»، مخاطب و تجربه مناسبی کسب کنند.علاوه بر این، توجه داشته باشید که بسیاری از بلاگرهای اینستاگرام، وب‌سایتی را نیز در موضوع مورد بحث خود راه‌اندازی می‌کنند. البته در ادامه مطلب به طور کامل در رابطه با نحوه ساخت یک بلاگ صحبت خواهیم کرد.


اهمیت نوشتن متن Bio مناسب برای بلاگر چیست ؟

متن bio در اینستاگرام، متنی کوتاه است که در زیر عکس پروفایل شما نمایش داده می‌شود. زمانی که کاربران از صفحه اینستاگرام یا همان پروفایل شما بازدید کنند، در ابتدا و در بالای صفحه با عکس و همچنین متن bio آشنا می‌شوند. تا حد قابل قبولی می‌دانیم که وظایف یک بلاگر چیست و از جمله این وظایف، اطلاع‌رسانی در رابطه با حوزه تخصصی است. به عبارت دیگر، زمانی که شخصی از پروفایل شما بازدید کند باید اطلاع مناسبی از فعالیت‌های شما پیدا کند. آن‌‌چه که در متن بیو اینستاگرام باید به آن توجه کنید در فهرست زیر به طور خلاصه بیان شده است.

•    استفاده از نام کاربری مناسب

•    نوشتن متن در چند خط

•    جدا کردن خط‌ها با استفاده از ایموجی

•    استفاده از هشتگ‌های تخصصی و پرطرفدار

•    درج لینک مناسب

نمونه‌ای از متن بیو مناسب در تصویر زیر آورده شده است. در این تصویر می‌بینید که فعالیت‌ها و دستاوردهای این بلاگر اینستاگرام به همراه حساب کاربری کسب‌وکار خود را نوشته است. تمامی این موارد نیز به شکل مناسبی از یکدیگر جدا شده‌اند. اگر قصد دارید بر نوشتن متن Bio تسلط پیدا کنید و با نکات و ترفندهای آن آشنا شوید، مطالعه مطلب زیر پیشنهاد می‌شود.


نقش استفاده از تصاویر جذاب برای بلاگر چیست ؟

اینستاگرام از جمله پلتفرم‌های بصری به شمار می‌آید و عکسی که به اشتراک می‌گذارید از نحوه نوشتن کپشن اهمیت بیشتری دارد. عکس‌هایی که به اشتراک می‌گذارید باید با هویت برند شما همخوانی داشته باشند تا با یک نگاه بتوان تشخیص داد که این عکس به کدام حساب اینستاگرام تعلق دارد.

لزومی ندارد که حتما از تصاویر خودتان استفاده کنید بلکه منابع رایگانی هم وجود دارند که می‌توان در پست‌های اینستاگرام از آن استفاده کرد. البته این عکس‌های رایگان به طور معمول در طراحی بنرهای تبلیغاتی برای پست‌های اینستاگرام کاربرد دارد. علاوه بر موارد گفته شده، آشنایی مقدماتی با عکاسی هم خالی از لطف نیست. به این ترتیب می‌توانید با استفاده از دوربین‌‌های عکاسی، عکس‌های مناسبی تهیه کنید. حتی به کمک عکاسی موبایل نیز می‌توان به تصاویر بسیار زیبا دست پیدا کرد.


دلیل نوشتن کپشن مناسب برای بلاگر چیست ؟

تا اینجا می‌دانیم که اهمیت استفاده از تصاویر جذاب برای بلاگر چیست اما در ادامه باید به یک بخش مهم در پست‌های اینستاگرام بپردازیم و آن متن کپشن است. در نهایت تا ۲۲۰۰ کاراکتر را می‌توانید در متن یک پست جای دهید. به همین دلیل، بسیاری از افراد، بلاگری در اینستاگرام را به عنوان نوعی روش میکروبلاگینگ می‌شناسند. مهم‌ترین بخش‌هایی که در کپشن باید در نظر بگیرید، خط اول و بخش «فراخوانی به اقدام» (Call To Action | CTA) است. خط اول باید جمله کوتاهی باشد تا بدون فشردن دکمه «More» بتوان آن را به طور کامل خواند. برای خط اول می‌توان موارد زیر را در نظر گرفت:

•    خبر جذاب

•    جمله‌ای احساسی

•    ارائه پیشنهاد ویژه

خط آخر کپشن هم باید شامل فراخوانی به اقدام یا CTA باشد. به عبارت دیگر، در خط آخر نوشته خود باید درخواست اقدامی را از سوی کاربر داشته باشید تا به هدف خود از ایجاد پست مورد نظر دست پیدا کنید. این‌که در آخر متن از کاربران بخواهید در مورد این پست نظر بدهند، یک CTA به شمار می‌آید. موارد زیر را می‌توان به عنوان CTA اینستاگرام در نظر گرفت.

•    درخواست برای تگ کردن دوستان

•    درخواست لایک و اشتراک‌گذاری

•    چک کردن لینک Bio

•    درج نظر

نکته مهم دیگری که در یک کپشن اینستاگرام باید به آن اشاره کرد این است که کپشن‌های بلند را به پاراگراف‌های کوتاه تقسیم کنیم. خواندن متنی طولانی و بدون پاراگراف، بسیار دشوار است. کپشن اینستاگرام باید به گونه‌ای باشد که خواندن یا به بیان ساده، هضم آن ساده باشد. تقسیم این پارگراف‌ها می‌تواند به کمک ایموجی‌های مختلف صورت بگیرد. همچنین بهتر است کپشن‌ها تا حد ممکن از بخش اصلی متن به کمک چند نقطه جدا شوند یا این‌که آن‌ها را در کامنت اول درج کنید چراکه هشتگ‌های کامنت اول نیز توسط اینستاگرام پذیرفته می‌شوند. در تصویر زیر نمونه‌ای از چند کپشن مرتب و سازمان‌دهی شده را مشاهده می‌کنید. تا اینجا به خوبی می‌دانیم اهمیت کپشن اینستاگرام برای بلاگر چیست اما اگر قصد دارید تسلط کافی بر کپشن‌نویسی اینستاگرام داشته باشید، مطالعه مطلب زیر پیشنهاد می‌شود.


اهمیت استفاده از هشتگ مناسب برای بلاگر چیست ؟

هشتگ به کاربران این امکان را می‌دهد که در رابطه با موضوعی خاص به پست‌های مختلفی دسترسی پیدا کنند. از هشتگ‌ها هم در پست‌های اینستاگرام و هم در استوری‌ها استفاده می‌شود. در پست‌های اینستاگرام تا ۳۰ هشتگ را می‌توانید استفاده کنید. استوری اینستاگرام نیز قابلیت اضافه شدن تا ۱۰ هشتگ را دارد. حتی کاربرانی که شما را دنبال نمی‌کنند،‌ با جستجوی هشتگ به محتوای شما دسترسی پیدا می‌کنند. بلاگرهای اینستاگرام از هشتگ برای دستیابی به مخاطب‌های بیشتر بهره می‌گیرند.


پست با ژئوتگ یا تگ جغرافیایی

نشان‌گذاری جغرافیایی یا ژئوتگ برای یک پست اینستاگرام به دیگران کمک می کند تا تصاویر مرتبط با یک محل مشخص را به صورت یکجا مشاهده کنند. بنابراین اگر در پست‌های خود، محل تهیه آن پست را نیز درج کنید، بسته به نوع کسب‌وکار شما ممکن است بازدیدکنندگان جدیدی را نیز جذب کنید.


اهمیت تعامل با سایر کاربران اینستاگرام برای بلاگر چیست ؟

تا اینجا می‌دانیم که نقش هشتگ‌گذاری مناسب برای یک بلاگر چیست اما در ادامه باید به نکته مهمی اشاره کنیم و آن، هدف اصلی شبکه‌های اجتماعی است. هدف اصلی در این شبکه‌ها این است که شخصی اجتماعی باشیم. لایک کردن و درج نظرات مختلف در اینستاگرام از نمونه‌های تعامل با سایر کاربران است و تا زمانی که تعامل نداشته باشید، دیگران نیز با شما ارتباط مناسبی برقرار نخواهند کرد. به همین دلیل از جمله وظایف یک بلاگر اینستاگرام این است که با سایر کاربران تعامل مناسبی داشته باشد. این تعامل را می‌توان در سه بخش زیر خلاصه کرد:

•    استوری مناسب به همراه استیکرهای مختلف

•    درج نظرات مختلف در پست‌های کاربران

•    دنبال (فالو) کردن سایر کاربران


نقش اینستاگرام در کسب درآمد برای بلاگر چیست ؟

در نهایت با بررسی تمامی این مسائل با نقش بلاگر اینستاگرام آشنایی داریم و می‌دانیم برای افزایش فالوور و تعامل، نقش این بلاگر چیست اما هدف اصلی که یک بلاگر دنبال می‌کند، کسب درآمد از این راه است. روش‌های مختلفی برای کسب درآمد از اینستاگرام وجود دارد. در زیر به طور خلاصه به این روش‌ها اشاره می‌کنیم.


بازاریابی همکاری در فروش (افیلیت مارکتینگ)

«بازاریابی همکاری در فروش» (Affiliate Marketing) به این صورت است که با تبلیغ یک محصول یا خدمت و قراردادن لینک آن، درصدی از فروش را بین ۱ تا ۱۰ درصد دریافت می‌کنید. این کار در اینستاگرام به کمک درج لینک در Bio امکان‌پذیر است. البته برای این‌که بتوانید چندین لینک را در بیو اینستاگرام درج کنید، استفاده از سرویس‌هایی مانند «بهلینک» پیشنهاد می‌شود.


انتشار پست حمایت شده

علاوه بر همکاری در فروش که درصدی از فروش را دریافت می‌کنید، این امکان وجود دارد که پست‌های حمایت شده (اسپانسری) منتشر و در ازای آن هزینه دریافت کنید. ممکن است این سوال برای شما پیش آمده باشد که در این نوع پست، وظیفه بلاگر چیست و چه کاری باید انجام بدهد. کافی است کالایی که از یک شرکت خریداری کرده‌اید را در پست اینستاگرام خود منتشر و نظری هرچند کوتاه در رابطه با آن بنویسید. البته اگر کپشن نوشته شده به صورت داستانی باشد، تعامل بیشتری با آن برقرار می‌شود.


فروش کالا یا خدمات خود

اگر خودتان صاحب کسب‌وکاری باشید برای کسب درآمد از آن علاوه بر استفاده از روش‌های کاربردی بازاریابی خدمات باید از امکانات اینستاگرام نیز برای این کار استفاده کنید. محصولاتی مانند کتاب، ابزار آشپزخانه و لوازم آرایشی و بهداشتی همگی محصولاتی هستند که می‌توانید خودتان آن‌ها را به فروش برسانید. علاوه بر این، خدماتی همچون مشاوره و دکوراسیون داخلی نیز از جمله خدمات پرطرفدار در اینستاگرام به شمار می‌آیند.

