آرشیو شهریور ماه 1401

آشنايي با متد هاي ديجيتال ماركتينگ

پنجشنبه ۲۰ اردیبهشت ۰۳

گرانول چیست؟ (آشنایی با انواع گرانول مواد پلاستیکی نو)

۲۳ بازديد

تصویر غلطی که از گرانول در ذهن برخی از کسانی که آشنایی کمی با حوزه پلیمر و پلاستیک دارند نقش بسته است، این است که این محصول، نوعی ماده پلیمری است. به عنوان اولین و مهمترین نکته باید این را بدانید که گرانول اسم پلیمر خاصی نیست و شکلی از پلیمر است که از حالت پودری به شکل دانه‌ دانه در آمده است و در کاربردها و مصارف مختلف مورد استفاده قرار می‌گیرد.
 

گرانول مستربچ را به طور کلی می توان به سه دسته زیر تقسیم بندی نمود :

مواد پلیمر پایه
 مواد شیمیایی افزودنی
عامل های سازگار کننده


مواد پلیمر پایه :

در اینجا نیز به اقسام مختلف پلیمر پایه برای تهیه گرانول می پردازیم:


گرانول پلی اتیلن

این نوع ساختار کریستالی داشته و به صورت سبک، خطی و حتی با وزن مولکولی بالا نیز تولید می شود.
کاربرد: پلی اتیلن سبک برای تولید انواع کیسه های پلاستیکی و بسته بندی مواد و نوع سبک خطی آن نیز در تولید کابل های برق و مخابرات استفاده می شود. همچنین پلی اتیلن با وزن مولکولی سنگین را می توان برای تولید قطعات ماشین های صنعتی و لباس های مخصوص ضد گلوله به کار برد.
 
گرانول چیست؟ (آشنایی با انواع گرانول مواد پلاستیکی نو)

ساختار خاصی از پلیمر که به شکل توپی بوده و بعد از پلی اتیلن دومین ترموپلاستیک پرمصرف است، همچنین دارای دو نوع مختلف می باشد که در صنایع به طور رایج به پ پ نساجی و پ پ شیمیایی معروف است.
کاربرد: برای تولید محصولاتی از جمله انواع اسباب بازی و بطری های مایعات مورد استفاده قرار می گیرد.
 

گرانول پلی کربنات

نوعی مواد پلیمری شفاف که به همین دلیل امکان انتقال نور را فراهم کرده و در تولید محصولات مختلفی نظیر چراغ خودروها و تجهیزات پزشکی کاربرد دارد.
 

گرانول پلی استایرن

پلیمری مصنوعی که سه نوع معمولی ،مقاوم وانبساطی از آن وجود دارد و نوع معمولی آن GPPS کریستالی و شفاف است.
کاربرد: از نوع انبساطی آن برای ساخت یونولیت و عایق های حرارتی ساختمان و از نوع مقاوم آن برای تولید بدنه فریزر استفاده می شود. همینطور در صنایع داروسازی و پزشکی کاربرد فراوان دارد.
 

مواد شیمیایی افزودنی:

مواد پودری افزودنی شامل رنگ ها ،پر کننده ها و پیگمنت ها می باشند که با توجه به نوع کارایی محصول انتخاب شده و با افزایش حجم گرانول ها باعث می شوند قیمت آن ها به صرفه تر باشد.
 

عامل های سازگار کننده

برای اینکه مواد افزودنی و رنگ ها بهتر با گرانول ترکیب شوند، عوامل سازگار کننده مورد نیاز است که با خواص بهبود بخشی خود، سازگاری شیمیایی مواد را برای ترکیب افزایش دهند.
گرانول چیست؟ (آشنایی با انواع گرانول مواد پلاستیکی نو)