5 ویزگی یک بلاگر خوب

۱۹ بازديد
یک بلاگر خوب چه ویژگی هایی دارد؟

اگر می‌خواهید به یک بلاگر خوب تبدیل شوید، ابتدا باید ببینید که بلاگرهای موفق چه ویژگی‌هایی دارند! درست است که هر بلاگری تفاوتی ایجاد کرده است و همین تفاوت باعث ارزشمند شدن و درخشیدن او شده است، اما همه آن‌ها ویژگی‌های مشترکی دارند. همین ویژگی‌های مشترک باعث شده تا بسیاری از آن‌ها موفق شوند. در واقع برای موفقیت، باید همه این ویژگی‌ها را به همراه یک تفاوت ارزشمند داشته باشید که شما را از رقیبان متمایز کند. 5 مورد از مهم‌ترین ویژگی‌های بلاگر‌های موفق عبارتند از:


1.فعالیت مستمر

به عنوان کاربر شبکه‌های اجتماعی چندتا از بلاگرها را دنبال می‌کنید؟ اگر بلاگرهای موفقی را دنبال می‌کنید، حتماً متوجه شده‌اید که روزانه پست و استوری منتشر می‌کنند. در واقع بلاگرهای موفق این‌طور نیستند که یک روز پست و استوری منتشر کنند و تا چند روز هیچ فعالیتی نداشته باشند. بلکه آن‌ها به طور مستمر به تولید محتوا در شبکه های اجتماعی می‌پردازند؛ حتی اگر برنامه منظمی نداشته باشند، اما هر روز پست و استوری منتشر می‌کنند. بنابراین اولین ویژگی مهم بلاگرها این است که به صورت مستمر و همیشگی فعالیت می‌کنند و حتی برخی از آن‌ها، یک تقویم محتوا منظم دارند.


2. صداقت همیشگی

اگر به موفق‌ترین بلاگرهای ایرانی و خارجی دقت کنید، متوجه می‌شوید که همیشه صادق هستند! در واقع همان چیزی که هستند را نشان می‌دهند و هیچ چیزی غیر از این را نمایش نمی‌دهند. دلیل این مسئله، این است که فالوورهای آن‌ها همیشه آن‌ها را دنبال می‌کنند و اگر صادق نباشند، پس از مدتی اعتبار خود را از دست می‌دهند. بخش مهمی از موفقیت بلاگرها به اعتبار آن‌ها و علاقه کاربران برمی‌گردد. حال اگر این اعتبار و علاقه کاربران را از دست بدهند، ممکن است دیگر نتوانند آن را جلب کنند. صادق نبودن باعث می‌شود تا کاربران علاقه خود را به بلاگر موردعلاقه خود از دست بدهند! پس اگر می‌خواهید یک بلاگر خوب و موفق باشید، صداقت را فراموش نکنید.


3.تولید محتوای باکیفیت

محتوا همان چیزی است که باعث می‌شود تا کاربران شما را دنبال کنند. بنابراین هر چقدر محتوای شما باکیفیت‌تر باشد، باعث می‌شود تا کاربران بیشتر شما را دنبال کنند. هر چقدر هم کاربران بیشتری شما را دنبال کنند، شما موفق‌تر هستید و می‌توانید درآمد بیشتری کسب کنید. بنابراین تولید محتوای باکیفیت بخش جدانشدنی از بلاگرهای موفق است و نباید آن را فراموش کنید. برای تولید محتوای خود هزینه کنید و از هزینه کردن در این مورد نترسید. در واقع هزینه کردن برای تولید محتوای باکیفیت به معنای سرمایه‌گذاری برای رشد صفحه است! پس همیشه محتوای باکیفیت تولید کنید تا نرخ تعامل خود را تا حد زیادی افزایش دهید.


4.متفاوت بودن

قرار است بلاگری شوید که مانند بقیه بلاگرها عمل می‌کند؟ بلاگرهای دیگر هم دقیقاً همین کار را انجام می‌دهند. پس چه دلیلی وجود دارد که کاربران شما را دنبال کنند؟ هیچ دلیلی. تنها چیزی که باعث می‌شود تا در میدان رقابت با بلاگرهای دیگر موفق شوید، متفاوت بودن است. در واقع کاربران دوست ندارند بلاگری را دنبال کنند که دقیقاً مانند بقیه بلاگرها عمل می‌کند، بلکه تفاوت‌ها است که باعث می‌شود تا کاربران شما را دنبال کنند. به جای تقلید کردن از سایر بلاگرها، سعی کنید متفاوت باشید و ارزشی به کاربران ارائه کنید. مثلاً می‌توانید محتوای متفاوتی تولید کنید تا کاربران از دنبال کردن شما لذت ببرند.


5.ارائه ارزش به کاربران

کاربران زمانی به یک بلاگر علاقه‌مند می‌شوند که حس کنند برای آن‌ها ارزش قائل است. در واقع ارزش‌ها هستند که باعث محبوبیت بلاگرها می‌شوند. ساده‌ترین مسئله‌ای که ارائه ارزش به کاربران است، احترام به آن‌ها است. بلاگرهای موفق همیشه جوری رفتار می‌کنند که کاربر احساس ارزشمند و محترم بودن کند. این مسئله است که می‌تواند باعث شود تا بهترین نتایج را بگیرید. با کمک قابلیت‌های اینستاگرام می‌توانید کاربران را به تعامل دعوت کنید. برای مثال اگر چند عکس مشابه دارید و می‌خواهید یکی را پست کنید، با کمک قابلیت‌هایی نظیر نظرسنجی اینستاگرام، نظر کاربران را بپرسید و عکسی که بیشتر محبوب است را منتشر کنید.


انواع بلاگرها

اکنون که با مفهوم بلاگری آشنا شدید و می‌دانید که بلاگرهای موفق چه ویژگی‌هایی دارند، زمان آن رسیده است که با انواع بلاگرها آشنا شوید. پیش از بررسی انواع بلاگرها، لازم است بدانید که شما در هر زمینه‌ای می‌توانید فعالیت کنید اما مسئله‌ای که وجود دارد، باید بدانید که حوزه فعالیتی شما در کدام دسته قرار می‌گیرد. بلاگری انواع مختلفی دارد اما 5 مورد از مهم‌ترین انواع آن عبارتند از:


بلاگر غذا

بلاگر غذا به بلاگرهایی گفته می‌شود که در حوزه غذا فعالیت می‌کنند. اگر شما جزء افرادی هستید که به غذا، رستوران، فست‌فود، آشپزی و… علاقه دارید شاید چند نفر از بلاگرهای غذا را دنبال می‌کنید. برخی از این افراد در حال آموزش آشپزی هستند و هر روز آموزش تهیه غذای جدید به فالوورهای خود نشان می‌دهند. برخی دیگر به رستوران و فست‌فودی‌ها سر می‌زنند و غذای آن‌ها را معرفی می‌کنند. برخی دیگر در زمینه سلامت غذایی محتوای تولید می‌کنند و آگاهی کاربران را افزایش می‌دهند. بنابراین همه افرادی که محتوای آن‌ها به نوعی به غذا مربوط است، در دسته بلاگر غذایی قرار می‌گیرند.


بلاگر سفر

جزء آن دسته از افرادی هستید که به سفر علاقه دارید و می‌خواهید با شهرهای مختلف کشور آشنا شوید؟ بلاگرهای سفر دقیقاً چنین کاری می‌کنند. در واقع بلاگر سفر کسی است که همیشه در حال سفر است و محتوای آن‌ها هم مربوط به سفرهایشان است. هر چیزی که در سفر رخ دهد می‌تواند ایده جذابی برای تولید محتوا باشد. اگر شما هم به سفر علاقه دارید، می‌توانید یک بلاگر سفر باشید که از شروع سفر تا پایان سفر را با کاربران به اشتراک بگذارید. حتی مشکلاتی که در سفر رخ می‌دهد هم ایده جذابی است تا افراد علاقه‌مند به سفر را از آن آگاه کنید. بلاگر سفر هم از سفر کردن خود لذت می‌برد و هم درآمد بسیار خوبی دارد.


بلاگر سبک زندگی

شاید بتواند بلاگری در حوزه لایف استایل را پرمخاطب‌ترین نوع بلاگری دانست. چرا؟ زیرا افراد زیادی علاقه دارند که با سبک زندگی شما آشنا شوند و حتی از آن تقلید کنند. بلاگرهای لایف استایل هر چیزی که در طی روز رخ بدهد را می‌توانند به محتوا تبدیل کنند! اصلاً دلیل فالو کردن آن‌ها توسط کاربران همین است که با زندگی روزمره آن‌ها آشنا شوند. اگر شما هم در محیط جذابی زندگی می‌کنید یا شرایط خاصی دارید، می‌توانید یک بلاگر سبک زندگی باشید.


بلاگر ورزشی

یکی دیگر از انواع بلاگری که طرفداران زیادی هم دارد، بلاگرهای حوزه ورزشی هستند. این حوزه بسیار گسترده است و شامل افراد زیادی می‌شود. این حوزه افراد علاقه‌مند به ورزش تا مربیان حرفه‌ای ورزشی را شامل می‌شود و البته طرفداران بسیار زیادی هم دارد. به عنوان مثال اگر شما مربی فیتنس هستید، می‌توانید در مورد رشته خود به کاربران اطلاعات خوبی بدهید و از مزایا و معایب رشته موردنظر صحبت کنید. همچنین می‌توانید رویدادهای مربوط به حوزه ورزشی خود را هم گزارش کنید و محتوای بسیار جذابی در اختیار کاربران خود قرار دهید. پس اگر در حوزه خاصی از ورزش فعالیت دارید، می‌توانید به یک بلاگر ورزشی تبدیل شوید.


بلاگر آموزشی

یکی دیگر از پرطرفدارترین انواع بلاگری‌ها، مربوط به آموزش است. ممکن است در یک حوزه کاری فعالیت کنید که کاربران زیادی علاقه داشته باشند تا در آن زمینه اطلاعاتی کسب کنند. در حال حاضر افراد زیادی در حوزه‌های تخصصی آموزش‌های کاربمراحل بلاگر شدن
محبوبیت بلاگری سبب شده تا اشخاص زیادی به دنبال بلاگر شدن باشند. اولین سؤالی که برای این اشخاص مطرح می‌شود این است که
برای بلاگر شدن از کجا شروع کنیم؟

برای شروع اینکار در ابتدا باید مسیر و زمینه خود را برای تولید محتوا مشخص کنید. در ادامه توضیح این موضوع که بلاگر یعنی چی؟ لازم به توضیح است که افراد زیادی به قصد بلاگر شدن یک صفحه در اینستاگرام تأسیس می‌کنند، اما همه آن‌ها موفق نمی‌شوند. این موضوع نشان‌دهنده این است که بلاگر شدن کار آسانی نیست. برای موفقیت در این زمینه علاوه بر اینکه شخص باید موضوع مشخصی داشته باشد باید به نکات زیادی هم توجه کند. برای یافتن پاسخ این سؤال که چگونه بلاگر شویم با ما همراه باشید. مهمترین موضوعی که برای بلاگر شدن باید به آن توجه کنید، انتخاب موضوع است. در زمینه تولید محتوا شخصی موفق‌تر است که در یک زمینه خاص تولید محتوا انجام دهد‌. به این ترتیب مسیر کلی صفحه این شخص مشخص می‌شود. افرادی هم که به این موضوع علاقمند هستند صفحه او را دنبال می‌کنند‌. در خصوص انتخاب موضوع بهتر است بدانید که باید موضوعی را انتخاب کنید که تخصص و مهارت لازم در مورد آن را دارید. از طرفی دیگر موضوع انتخابی شما باید موضوعی تازه و جذاب باشد.

مهمترین نکته‌ برای اینکه چگونه بلاگر شویم این است که باید تولید محتوای جذاب و با کیفیت داشته باشیم. تولید محتوا در ابتدا کار آسانی به نظر می‌رسد اما موضوع و کیفیت محتوای تولید شده در بیشتر دیده شدن شخص تأثیر بسیار زیادی دارد. برای تبدیل شدن به یک بلاگر موفق بهتر است مهارت‌های عکاسی را به هدف تولید محتوای با کیفیت بیاموزید.از دیگر مراحلی که باعث بیشتر دیده شدن بلاگر می‌شود، تبادل با دیگر بلاگر‌ها است. در کل یک بلاگر موفق شدن کار آسانی نیست، اما معرفی شدن توسط بلاگر‌های محبوب می‌تواند تأثیر زیادی در بیشتر دیده شدن شما داشته باشد.

از همه مهمتر هم این است که مهارت اینستاگرام را بیاموزید. موفق شدن و بیشتر دیده در اینستاگرام اصول خاص خود را دارد. ناگفته نماند که در ابتدا تسلط کامل به همه مهارت‌های اینستاگرام لازم نیست اما برای ادامه دادن در این زمینه باید مهارت خود را بیشتر کنید.

15 اپلیکشن کاربردی برای اندروید

۲۲ بازديد
1.برنامه Google Chrome (سریعترین و امن ترین مرورگر موبایل)

اپلیکیشن Google Chrome که بعنوان بهترین مرورگر شناخته می شود! یک برنامه مرورگر متقارن است. ویژگی های رایگان و ضروری مانند زبانه های نامحدود، پشتیبانی از HTML5، همگام سازی دسکتاپ، لینک های سریع به سایت های مورد علاقه، ساخته شده در جستجوی گوگل و ترجمه گوگل و غیره از جمله مشخصات بارز آن است. این برنامه راحت و سریع است و تجربه مرور امن با بسیاری از گزینه های قابل تنظیم را امکان پذیر می کند.


2. اپلیکیشن استودیوی موسیقی Cubasis 3

دوستداران موسیقی و ضبط آهنگ بدون شک از اپلیکیشن استودیوی موسیقی و ویرایش صوت Cubasis 3 لذت خواهند برد. به کمک Cubasis 3 می‌توانید به‌سرعت و به‌راحتی ایده‌های موسیقیایی خود را به آهنگ‌های حرفه‌ای تبدیل کنید. Cubasis 3که یکی از بهترین اپلیکیشن‌های اندروید است و جوایز بسیاری برده،‌ قابلیت اجرا، ضبط، میکس و به اشتراک‌گذاری موسیقی را فراهم کرده است و یکی از سریع‌ترین، راحت‌ترین و کامل‌ترین محیط‌های کار صوتی دیجیتال مخصوص فایل‌های صوتی و MIDI در گوگل‌پلی است.


3.اپلیکیشن Beta Maniac (پیدا کردن نسخه بتا اپلیکیشن ها بصورت یکجا)

امتحان کردن ویژگی های جدید در هر برنامه بسیار خوب است. بسیار عالی و هیجان انگیز است که ما ویژگی را از یک برنامه دریافت کنیم که دیگران آن را هنوز دریافت نکرده اند؛ این کار بسیار ارزش بالایی دارد. بله، من در مورد ویژگی های بتا صحبت می کنم که قبل از اینکه در اختیار دیگران قرار بگیرد، برای افراد منتخب ارائه می شود. با این حال، می توان این به روزرسانی های بتا را به صورت گسترده در فروشگاه Google Play مشاهده کرد، بنابراین یافتن همه آن ها بسیار خسته کننده است. Beta Maniac این کار را با آوردن همه برنامه ها با نسخه های بتای خود که در آن ها عضو می شوید یا با آنها مشترک می شوید، انجام می دهد. این برنامه همچنین شما را از به روزرسانی های بتا مطلع خواهد کرد.


4. اپلیکیشن خاطره‌نویسی و برنامه‌ریزی Grid Diary

Grid Diaryکه جزو اپ‌های ضروری روزانه‌ی گوگل انتخاب شده، ابزاری است که در نهایت سادگی و زیبایی به کاربر امکان ثبت خاطرات، احوالات، ایجاد عادات، بهبود بهره‌وری، مراقبت از خود، کنترل استرس و بسیاری موارد دیگر می‌دهد. فرمت شبکه‌ای (grid) انعطاف‌پذیر و قدرتمند این اپلیکیشن بر مهم‌ترین موارد تمرکز می‌کند و به کاربر امکان می‌دهد کنترل زندگی خود را دوباره به دست گیرد. Grid Diary دارای مجموعه‌ای از سؤالات است که شما را در نوشتن موارد مهم و ضروری راهنمایی می‌کند.


5.اپلیکیشن AppLock (ضد هک و دزدی)

همه ما برنامه های روی گوشی خود را دوست داریم، اما همین برنامه ها می توانند خطرناک باشند. ارائه دسترسی مخفیانه به هکرها از طریق یک برنامه به ظاهر بی ضرر می تواند به آن ها آزادی عبور از طریق گذرواژه ها، مخاطبین، پیام ها و حتی دسترسی به دوربین ما را بدهد. AppLock تمام برنامه های حساس را خاموش می کند، از ورود بقیه به آن ها جلوگیری می کند و به مواردی که نمی خواهیم ببینند دسترسی پیدا می کند.


6.اپلیکیشن ویرایش عکس و ویدئو PicsArt

Picart یکی از بهترین ویرایشگرهای عکس و ویدئو در موبایل است. این اپلیکیشن تا به امروز بیش از یک میلیارد دانلود داشته است و درکنار کاربردی و سرگرم‌کننده بودن، به تقویت خلاقیت کمک زیادی می‌کند. با استفاده از Picsart می‌توانید عکس و ویدئو ویرایش کنید، کلاژ و استیکر بسازید و از ابزار نقاشی آن لذت ببرید. بخش ویرایش عکس آن شامل انواع مختلف فیلترها، پاک‌کننده‌ی تصویر پس‌زمینه، قابلیت رتوش،‌ اضافه کردن متن و بسیاری از ابزارهای کاربردی دیگری است که همه‌ی آن‌ها در قالب یک اپلیکیشن ارائه شده. در بخش ویرایش ویدئو می‌توانید آهنگ خود یا آهنگ‌های موجود در کتابخانه‌ی این اپلیکیشن را اضافه و ویدیوی خود را کراپ کنید یا در قالب مربعی بگنجانید، چند کلیپ را به هم بچسبانید و از چندین فیلتر متنوع برای تغییر رنگ و حال‌و‌هوای ویدئوی خود استفاده کنید.  دانلود این اپلیکیشن و استفاده از بسیاری از قابلیت‌های آن رایگان است؛ اما برای استفاده از برخی از ابزارهای آن باید اشتراک طلایی بخرید.


7. برنامه Xender (اشتراک گذاری و انتقال سریع فایل)

برنامه Xender یکی از برنامه هاییست که به شما پیشنهاد می کنیم روی گوشی اندروید خودتان نصب کنید. Xender این امکان را برای شما فراهم می کند تا شما بدون هیچ زحمتی از حمل کابل USB، فایل ها را با رایانه مبادله کنید زیرا هیچ نرم افزاری جانبی برای ارسال یا دریافت فایل ها لازم نیست. علاوه بر این، صد برابر سریعتر از بلوتوث برای انتقال فایل بین هر دستگاه است،حتی سریعتر از برنامه انتقال فایل شریت.


8.اپلیکیشن مدیریت رمز عبور LastPass

اگر شما هم مرتب رمز عبور اکانت‌های آنلاین خود را فراموش می‌کنید و از بازیابی رمز عبور خود خسته شده‌اید، اپلیکیشن LastPass حتماً به کارتان می‌آید. این اپلیکیشن هم رمزهای عبور شما را مدیریت می‌کند و هم برایتان رمز عبور قدرتمند می‌سازد. با استفاده از LastPass می‌توانید اطلاعات ورود به وب‌سایت‌ها و اپلیکیشن‌های مختلف را ذخیره کنید، رمز عبورهای قدرتمند بسازید و اجازه بدهید این اپلیکیشن جای شما اطلاعات ورود را به‌صورت خودکار وارد کند و در وقت شما صرفه‌جویی کند. با نصب این اپلیکیشن دیگر لازم نیست نام کاربری، ایمیل و رمز عبور تمام اکانت‌های آنلاین خود را همیشه به خاطر داشته باشید. کافی است رمز عبور اپلیکیشن LastPass را حفظ کنید و اجازه بدهید این اپلیکیشن همه‌ی این کارها را برایتان در کمتر از یک ثانیه انجام بدهد.


9.آنتی ویروس Bitdefender (امنیت گوشی تان را تضمین کنید)

این نرم افزار یک آنتی ویروس قابل دانلود در رایانه های شخصی، تبلت و اندروید نیز هست. این برنامه در واقع یکی از بزرگترین رقبا برای همه شرکت های نرم افزاری آنتی ویروس به حساب می آید که شامل اسکنر نرم افزارهای مخرب، مشاوره حفظ حریم خصوصی، امنیت وب ، ویژگی ضد سرقت و نمایشگر رویدادها است. این اپلیکیشن تمام برنامه های دانلود شده را بطور خودکار اسکن می کند. این ویژگیها باعث می شود که Bitdefender نسبت به سایرین؛ یک آنتی ویروس با بالاترین امتیاز برای دستگاه های اندروید است و برای دستگاه های اندروید؛ یک نسخه دانلود رایگان دارد. شما نیز می توانید با استفاده از لینک زیر این برنامه را دانلود کنید.