نکات مهمی که باید درباره گرانول پلیمری بدانید!
  • همه مواد پلیمری بسته به کاربرد، میزان ویسکوزیته و عوامل دیگر مثل نوع پلیمریزاسیون و… می‌توانند تبدیل به گرانول شوند. ولی اگر شرایط پلیمریزاسیون و عوامل دیگر پیچیده باشد، پلیمر به صورت پودر یا محلول یا … تولید می‌شود. هدف اصلی در تولید یک پلیمر به‌دست آوردن یک ماده با خواص مطلوب است. به‌دست آوردن این خواص و کنترل آن در حین فرآیند پلیمریزاسیون بستگی به عوامل زیادی از جمله دما، فشار، کاتالیزور و…. دارد. پلیمری که بار اول ذوب و شکل‌دهی شده است مطمئناً خواص بهتری نسبت به پلیمرهای بازیافتی چند بار ذوب‌شده دارد. بعضی از پلیمرها پس از چند بار ذوب و شکل‌دهی باز هم خواص خود را حفظ می‌کنند. ولی بعضی از آنها مثل PVC که مصرف زیادی در پروفیل در و پنجره، سفره و انواع ورق‌ها، کابل‌ها، لوازم خانگی و… دارند پس از بازیافت، خواص خود را از دست می‌دهند.
  • یکی از رو به گسترش‌ترین و مهمترین بخش‌های صنعت پلاستیک، بخش بازیافت ضایعات پلاستیک به گرانول‌های قابل استفاده مجدد برای سایر تولید کنندگان است، چرا که مواد اولیه این صنعت لاستیک‌های فرسوده و دپوشده در مناطق کشور بوده که به فراوانی در ایران یافت می‌شوند و سالیانه چندین هزار تن به حجم آن‌ها اضافه می‌شود.
    همچنین محصول تولید شده این ماشین‌آلات -پودر لاستیک و گرانول لاستیک استاندارد- ماده اولیه صنایع بسیاری مانند تولید انواع کف‌پوش‌ها، انواع تقویت‌کننده‌ها و جایگزین در رنگ‌ها، آسفالت، بتن، همچنین به عنوان سوخت اصلی کوره، ماده اولیه لاستیک سازی و … است و کاربرد بسیاری در داخل و خارج از کشور دارد. برای مطالعه بیشتر در این‌باره، می‌توانید به مقاله گرانول بازیافتی مراجعه کنید.
 گرانول چیست؟ (آشنایی با انواع گرانول مواد پلاستیکی نو)

تولید گرانول

برای تولید گرانول، زمانی که پلیمر تولید می‌شود، در دستگاه اکسترودر (چیزی شبیه چرخ گوشت) ذوب می‌شود و در سر اکسترودر یک کاتر یا چیزی شبیه آن تعبیه شده است که پلیمر خروجی را مرتبا قطع می‌کند و گرانول تولید می‌شود.
مواد پلاستیکی بازیافتی که آسیاب شده اند و دارای شکل‌های ورقه‌ای یا گوشه های تیز هستند نمی‌توانند براحتی در قیف‌های ورودی این دستگاه ها مورد استفاده قرار بگیرن و البته زمان میکس شدن هم بدلیل عدم یکنواختی اندازه آنها با مواد دیگر همیشه یک ترکیب غیر یکنواخت دارند. لذا مصرف کنندگان این مواد ترجیح می‌دهند مواد خریداری شده آنها مثل مواد اولیه نو به صورت گرانول یا همان ساچمه های کوچک پلاستیکی باشد که این کار به وسیله خطی به اسم خط تولید گرانول انجام می‌شود.
 گرانول چیست؟ (آشنایی با انواع گرانول مواد پلاستیکی نو)

خط تولید گرانول به دو روش عمل می‌کنند:

روش اول: خطوط تولید گرانول رشته ای

تولید گرانول رشته ای که ساخت ماشین آلات آن ساده تر بوده و معمولا در ایران مورد استفاده قرار می‌گیرد روشی است که در آن پلاستیک پس از ذوب شدن در دستگاه اکسترودر و عبور از صافی های فلزی بشکل رشته هایی از پلاستیک مذاب در آمده و پس از عبور از یک استخر آب به داخل یک دستگاه آسیاب کوچک هدایت میشوند و پس از تکه تکه شدن خشک می‌شوند. این روش ساده بوده اما گرانولهای تولید شده با آن شباهتی به گرانول‌های مواد اولیه نو ندارد و دارای گوشه‌های تیز و خرده های پلاستیک هست. خود خط نیز ثبات نداشته و رشته ها مدام قطع می‌شود و نیاز به اپراتور تمام وقت دارد.
 

روش دوم: خطوط تولید گرانول خشک

در این روش پلاستیک‌های خرد شده پس از ذوب شدن در اکسترودر و عبور از صافی از سوراخهای ریزی خارج می‌شود و به همان شکل مذاب بوسیله ی تیغه ای که با سرعت زیاد برش می‌خورد و همزمان بوسیله ی یک مکنده مکیده شده و با عبور از مسیرهای لوله ای سرد و خشک می‌شود. سپس با ورود به مخزن بزرگتری دچار افت فشارشده و بر اثر این افت فشار گرانول‌ها که سنگین ترند به پایین مخزن سقوط کرده و هوا از بالای آن خارج می‌شود.