10. اپلیکیشن آموزش زبان Duolingo

اگر به یادگیری زبان‌های جدید علاقه دارید؛ اما برای آن وقت کافی ندارید یا فکر می‌کنید یادگیری زبان کار دشوار یا خسته‌کننده‌ای است، با Duolingo می‌توانید تمام این مشکلات را کنار بزنید و زبان مدنظر خود را یاد بگیرید. Duolingo یکی از بهترین اپلیکیشن‌های اندروید با بیشترین تعداد دانلود در بین اپلیکیشن‌های آموزشی در دنیا است و این محبوبیت بی‌دلیل نیست. به کمک Duolingo می‌توانید بیش از ۳۵ زبان مختلف را ازطریق درس‌های کوتاه، سریع و مفرح فرابگیرید. این درس‌ها شامل فعالیت‌های متنوعی برای صحبت کردن، خواندن، شنیدن و نوشتن است و دایره‌ی لغات و مهارت‌های گرامری شما را نیز افزایش می‌دهد. Duolingo توسط متخصصان زبان طراحی شده است و شما را در دنیای واقعی برای مکالمه به انواع زبان‌ها از جمله اسپانیایی، فرانسوی، چینی،‌‌‌‌ آلمانی، انگلیسی و ... آماده می‌کند. هدفتان از یادگیری زبان هرچه باشد، برای مسافرت، دانشگاه، شغل، ارتباط با دوستان یا سرگرمی، اپلیکیشن Duolingo مسیر یادگیری زبان را آسان و جذاب‌تر خواهد کرد. برتری دیگر Duolingo نسبت به اپلیکیشن‌های آموزش زبان مشابه این است که تمام زبان‌ها و دروس به‌طور رایگان دراختیار کاربر قرار دارد.


11. اپلیکیشن Podcast Addict (پادکست های فوق العاده جالب)

پادکست دقیقاً چیز جدیدی نیست اما شروع به گرفتن توجه افراد بسیاری در سراسر جهان کرده است؛ زیرا روز به روز محبوب می شود. برنامه Podcast Addict به شما امکان گوش دادن به هر ضبط پادکست را برای صدها سیستم عامل موجود در آن فراهم کرده تا شما بتوانید به راحتی به آن ها گوش دهید. این همه پادکست ها و کتاب های صوتی، Twitch ، YouTube و SoundCloud و موارد دیگر را در یک برنامه واحد، کانال می کند. این برنامه چند تبلیغ برای نمایش قبل از شروع پادکست دارد، اگرچه با بیش از ۷۵۰ هزار پادکست به صورت رایگان، این قیمت بسیار ناچیز است. گزینه های سفارشی سازی زیادی در برنامه وجود دارد که می توانید آنها را امتحان کنید.


12. اپلیکیشن ویرایش عکس Snapseed

اپلیکیشن‌های ویرایش عکس بسیاری وجود دارند که غالبا یا پولی هستند یا تمام قابلیت‌هایی که از چنین اپلیکیشن‌هایی انتظار دارید شامل نمی‌شوند. اما اپلیکیشن Snapseed ویرایشگر عکس کامل و حرفه‌ای گوگل است که تقریباً تمام نیازهای شما را برای ویرایش عکس پاسخ می‌دهد. این اپلیکیشن کاملاً رایگان است و شما را مجبور به پرداخت پول برای ابزارهای مختلف نمی‌کند. با استفاده از Snapseed می‌توانید از ۲۹ ابزار شامل رتوش عکس، قلم‌مو، HDR، چشم‌انداز، کراپ و حتی اضافه کردن متن به عکس استفاده کنید. این اپلیکیشن قابلیت پردازش فایل‌های JPG و RAW دارد. می‌توانید ویرایش مدنظر خود را ذخیره کنید و برای تصاویر بعدی به کار ببرید. ابزار قلم‌موی Snapseed قابلیت انتخاب و پاک کردن فیلتر و ویرایش‌های دیگر از نقاط مختلف عکس دارد.


13. اپلیکیشن اسکنر Tiny Scanner

با Tiny Scanner گوشی موبایل خود را به اسکنر قابل ‌حمل تبدیل کنید. این اپلیکیشن می‌تواند اسناد، عکس‌ها، رسیدها، گزارش‌ها و تقریباً هر فایل دیگری را اسکن و به‌صورت پی‌دی‌اف یا عکس ذخیره کند. Tiny Scanner سرعت اجرای بالایی دارد و طراحی ساده و زیبای آن برای گوشی و تبلت مناسب است. بعد از اسکن فایل‌ها می‌توانید آن‌ها را داخل پوشه‌هایی در اپلیکیشن مرتب کنید یا به روش‌های مختلف از جمله ایمیل، دراپ‌باکس، گوگل‌درایو یا اپلیکیشن‌های پیام‌رسان، منتقل کنید. Tiny Scannerقابلیت اسکن رنگی، سیاه و سفید و خاکستری دارد. این اپلیکیشن گوشه‌های کاغذ را به‌طور خودکار شناسایی می‌کند، نویسه‌خوان نوری (OCR) آن از زبان‌های مختلف پشتیبانی می‌کند و از هوش مصنوعی بهره می‌برد.


14. اپلیکیشن ساخت والپیپر متحرک KLWP

به کمک اپلیکیشن ساخت والپیپر متحرک Kustom می‌توانید لانچر اندروید خود را منحصربه‌فرد کنید. این اپلیکیشن یکی از بهترین ابزارها برای ساخت والپیپر متحرک است و ویرایشگر آن به شما امکان می‌دهد هر طرحی که دوست داشتید و هر داده‌ای که نیاز داشتید، به همراه تصاویر متحرک طراحی کنید. این اپلیکیشن کاری مشابه ابزار سفارشی‌‎سازی دسکتاپ ویندوزی Rainmeter و Conky روی اندروید انجام می‌دهد. با استفاده از Kustom می‌توانید ساعت‌های سفارشی دیجیتال و آنالوگ، الگوهای متحرک، پس‌زمینه‌ی نقشه به‌صورت زنده، ابزارک آب‌وهوا والپیپر متنی، پردازنده/حافظه‌سنج پیچیده، تصاویر متغیر، جلوه‌های ژیروسکوپی، داده‌های نجومی و موارد بسیار دیگری بسازید و در گوشی اندروید خود نمایش بدهید.


15. اپلیکیشن پیام‌رسان Discord

Discord در اصل برای گیمرها طراحی شده است؛ اما به لطف یکپارچه‌سازی و سهولت استفاده از آن، افراد بیشتری به این پیام‌رسان روی آورده‌اند. در Discord می‌توانید به‌راحتی انجمنی از کاربران بسازید، قوانین آن را وضع کنید، برای اعضا نقش‌های مشخص تعیین کنید و برای عضوگیری، لینک دعوت بفرستید. این اپلیکیشن از پیام‌های متنی، صوتی و ویدئویی پشتیبانی می‌کند و فضای مناسبی برای کلوب‌های مدرسه، گروه‌های بازی یا حتی انجمن‌های هنری در سراسر جهان فراهم می‌آورد.  اگر اهل گیمینگ باشید، در Discord می‌توانید استریم بازی دوستان خود را تماشا کنید؛ یا اگر هنرمند هستید، به کمک قابلیت اشتراک‌گذاری صفحه‌ی نمایش، اعضای گروه را به تماشای هنرنمایی خود دعوت کنید.

تاپ زنانه چیست؟

۱۸ بازديد
تاپ زنانه چیست؟
تاپ زنانه چیست؟

واژه تاپ در زبان انگلیسی به هر نوع لباس زنانه و پوششی گفته می شود که بالاتنه یعنی از کمر تا گردن را پوشش می دهند. در مدل های متفاوت و متنوعی در بازار موجود می باشد، معمولا تیشرت ها را نیز می توان در دسته تاپ ها قرار داد. اما این دو کاملا با هم متفاوت هستند و اگر شما تیشرت سفارش دهید به شما تاپ نمی دهند و برعکس. تاپ های زنانه و دخترانه از جمله لباس های راحتی خانم ها و دختران هستند که در مدل های بند دار و بدون بند در بازار موجود می باشند. به دلیل کاربرد های فراوان تاپ و استفاده بسیار آن درمنزل، راحتی و خنکی آن  از طرفداران زیادی در بین خانم ها و دختران برخوردار است. واژه تاپ در فارسی برای کلماتی به کار می روند که که آستین دار نمی باشند.


درباره تاپ بندی

تاپ بندی لباس های مناسبی برای خانم ها هستند به خصوص در فصل بهار و تابستان وقتی که هوا رو به گرما میرود این تاپ ها بسیار پرکاربردند. تاپ ها معمولا کوتاه هستند که بالا تنه را می پوشاند و به همین دلیل در زبان انگلیسی می گویند top یعنی بالا. جالب است بدانید بیش از 45 نوع تاپ برخی با آستین و برخی بدون آستین هستند. تاپ ها بسیار پر کاربرد هستند اگر بلند باشد مناسب فصل زمستان است به دلیل نازک بودن و سبکی دارد به راحتی میتوان زیر لباس ها پوشید برخی از تاپ های بلند به تنهایی مناسب مجلس ها یا دورهمی های دوستانه اند و بعضی از تاپ ها را میتوان با یک شلوار جین یا دامن برای مهمانی ها و یا دور همی های خانوادگی پوشید.

تاپ زنانه چیست؟
انواع تاپ

در این بخش چند مدل از تاپ های پر کاربرد را معرفی میکنیم:


شومیز ها

بولوز و یا شومیز ها جز دسته تاپ ها هستند که معمولا آستین سه ربع یا نیمه آستین هستند البته بصورت تمام آستین هم پیدا میشود این مدل تاپ های شومیزی نسبتا بلند قسمت بالای بولیز آزاد است ودر قسمت کمر آنها جذب و کمی کشی است در مهمونی های رسمی و دورتر با یک شلوار جین بسیار مناسب است.


تاپ گیپوری

گیپوری تاپ های گیپور مدل دیگری از تاپ هاست این مدل طرفدارهای خاص خود را دارد پارچه های گیپور به صورت طرح های بافت می باشد یا در برخی مدل ها ترکیبی از پارچه ساده و گیپور هستند حالت برجسته ای که این مدل تاپ ها دارند بسیار سنگین و شیک و مناسب مجالس است.


تاپ نیم تنه

مدل دیگری از این تاپها نیم تنه ها هستند. از طرفی تاپ های نیم تنه را هم می توان نوعی تاپ بندی نامید. تاپ نیم تنه با یک بند نازک که برای دخترای ورزشکاری که چربی شکمی ندارند مناسب است حتی اگر لاغر و قد کوتاه باشید هم مناسب شما است چرا که لباس نیم تنه قد شمارا بلند تر نشان میدهد میتوان با یک لگ یا شلوار کتان یا شلوار جین زنانه ازاد و چسبان ست کرد.
تاپ زنانه چیست؟

تاپ بندار

تاپ بندی یا بندار یک مدل ساده دیگر از انواع تاپ هاست که دختران ورزشگاری که تمایل دارند تاپ بدون آستین بپوشند از این مدل استفاده میکنند در انگلیسی به این تاپ ها tanks top گفته میشود. مدل تاپ بندی یا تاپ بندار می تواند ساده و اسپرت و یا به صورت یک تاپ مجلسی باشد که با پوشیدن آن می توانید در مرکز توجه قرار بگیرید.برندهای زیادی از جمله H&M و Nike انواع تاپ هارا تولید و وارد بازار میکنند.


تاپ رکابی

از دیگر مدل ها تاپ های رکابی هستند در نگاه اول این تاپ ها با تاپ های بندار اشتباه گرفته میشود چرا که ظاهر شبیه هم دارند اما رکابی هارا معمولا زیر پیراهن نیز میپوشند این مدل تاپ های رکابی که بسیار سبک و راحت اند. فرق بین این تاپ های رکابی با تاپ های بندار اینست که درواقع بندهای نازک و یقه نسبتا بزرگ دارد در انگلیسی به تاپ رکابی Cami top میگویند برای ست کردن این مدل تاپ ها بهترین ترکیب با یک شلوارک و به مراه یک صندل است.


تاپ های یقه رومی

از انواع مجلسی تر تاپ ها (تاپ مجلسی) به مدل یقه رومی میتوان اشاره کرد این تاپ ها تنها دارای یک بند میباشند تاپ های رومی در اندازه کوتاه و بلند موجود است و برای ست کردن بهتر اینگونه تاپ های یقه رومی با یک دامن کوتاه ست کرد که جذابیت بخصوصی دارد نسبت یه شلوار.در انگلیسی به تاپ های یقه رومی میگویند one-shoulder .


تاپ تیوپی

تاپ های تیوپی مدل دیگر تاپ های زنانه و پر طرفدار هستند این مدل تاپ ها بدون بند بوده و به صورت نیم تنه هستند که خط گردن شما مشخص است این مدل تاپ ها در مجالس و دورهمی های دوستانه بسیار مناسب هستند .به زبان انگلیسی به این نوع تاپ ها tube top می گویند این مدل تاپ ها برای افراد لاغر بسیار شیک و مناسب است و میتوانند با یک دامن کوتاه و یا شلوار به راحتی آن را ست کنند.


تونیک

خب مدل بعدی تونیک ها هستند در دنیای مد و طراحی تونیک های زنانه جزو انواع تاپ ها به شمار می آیند این مدل تاپ ها نسبتا بلند هستند تقریبا تا روی باسن را می پوشانند تفاوت دیگر تونیک ها با سایر تاپ اینست که تونیک ها با استین و بدون استین هم طراحی میکندد چرا که گاهی اوقات از تونیک ها به جای مانتو برای استایل روزانه استفاده میکنند یقه تونیک ها معمولا به صورت U و یا V طراحی میشونئد. به مدل بدون آستین تاپ تونیک میگویند از این تونیک ها افرادی که شکم دارند به راحتی میتواند استفاده کنند و نگران تیپشون نباشند. برای ست کردن این مدل تونیک های بدون آستین میتوان از یک شلوار مناسب استفاده کرد.


کیمونویی

یکی از پرکاربردترین تاپ های مناسب فصل تابستون و پاییز تاپ هاب راحتی کیموننویی هستند حالت شل و مدل آستین کیمونویی که دارد هم بسیار جذاب هست و به برای هر هیکلی ک مناسب هستند چراکه این مدل تاپ و آستین بخاطر حالت شلی که دارد و مدل آستینش باعث میشود عیب های بدن شما را مثلا شکم را بپوشاند و یا کمتر نشان دهد. در لاتین به این مدل تاپ ها kaftan میگویند. تاپ های بدون سرشونه تاپ بدون سرشونه یا مدل های بدون سرشونه از تاپ های جذاب دیگری هستند که بسیاری از خانمها از این مدل استفاده میکنند معمولا آستین این مدل تاپ ها بلند هستند که قسمت روی سرشونه آن باز ست. برای دورهمی های خانوادگی بسیار جذاب و شیک هستند معمولا میتوان این مدل تاپ هارا با یک شلوار ست کنند.


تاپ های حریری

تاپ هایی از جنس حریر بهترین گزینه از مدل تاپ های مجلسی هستند این مدل تاپ ها به صورت شومیزهای آستین دار و یا بدون آستین در بازار وجود دارند موقع استفاده از این مدل تاپ ها استفاده از اکسسوری های مناسب,بسیار ظاهر شیکی به استیل شما میدهد تنوع طرح و رنگ در مدل حریر بسیار زیباست هم بصورت تک رنگ و وجو دارند هم طرح دا و در رنگ های مختلف به دلیل نازک بودنش معمولا از چند لایه حریر و یا یک پارچه ساتن در زیر تاپ های حریر استفاده میکنند تا بدن نما نباشند.شومیز های بدون آستین و یا همون تاپ شومیز ها را میتوان با یک شلوار ست کرد.


تاپ های جین

از دیگر مدل های پر طرفدار تاپ ها جنس جین هستند اگر جزو اون دسته افرادی هستید که به جین علاقمند هستید تاپ های جین به همراه شلوار بخصوص شوار جین برای شما یک ست بسیار مناسب و شیک خواهد بود. / برای خرید شلوار جین کلیک کنید.


تاپ های یقه بسته

تاپ یقه بسته همانند دیگر تاپ ها هستند اما با این تفاوت که یقه های این تاپ ها بسته است و یا مدل یقه اسکی هم میتوان گفت. یقه ی خاص این مدل تاپ ها اون هارو از سایر تاپ ها متمایز کرده است یقه هایی که حتی تا روی گردن را میپوشاند اما آستین های تاپ های یقه گرد مانند بقیه تاپ ها بصورت حلقه ای هستند این تاپ ها طرفداران خاص خود را دارند اگر به لباس های یقه گرد علاقمند هستید این تاپ ها برای شما مناسب هستند.


تاپ های ترک

تاپ ترک از مدل های محبوب و پر فروش هستند زیرا به دلیل کیفیت بالایی که دارد همیشه طرفدار های خودش را حفظ کرده همانطور که روشن است همیشه جنس های ترک دارای کیفیت خاصی هستند در این مورد هم صدق میکند. این تاپ ها در فصل گرم تابستان به شما احساس خنکی میدهد که ین ویژگی میتواند امتیاز ویژه ای برای تاپ های ترک باشد

تاپ زنانه چیست؟
ویژگی تاپ زنانه

هنگام فرا رسیدن فصل تابستان، یکی از اولین انتخاب‌های خانم‌ها در خرید لباس راحتی برای منزل تاپ زنانه است. این پوشش نه تنها به عنوان لباس راحتی، بلکه می‌توان به عنوان لباس مناسبی برای ورزش های مختلف در نظر گرفته شود. البته باید به این موضوع نیز توجه شود که هنگام پوشیدن این لباس، بانوان بسیار احساس خوبی دارند زیرا علاوه بر راحت بودن، نیازی به استفاده از لباس های زیر مانند سوتین نیست و سینه ها در بهترین حالت ممکن قرار دارند. همچنین این نوع لباس برای مادرانی که فرزند شیرخواره دارند، پوشش مناسبی به شمار می رود زیرا، به راحتی می توانند نوازادان خود را در آغوش بگیرند و به آن ها شیر دهند. از سوی دیگر نیز این پوشش برای انجام  فعالیت‌های روزمره نیز مناسب است و این امکان را فراهم می کند تا این لباس را در زیر مانتو خود هم استفاده نمایند و تحمل گرمای تابستانی را به حداقل برسانند. استفاده از تاپ‌های زنانه در منزل یکی از پوشش‌های بسیار زیبا و جذاب محسوب می‌شود و امکان داشتن رابطه های زناشویی را با این لباس بسیار راحت و جذاب می نماید. همچنین از این لباس می توان به عنوان لباسخواب نیز استفاده کرد و خواب آسوده و راحتی را تجربه نمود.

https://is.gd/7tdII1

مضرات اینستاگرام

۱۹ بازديد
مضرات اینستاگرام چیست؟

مسلما هر برنامه و اپلیکیشنی که کاربر را به دنیای مجازی وارد می‌کند، مزایا و معایب خاص خود را دارد. اینستاگرام نیز از این قاعده مستثنی نیست و در کنار مزایا و قابلیت‌های کاربردی که ارائه می‌دهد، معایب و اشکالاتی نیز دارد. معایب استفاده از اینستاگرام قطعا بر مزایای آن برتری ندارد، اما برای استفاده صحیح از آن باید از برخی معایب مهم آن آگاهی داشت. یعنی هر کاربر باید با علم بر مزایا و معایب اینستاگرام از آن استفاده کند و به هیچ وجه بدون داشتن آگاهی کامل از این اپلیکیشن، وارد دنیای بی‌انتهای آن نشود. در ادامه به برخی از معایب اینستاگرام می‌پردازیم.


1.اعتیاد به اینستاگرام

از قابل توجه‌ترین مضرات اینستاگرام می‌توانیم «اعتیاد» به آن را ذکر کنیم. بسیاری از مردم به خصوص جوانان و نوجوانان امروزی، اعتیاد عجیبی به اینستاگرام دارند و هر روز زمان زیادی را در این برنامه صرف می‌کنند. عده بسیاری روزانه در اینستاگرام فعالیت می‌کنند و دائما در حال اشتراک‌گذاری لحظات خود با دیگران هستند. این کار وقت زیادی را از افراد می‌گیرد و آنها را از انجام کارهای مهم روزانه‌شان بازمی‌دارد. عده دیگر نیز ممکن است هیچگونه فعالیتی در اینستاگرام نداشته باشند، اما همیشه در حال دور زدن در این برنامه جذاب هستند و به نوعی معتاد آن شده‌اند. با این حال هر شکل از زیاده‌روی در این شبکه اجتماعی، مخرب است و افراد را از انجام امور حیاتی و روزانه‌شان بازمی‌دارد. بنابراین اعتیاد به اینستاگرام یکی از معایب بزرگ آن است که باید به آن توجه داشته باشید.


2.قابلیت های منحصر به فرد تنها بر روی نسخه موبایل قابل استفاده است

نسخه مبتنی بر وب اینستاگرام مانند نسخه موبایلی آن به خوبی سازماندهی نشده است و باگ‌های بسیاری دارد. یعنی اینستاگرام مانند فیسبوک برای وب به طور کامل طراحی نشده است و نسخه مبتنی بر وب آن با نسخه اپلیکیشنی آن تفاوت‌های فاحشی دارد. بنابراین برای استفاده از تمام قابلیت‌ها و دسترسی به نسخه‌های به‌روزرسانی شده آن باید از نسخه اپلیکیشن آن بر روی گوشی استفاده کنید.


3.احتمال افسردگی و مقایسه خود با دیگران

یکی دیگر از مهم‌ترین و قابل تامل‌ترین معایب اینستاگرام فراهم شدن بستری در جهت خودنمایی‌های پوچ و بیهوده برای برخی افراد است. متاسفانه اینستاگرام در چندین سال اخیر به پلتفرمی برای اشتراک‌گذاری محتواهای غیر ضروری و عبث تبدیل شده است که صرفا توسط قشری منتشر می‌شوند که تنها هدف آنها از داشتن اکانت اینستاگرام، خودنمایی یا همان شوآف است. این افراد تنها از جنبه‌های مثبت و لاکچری زندگی خود عکس و فیلم منتشر می‌کنند و خود را در نظر فالورهایشان بزرگ، مهم و ثروتمند جلوه می‌دهد. در صورتی که ممکن است حقیقت زندگی آنان چیز دیگری باشد و این پست‌ها تنها موجب فریب دنبال‌کنندگان آنها شود. افراد دیگر نیز با دیدن زندگی پر زرق و برق دیگران، پس از مدتی دچار یاس و افسردگی می‌شوند و در واقع ظاهر زندگی دیگران را با باطن زندگی خود مقایسه می‌کنند. در نظر داشتن این موضوع در هنگام استفاده از اینستاگرام بسیار مهم است؛ زیرا بسیاری از جوانان پس از مدتی استفاده از اینستاگرام دچار افسردگی و خود کم‌بینی شدند.


4.امکان ساخت اکانت های تقلبی

یکی دیگر از معایب اینستاگرام ساخت اکانت‌های تقبلی (فیک) با نام اشخاص دیگر است. برخی افراد با ساخت یک اکانت به نام یک هنرمند و یا هر فرد دیگری شروع به سوءاستفاده از نام، اعتبار یا شهرت آن فرد می‌کنند. به همین دلیل است که اینستاگرام قابلیت «تیک آبی» را اضافه کرد تا از تعداد این اکانت‌های فیک کاسته شود. برخی افراد نیز ممکن است از عکس‌های دیگران سوءاستفاده کرده و آنها را بدون اجازه صاحب عکس، در اکانتی تقلبی به اشتراک بگذارند.


استفاده یا عدم استفاده از اینستاگرام؟

حال که با معایب و مزایای اینستاگرام آشنا شدید، سوالی که ممکن است برایتان پیش آمده باشد این است که با این تفاسیر آیا استفاده از اینستاگرام صحیح است؟ پاسخ به این سوال کاملا به شخص شما بستگی دارد. ورود به دنیای مجازی، دانش و فرهنگ ویژه‌ای می‌طلبد و تمام کاربران پیش از استفاده از شبکه‌های اجتماعی مختلف باید نحوه استفاده صحیح از آن را یاد بگیرند. مسلما هر برنامه دیگری به جز اینستاگرام نیز مزایا و معایب خاص خود را دارد. این شما هستید که تصمیم می‌گیرید چگونه از شبکه‌های اجتماعی مختلف استفاده کنید. با در نظر گرفتن مزایا و معایب اینستاگرام می‌توانید نحوه استفاده صحیح از آن را برای خود تعریف کنید. شما می‌توانید علاقه‌مندی‌های خود را در اینستاگرام دنبال کنید، اما برای استفاده از آن باید مدت زمان به خصوصی را در طول روز در نظر بگیرید. عدم مقایسه زندگی خود با دیگران نیز یکی دیگر از نکات مهمی است که در هنگام استفاده از اینستاگرام باید در نظر داشته باشید. بنابراین در نهایت این شما هستید که باید حد و مرز استفاده از شبکه‌های اجتماعی را برای خود مشخص کنید. ما در این مقاله مزایا و معایب اینستاگرام را به شما معرفی کردیم. مزایای اینستاگرام مسلما از معایب آن بیشتر است، اما فرهنگ استفاده از آن بسیار مهم است. به نظر شما مزایای اینستاگرام بر معایب آن برتری دارد؟ سایر مزایا و معایب اینستاگرام چیست؟ لطفا نظرات خود را با ما در میان بگذارید.


5 مزیت اینستاگرام
 
1.مبتنی بودن بر محتوای تصویری

حتماً این جمله معروف را شنیده اید که "یک عکس، هزار کلمه است". در واقع تصاویر می توانند احساسات و تفکر کاربران را بهتر با خود درگیر کنند. بنابراین چه پلتفرمی بهتر از اینستاگرام که این امکان را به کاربران خود می دهد که انواع و اقسام محتوای تصویری را با کاربران به اشتراک بگذارند. پس زمینه فعالیت شما هر چیزی که باشد می توانید با اشتراک محتواهای تصویری متنوع در اینستاگرام، کاربران را به راحتی با خود همراه کنید. محتواهایی در قالب:پست، استوری، IGTV و Live.


2.برخورداری از حریم خصوصی و امنیت بالا

از مهم ترین مزایای اینستاگرام می توان به تنظیمات گسترده آن برای افزایش ضریب امنیت و حریم خصوصی دانست. تنظیماتی مانند:پرایویت کردن صفحه، اطلاع دادن ورود به حساب کاربری از دستگاه های دیگر، عدم نمایش کامنت هایی با محتوایی خاص، عدم نمایش استوری ها به افرادی خاص و ... . چنانچه مایلید با این گزینه های اینستاگرام به طور کامل آشنا شوید، می توانید مطلب آموزش اینستاگرام را در بلاگ ژاکت مطالعه کنید.


3.بسیار کارآمد برای بازاریابی

اینستاگرام در ابتدا به عنوان راهی برای ارتباط با دیگران شروع به کار کرد. اما امروزه می توان این برنامه را ابزاری بسیار کارآمد در استرتژی بازاریابی دانست. بسیاری از کسب و کارها در اینستاگرام به معرفی محصول خود و کسب درآمد می پردازند. از طرفی در نسخه های اخیر اینستاگرام امکان ایجاد حساب کاربری تجاری نیز فعال شده است. با فعال کردن این قابلیت، امکانات بیشتری برای ارتباط گیری با مخاطبان خواهید داشت. طور مثال اگر بیش از 10 هزار فالور داشته باشید، می توانید لینک ها را مستقیماً در استوری خود قرار دهید. با این کار کاربران می توانند به راحتی هر چه تمام تر، به یک محصول، آموزش یا ... دسترسی داشته باشند.


4.رابط کاربری روان و جذاب

از آنجایی که در اینستاگرام با تعداد بسیار زیادی از محتواهای تصویری رو به رو می شویم، انتظار می رود که با یک رابط کاربری شلوغ و گیج کننده رو به رو باشیم. اما در مقابل در اینستاگرام یک رابط کاربری منظم، روان و خلوت را داریم. که تجربه لذت بخشی را برایمان به ارمغان می آورد.


5.امکان پیام رسانی متنی در اینستاگرام

در اینستاگرام علاوه بر این که می توانیم انواع محتوای تصویری را به اشتراک بگذاریم، می توانیم از بخش دایرکت آن نیز به عنوان یک پیام رسان استفاده کنیم. در دایرکت حتی می توانیم گروه بسازیم و محتواها را با یک گروه به اشتراک بگذاریم یا با یک گروه چت کنیم.

4 مراحل تا کردن تیشرت مردانه و زنانه

۲۲ بازديد
تا زدن تیشرت به گونه ای که جای کمی بگیرد و در عین حال کمتر چروک شود، دغدغه خیلی از افراد است. اگر بخواهید تیشرت هایتان را مانند بقیه لباس های مجلسی آویز کنید، مطمئن باشید که فضای کمدتان این اجازه را به شما نخواهد داد. اگر روش تا کردن را بلد باشید، می توانید با خیال راحت هر تعداد تیشرت را در کشو یا چمدانتان جاسازی کنید. باور کنید که «تا کردن تی شرت» آنچنان که به نظر می رسد کار سختی نیست! در ادامه، آموزش تا کردن تیشرت را به زبانی ساده و کاملاً تصویری قرار داده ام تا بعد از تمرین کردنشان، مثل آب خوردن تیشرت هایتان را تا کنید.

4 مراحل تا کردن تیشرت مردانه و زنانه

مراحل تا کردن تیشرت مردانه و زنانه

می خواهم چندین مدل «تا زدن تیشرت» را آموزش دهم که هم به درد آقایان می خورند و هم به درد خانم ها. با استفاده از این روش های تا کردن تی شرت، می توانید آن ها را در کوتاه ترین زمان ممکن تا کنید. علاوه بر این، طریقه تازدن تیشرت ها به گونه ای است که کمترین فضای ممکن را اشغال کنند. در هر قسمت، آموزش تا کردن تیشرت به صورت تصویری و در قالب ویدئو قرار داده شده است. اگر نگران چروک خوردن تیشرت هایتان هستید، علاوه بر روش تا زدن، جنس تیشرت نیز در این موضوع تاثیر گذار است. توصیه می کنم تا مقاله راهنمای خرید تیشرت مردانه را بخوانید تا تیشرت های خوش کیفیت بخرید.


1.تا زدن تیشرت به صورت ساده

با این طرز تا زدن تیشرت، می توانید سریع و بسیار آسان لباس خود را تا بزنید. البته توجه داشته باشید که این روش، برای تا کردن تی شرت هایتان در کشوهای شخصی مناسب است و به درد کادو دادن نمی خورد؛ زیرا ظاهرش آنچنان زیبا نیست. از طرفی دیگر تنها اشکالش این است که اگر مدت زمان زیادی تیشرت ها به این حالت بمانند، در محلِ تایشان چروک خواهند شد. این متد را می توانید برای تازدن تیشرت لانگ پسرانه نیز استفاده کنید.


2. آموزش تا کردن تیشرت به شیوه ارتشی!

برای ارتشی ها، لباس ها باید فضای کمی را اشغال کنند تا در کوله همراهشان جا برای وسایل ضروری تر بیشتر باشد. طبیعت گردها هم از همین شیوه استفاده می کنند. ویدئوی آموزشی که در ادامه شما می توانید روش ارتشی تا زدن تیشرت ها را ببینید. با این شیوه می توانید تعداد زیادی تیشرت مردانه و زنانه را در فضای محدودی جا دهید. البته بعد از باز کردنشان باید آن ها را اتو کنید؛ چون با این روش تا کردن تی شرت، به احتمال قوی چروک خواهند شد. شیوه ارتشی تا زدن را می توانید برای تیشرت لانگ دخترانه نیز استفاده کنید. شفاف بگویم که برخلاف اسمش، پسرانه و دخترانه ندارد!


3.شیوه 2 ثانیه ای!

با این شیوه تا کردن تیشرت می توانید به اصلاح سه سوته، تیشرت را تا بزنید. البته توجه داشته باشید که اوایل کار این مدل تا زدن، سخت به نظر می رسد؛ ولی با تمرین می توانید راحت و سریع، تیشرت هایتان را در کسری از ثانیه و با دو حرکت تا کنید! با این روش می توانید تیشرت آستین بلند را نیز تا بزنید.
توضیحات ویدئو: همانطور که می بینید در ویدئو بر روی خط فرضی تیشرت، سه نقطه A، B و C در نظر گرفته شده است. برای این نوع تا زدن باید نقطه A را با دست چپ خود بگیرید و با دست راست، نقطه B را بگیرید و آن را روی نقطه C ببرید.


4 مراحل تا کردن تیشرت مردانه و زنانه

4.تا زدن بوتیکی

ظاهر تیشرت تا خورده برای فروشنده ها مهم است؛ زیرا مشتری باید آن را بپسندد. از طرفی دیگر، در بوتیک ها تعداد زیادی تیشرت را باید تا بزنند؛ پس سرعت انجام آن نیز برایشان اهمیت دارد. تصویر متحرک زیر نحوه تا کردن تی شرت توسط فروشنده ها را آموزش می دهد.  تا زدن تیشرت از آن چیزی که فکر می کنید آسان تر است. فقط باید روش های تا کردن تی شرت را بدانید. در این مقاله سعی کرده ام تا «آموزش تا کردن تیشرت» را به صورت تصویری و در قالب ویدئو در اختیارتان قرار دهم. البته ناگفته نماند برای ماهر شدن در شیوه هایی که آموزش داده شده است، باید همراه با ویدئوها تمرین کنید.


راهنمای خرید بهترین تیشرت دخترانه

تی‌شرت یکی از بهترین و زیباترین و در عین حال ارزان‌ترین لباس های مناسب برای آقایان و خانم‌ها به شمار می‌آید که می‌توان با آن ظاهری زیبا و آراسته داشت. اما از هنگام خرید این محصولات باید به یکسری نکات توجه کرد تا بتوان بهترین تیشرت دخترانه و پسرانه را خریداری کرد.

4 مراحل تا کردن تیشرت مردانه و زنانه

از جمله نکات مهم در هنگام خرید تیشرت دخترانه که باید به آن توجه شود می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

•انواع مختلفی از تی‌شرت‌های دخترانه در بازار موجودند. تی‌شرت‌های آستین کوتاه، آستین بلند، تی‌شرت‌های پولو و … هرکدام دارای ویژگی خاص و منحصر به فردی هستند و کاربردی متفاوت دارند و لذا قبل از خرید این محصولات باید این موضوع را در نظر بگیرید.

•رنگ تی‌شرت یکی دیگر از نکات مهم در هنگام خرید تی‌شرت و همچنین دیگر انواع لباس است. به عنوان مثال اگر وزن شما کم است استفاده از تی‌شرت خاکستری می‌تواند شما را حجیم‌تر و خوش هیکل‌تر نشان دهد اما این رنگ عرق نما است. یا به عنوان مثال رنگ مشکی را می‌توان با هر لباس و رنگی ست کرد و هم جنبه مجلسی دارد و هم جنبه صمیمی و غیررسمی. علاوه بر این موضوع این نکته را هم به یاد داشته باشید که رنگ تی‌شرت بر روی میمیک چهره شما بسیار اثر گذار است و می‌تواند چهره شما را زیباتر یا زشت‌تر نشان دهد.

•موضوع دیگری که در هنگام خرید این محصولات باید به آن توجه کنید، جنس تی‌شرت است. این محصولات را با پنبه، نخ، مواد پلیمری و پلاستیکی تولید می‌کنند که در این بین، تی‌شرت‌های نخی و پنبه‌ای کیفیت بالاتری دارند و بسیار خنک و مطبوع هستند و می‌توانید در فصل تابستان از آن‌ها استفاده کنید.

•علاوه بر این در هنگام خرید حتما به طرح و نوشته‌های بر روی تی‌شرت و معنی آن توجه کنید.


تیشرت لانگ دخترانه

تیشرت لانگ دخترانه تی شرتی است که از سایز معمولی کمی بزرگتر است و قد آن نیز بلندتر از تیشرت معمولی است. به طور کلی اگر بخواهیم تیشرت لانگ دخترانه را توضیح دهیم ، به تیشرتی که گشاد و بلند باشد و آستین آن نیز حالت افتاده باشد تیشرت لانگ گفته میشود. معمولا قد این تیشرت ها به روی زانو میرسد. این نکته حائز اهمیت است که برای خرید تیشرت دخترانه حتما به فروشگاه های معتبر مراجعه کنید.


4 مراحل تا کردن تیشرت مردانه و زنانه

خرید تیشرت زنانه

با توجه به توضیح بالا می توان متوجه شد که این نوع از تیشرت ها پوشیده محسوب میشوند. این تیشرت ها در انواع ساده ، فانتزی و طرحدار موجود بوده و برای ست کردن هرکدام باید به نکاتی توجه کرد.


ست کردن تیشرت لانگ با شلوار

بهترین حالت ست کردن تیشرت لانگ دخترانه پوشیدن آن همراه با شلوار اسکینی است. سعی کنید در انتخاب رنگ ها نیز توجه بخرج دهید. البته استفاده از شلوار اسلش همراه با این تیشرت زنانه نیز خوب است اما آن را با شلوار های خیلی گشاد نپوشید چراکه تیپ شما را نامرتب و شلوغ نشان میدهد. اگر به تیپ های ورزشی و اسپرت علاقه دارید استفاده از تیشرت لانگ همراه با شلوار ورزشی و کتانی یکی از بهترین انتخاب ها برای شما خواهد بود. همچنین تیشرت های لانگ آستین بلند برای زیر مانتو نیز مناسب هتسند.

https://virgool.io/@jacobz/13-%D9%86%D9%88%D8%B9-%D8%A7%D8%B2-%D8%AA%DB%8C%D8%B4%D8%B1%D8%AA-%D8%B2%D9%86%D8%A7%D9%86%D9%87-2022-ivcy92qozq8x

انواع پارچه مناسب برای شلوار زنانه

۲۰ بازديد
انواع پارچه مناسب برای شلوار زنانه

جنس و کاربرد پارچه

جنس پارچه و نوع کاربرد آن از برگ خریدهای مهم و تعیین‌کننده برای انتخاب هر نوع شلواری است. هر شلواری با هر نوع جنسی، برای هر مکان و موقعیتی مناسب نیست و بسته به موقعیت، شما باید شلوار مناسبی انتخاب و استفاده کنید.
به‌عنوان‌مثال پارچه دامن‌شلواری، پارچه شلوار راحتی و پارچه شلوارهای رسمی کاملاً با یکدیگر متفاوت هستند، بنابراین شما باید با توجه به موقعیتی که قصد دارید در آن ظاهر شوید نوع پارچه شلوار خود را انتخاب کنید، پس یکی از برگ خریدهای مهم انتخاب پارچه مناسب برای شلوار زنانه جنس پارچه است.


پارچه مناسب برای شلوار زنانه

اگر شما یک‌بار در یک پارچه‌فروشی حضور پیدا کنید، متوجه خواهید شد که پارچه‌های بسیار متنوعی برای انواع شلوارهای زنانه وجود دارد. اگر ما بخواهیم انواع این پارچه‌ها را دسته‌بندی کنیم، می‌توانیم آن‌ها را به سه دسته کلی تقسیم کنیم.

•    پارچه شلوارهای رسمی و اداری

•    پارچه شلوارهای مجلسی

•    پارچه شلوارهای اسپرت
خصوصیات شلوار باکیفیت و استاندارد

•    دوام و استحکام

•    راحتی

•    تن خور زیبا

•    برخورداری از جذابیت ظاهری

•    برخورداری از پارچه مرغوب و باکیفیت

•    ثبات رنگی

•    عدم چروک پذیری

•    عدم آبرفت

•    تراکم بالا

•    نرمی و لطافت

•    سبکی و کم‌حجم بودن


انواع پارچه مناسب برای شلوار زنانه

مشخصه‌ پارچه مناسب برای شلوار زنانه

در مقاله پارچه مناسب شلوار زنانه چند مشخصه را برای شما بیان کرده ایم که بتوانید راحت شلوار مورد نظر خودتان را انتخاب کنید. این مشخصه‌ها عبارتند از:


وزن یا گرماژ

وزن یا گرماژ پارچه است که مقدار آن باضخامت پارچه رابطه مستقیم دارد؛ یعنی هرچه که گرماژ پارچه کمتر باشد، پارچه نازک‌تر خواهد بود و هرچه گرماژ پارچه بیشتر باشد، ضخامت آن‌هم بیشتر است. گرماژی که برای پارچه‌های شلوار زنانه در نظر گرفته می‌شود بین 250 تا 300 گرم است که این مقدار نسبت به شلوار مردانه کمتر است.


کشسان بودن پارچه

دومین مشخصه پارچه مناسب برای شلوار زنانه کشسان بودن پارچه است، این مورد تنها مربوط به پارچه شلوارهای زنانه است و شلوارهای مردانه دارای خاصیت کشسانی نیستند.  شاید بهتر باشد که این نکته را بدانید، استفاده از پارچه‌هایی با خاصیت کشسانی برای افرادی با وزن بالا بسیار مناسب خواهد بود زیرا؛ این شلوارها به‌خوبی روی کمر و باسن می‌نشینند و زیبایی بیشتری برای شما به ارمغان می‌آورند.


ثبات رنگ

سومین مشخصه مربوط به ثبات رنگ پارچه است که هر تولیدکننده‌ای باید در بهره‌گیری مواد اولیه این نکته را در نظر بگیرد تا بهترین کیفیت را ارائه دهد.


هم سایشی

چهارمین شاخصه پارچه مناسب برای شلوار زنانه مربوط به هم سایشی است که هر پارچه‌ای در برابر سایش مقاوم‌تر باشد حتماً از کیفیت بالاتری برخوردار خواهد بود.


انواع پارچه مناسب برای شلوار زنانه

انواع پارچه مناسب برای شلوار زنانه

معمولاً برای تولید شلوار زنانه از جنس‌های مختلفی استفاده می‌شود، اینکه کدام جنس را برای شلوار انتخاب کنیم کاملاً به سبک و مدل شلوار برمی‌گردد. ما سعی داریم در این قسمت از مقاله شما را با این موضوع آشنا کنیم تا بهترین انتخاب را برای شلوار زنانه داشته باشید.


پارچه کتان و جین

پارچه‌های کتان و جین از دوام بسیار بالایی برخوردار هستند. این نوع از پارچه‌ها به دلیل کشسان بودنشان در شلوارهای زنانه بسیار مورداستفاده قرار می‌گیرند. شلوارهای جین و کتان هیچ‌وقت از مد نمی‌روند و این شلوارها همواره موردتوجه مردم و مصرف‌کنندگان بوده‌اند.


پارچه گاواردین (گاباردین)

این پارچه فاقد خاصیت کشسانی است و جز پارچه‌های کرپ محسوب می‌شود. این نمونه از پارچه نیز به دودسته کج‌راه و صابونی تقسیم می‌شود. از پارچه گاباردین برای تولید کت‌وشلوار، پالتو و شلوار استفاده می‌شود و دلیل استفاده از آن این است که پارچه گاباردین دارای جنس سخت و محکم‌تری نسبت به سایر پارچه‌ها است.


پارچه بنگالی

این نمونه از پارچه مدت زیادی نیست که در بازار موجود است به دلیل خاصیت کشسانی زیادی که دارد، گزینه مناسبی برای شلوار لگ یا ساپورت است.  معمولاً از این پارچه برای دوخت شلوارهای اسپرت که با تیپ اسپرت همخوانی دارد استفاده می‌شود. البته کشسانی این پارچه در طول آن است.


پارچه نیل

این نوع از پارچه‌ها دارای رنگ خام هستند؛ یعنی اگر قبل از سنگ‌شور شدن به آن‌ها دست بزنید، دست شما رنگی می‌شود. البته لازم به ذکر است که پارچه نیل ازجمله پارچه‌های کشسان محسوب می‌شود.


پارچه مرویجت

این نوع پارچه بیشتر برای شلوارهای زمستانی کاربرد دارد.


پارچه لک

این نمونه از پارچه‌ها دارای خاصیت کشسانی زیاد و ثبات رنگی خوبی است. البته میزان کاربرد آن نسبت به گذشته کمتر شده است و اکنون تنها در کارهای بازاری کاربرد دارد.


پارچه دیور و دورس

این نمونه از پارچه‌ها در دوخت شلوارهای اسلش و لباس‌های گرم‌کن کاربرد دارد، این پارچه‌ها از ضخامت و مقاومت خوبی برخوردار هستند.


پارچه تیار

این پارچه به دودسته پاناما و کج‌راه تقسیم می‌شود که پاناما برای فصل تابستان و کج‌راه برای فصل زمستان کاربرد دارد.


پارچه مخمل

پارچه مخمل به دودسته کبریتی و مخمل کوبیده تقسیم می‌شود. این نمونه از پارچه در تولید ساپورت و شلوار جین کاربرد دارد و ازجمله پارچه‌های پرطرفدار است.


پارچه کرپ

از پارچه کرپ برای تولید مانتوهای اداری، رسمی و اسپرت استفاده می‌شود. پارچه کرپ در مدل‌های مختلفی تولید می‌شود مثلاً؛ پارچه کرپ ابریشم، پارچه کرپ پشمی و پارچه کرپ پلی‌استر چند نمونه از انواع پارچه کرپ هستند.


پارچه گرد بافت

درصورتی‌که شما به دنبال یکپارچه مناسب برای شلوار اداری هستید، این پارچه می‌تواند گزینه خوبی برای شما باشد.


پارچه لینن

پارچه‌های لینن به دلیل جنس نرم و لطیفی که دارند، از آن برای تولید شلوار راحتی زنانه و حتی لباس‌زیر استفاده می‌شود.اکثر لباس‌خواب‌ها، شلوارهای راحتی، تی‌شرت‌های راحت و خانگی از پارچه لینن تولید می‌شوند. این پارچه در مقایسه با پارچه پنبه‌ای از استحکام و خاصیت چروک پذیری بیشتری برخوردار است.


پارچه پنبه‌ای

درصورتی‌که شما به دنبال استایل کژوال و غیررسمی هستید، ما به شما پارچه پنبه‌ای را توصیه می‌کنیم.


پارچه ابریشمی

این پارچه از درخشندگی و مقاومت بالایی برخوردار است، البته نگهداری از آن نسبت به سایر پارچه‌ها دشوارتر است.


پارچه اسپاندکس

این نوع پارچه که دارای خاصیت کشسانی می‌باشد بیشتر در شلوارهای جین کشی کاربرد دارد.


پارچه پشمی

این نوع از پارچه‌ها به دلیل خاصیت گرمایی که دارند بیشتر برای شلوارهای زمستانی مورداستفاده قرار می‌گیرند.


پارچه آلفا

این نوع پارچه مشابه پارچه بوگاتی و مازراتی هست با این تفاوت که از تراکم و تاب نخ بیشتری برخوردار است.


پارچه‌های نایلون، اکرلیک، پلی‌استر و ریون

این نوع پارچه‌ها دارای شباهت‌های یکسانی هستند و ویژگی بارزی که دارند این است که مصنوعی هستند و به‌آسانی تمیز می‌شوند.


پارچه مناسب برای شلوار زنانه اداری چیست؟

اگر قصد دارید که پارچه‌ای مناسب برای شلوار زنانه اداری و رسمی خریداری کنید، پارچه‌های زیر گزینه‌های خوبی برای شما هستند.
رنگ اغلب این پارچه‌ها تیره است و مناسب برای پوشش‌های اداری و رسمی هستند، البته شلوارهای تیره به‌راحتی با مانتوهای اسپرت نیز ست می‌شوند.

•    پارچه فاستونی

•    پارچه کرپ

•    پارچه گاباردین

•    پارچه فلامنت


پارچه مناسب شلوار اسپرت زنانه

اگر شما قصد خرید پارچه برای شلوار اسپرت و راحت دارید، گزینه‌های بیشتری برای شما وجود دارد. پارچه‌های کتان، غواصی، پارچه‌های تترون، کرپ کش، بنگال، جین، لینن از بهترین پارچه‌ها برای شلوار زنانه راحت و اسپرت هستند.


انواع پارچه مناسب برای شلوار زنانه


پارچه مناسب شلوار راحتی زنانه و دامن‌شلواری

پارچه دامن‌شلواری و شلوار راحتی زنانه معمولاً دارای جنسی نرم و لطیف است، خنکی این پارچه‌ها موجب استفاده آن‌ها در بهار و تابستان می‌شود. دامن‌شلواری‌ها هم کاربرد کژوال و هم مجلسی دارند. استفاده از پارچه برنوتی برای دامن‌شلواری و شلوار راحتی زنانه به خاطر لطافت و ویژگی‌های منحصربه‌فردی که دارد می‌تواند بسیار پرکاربرد باشد.


پارچه‌های آهاردار

معمولاً از پارچه‌های آهاردار برای شلوار مردانه استفاده می‌شود و پارچه‌های آهاردار برای شلوارهای زنانه مناسب نیستند. به‌صورت کلی؛ پارچه‌های مناسب برای شلوارهای اسپرت، کتان، کتان کش و لینن هستند. پارچه‌های مناسب برای شلوارهای راحتی معمولاً از مخمل ساده، تریکو و لینن های لطیف استفاده می‌شود. برای شلوارهای کلاسیک، پارچه‌های فاستونی، کرپ. گاباردین بسیار مناسب هستند. یزدی شلوارهای مخصوص مهمانی، در بعضی اوقات از تافته یا ساتن آمریکایی استفاده می‌کنند.


پارچه مناسب برای شلوار راحتی زنانه

برای شلوارها و پیراهن‌های راحتی که در خانه می‌پوشید، پارچه‌های زیادی در بازار وجود دارد که بهترین آن‌ها عبارت است از:


فلانل

دلیلی انتخاب و خرید پارچه‌های فلانل این است که اغلب آن‌ها از پشم ساخته و تولید می‌شوند، خنک بودن جنس پارچه که از گرم شدن و عرق کردن بدن شما جلوگیری می‌کند. از ویژگی‌های مهم این پارچه‌ها محسوب می‌شود.


کتان

همه ما با پارچه‌های کتانی آشنایی داریم و می‌دانیم که برای دوخت انواع لباس‌ها ازجمله شلوار و شلوارک‌های راحتی مورداستفاده قرار می‌گیرد. چروک نشدن و مقاوم بودن پارچه‌های کتان در برابر عوامل محیطی و مواد شوینده از عوامل انتخاب این پارچه است.


نخ

این پارچه‌ها بسیار نرم، لطیف، خنک و آرامش‌بخش هستند. این ویژگی‌های پارچه‌های نخی باعث می‌شود که انتخاب بسیار مناسبی برای لباس‌های راحتی باشند.


ابریشمی و کشمیری

پارچه‌های ابریشمی و کشمیری نیز بسته به سلیقه و نوع پوشش شما در خانه می‌توانند انتخاب‌های مناسبی باشند. پارچه‌های ابریشمی به‌ویژه برای لباس‌های راحتی و لباس‌خواب خانم ها کاربرد بسیاری دارد.


خصوصیات شلوار راحتی

بیشتر تولیدی‌های لباس‌خواب زنانه از این نمونه پارچه‌ها در دوخت مدل‌های مختلف و به‌روز استفاده می‌کنند. در انتخاب شلوار راحتی چند مورد مهم است که باید به آنها توجه کرد. از جمله:


راحتی

مهم‌ترین فاکتور در انتخاب لباس خانگی راحتی است. برش، سایز و کیفیت پارچه نقش بسیار مهمی در میزان راحتی شلوار خانگی شما دارند. لازم است که شما در هنگام خرید به کیفیت دوخت نیز توجه داشته باشید؛ کیفیت بالای دوخت باعث انعطاف‌پذیری بیشتر شلوار می‌شود و توان حرکتی بیشتر به شما می‌دهد.


جنس

شلوارهای زنانه عموماً از پارچه‌های نخی، پلی‌استر، ویسکوز، پشمی و انواع دیگر پارچه‌ها تولید می‌شوند. جنس شلوار ارتباط مستقیمی با میزان راحتی و گرمای آن دارد. شما باید هر جنسی را که انتخاب می‌کنید به کیفیت آن توجه داشته باشید. کیفیت بالای پارچه ماندگاری محصول موردنظر شما را تضمین می‌کند.


سایز

برای انتخاب سایز مناسب لازم است که به اندام خود توجه کنید. شلوار راحتی زنانه باید به میزان لازم آزاد باشد تا شما راحتی بیشتری داشته باشید. توجه به فاق شلوار فاکتور بسیار مهمی محسوب می‌شود که باید به آن دقت کرد. فاق متوسط بهترین انتخاب برای شلوار خانگی است.


کمر

کمر کشی احساس راحتی بیشتری در شما ایجاد می‌کند، بااین‌حال شلوارهای خانگی زیادی در بازار دیده می‌شوند. که علیرغم کیفیت بالا و دارا بودن فاکتور راحتی، کمری سفت دارند که پوشیدن آن‌ها را برای مدت‌زمان طولانی سخت می‌کند.

http://shalvarshop.sitearia.ir/post-363996.html