https://davamplast.com/blog/what-is-granule

طراحی سایت فروشگاه اینترنتی

۲۱ بازديد
طراحی سایت فروشگاه اینترنتی

طراحی سایت فروشگاهی برای چه کسب و کار هایی مناسب است؟
طراحی سایت فروشگاهی فقط مختص به فعالیت های مرتبط با فروش کالا نیست بلکه برای موارد دیگری مانند رستوران ها و کافه ها هم می توان از “وبسایت فروشگاهی” استفاده کرد. اگر شما صاحب یک رستوران یا یک کافه باشید، با طراحی سایت فروشگاهی می توانید در صفحه سایت خود، غذا ها و نوشیدنی های خودتان را قرار بدهید تا مخاطبان بتوانند از طریق سایت آن ها را سفارش دهند و درب منزل تحویل بگیرند.
همچنین کاربرانی که مشتری حضوری شما هم نیستند می توانند با رستوران یا کافه شما آشنا شوند. در بحث فروش کالا هم “طراحی سایت فروشگاهی” برای هر نوع فروشی مناسب هستند. گاهی ممکن است محصولی که شما ارائه می دهید یک محصول تحت وب باشد و فیزیکی نباشد. در این صورت هم شما می توانید یک سایت فروشگاهی داشته باشید و پس از پرداخت، لینک دانلود را در اختیار مخاطبان قرار دهید. در هر حالت، سایت فروشگاهی بهترین انتخاب برای ارائه خدمات مستقیم می باشد. برای طراحی وب سایت فروشگاهی در گرگان و یا هر شهر و کشور دیگری که هستید کافیست با ما در تماس باشید.
 طراحی سایت فروشگاه اینترنتی
بررسی روش های مختلف طراحی سایت فروشگاهی
به طور کلی برای طراحی هر سایتی دو شیوه مختلف پیش رو دارید. شیوه اول، طراحی یک سایت اختصاصی است و شیوه دوم، استفاده از سیستم های مدیریت محتوا یا CMS. قیمت طراحی سایت فروشگاهی
در شیوه نخست، صفر تا صد طراحی و راه اندازی وبسایت  را به شرکت یا متخصص طراحی سایت می سپارید. این یعنی قرار است به کمک متخصصان برنامه نویسی، یک سایت سفارشی مخصوص به شما ساخته شود که برای هر نیاز و هدف شما کدنویسی مخصوص انجام شود و به بیان ساده تر، پارچه را پیش خیاط ببرید تا کت مناسب شما و در اندازه خودتان بدوزد.
اما شیوه دوم، استفاده از CMS های رایج است. سی ام اس که مخفف Content Management System است، سیستم مدیریت محتواست که در انواع مختلف شامل دات نت نیوک، وردپرس، جوملا در بازار موجود است. در مثال کت و خیاط، در واقع استفاده از cms مشابه خریداری یک کت آماده از مغازه است. چارچوب از پیش آماده ای که دیگر نیازی به کدنویسی و طراحی از صفر ندارد و کار را تا حد زیادی آسان می کند. هزینه ایجاد سایت فروش اینترنتی
در تصمیم گیری برای انتخاب یکی از دو روش بالا برای طراحی سایت فروشگاهی خودتان، لازم است مزایا و معایب هر دو روش را بدانید تا انتخاب بهتر و به صرفه تری داشته باشید. هزینه طراحی سایت فروش
 طراحی سایت فروشگاه اینترنتی
مزایای طراحی سایت فروشگاهی
طراحی سایت فروشگاه آنلاین مسلما در حال حاضر یک رویکرد بسیار لازم و ضروری است. چرا که نه تنها این باعث افزایش مشتری و اعتبار بیشتر فروشگاه می شود. بلکه مدیریت کارهای فروشگاه را هم بسیار برای صاحبان فروشگاه آسان تر می کند. طراحی سایت فروشگاهی در صورت نیاز به شما یادآوری می‌کند که از کدام محصول تعداد کمی در انبار موجود است یا در حال اتمام است. شما با اینکار می توانید فروشگاه خودتان را بهتر مدیریت کنید. کلی تر بخواهیم بگوییم طراحی سایت فروشگاهی شما مجهز به یک CMS (سیستم مدیریت محتوا) می باشد که یک گزارش خوب از فرایند کاری شما به شما می دهد. هزینه طراحی سایت فروش اینترنتی
 
شناخت بیشتر منطقه‌ای در طراحی سایت فروشگاهی
تصور کنید که کاربران اینترنت بخواهند در محل زندگی شان یک فروشگاه اینترنتی پیدا کنند. اولین کاری که می کنند این است که جست و جو می کنند ” فروشگاه اینترنتی در تهران ” حال شما تصور کنید که به جای کلمه فروشگاه اینترنتی، فروش همان چیزی نوشته شود که شما آن را می فروشید و بعد هم شهر شما به جای تهران نوشته می شود. هزینه ساخت وب سایت فروشگاهی
در این صورت به راحتی کاربران می توانند شما را پیدا کنند. “طراحی سایت فروشگاه آنلاین در تهران” یا در هرجای دیگر ممکن است این امکان را برای کاربران و فروشندگان فراهم بسازد که به هدف خودشان و تعامل با یکدیگر برسند. قیمت طراحی سایت فروشگاه فایل
 طراحی سایت فروشگاه اینترنتی
وجود شرایط خاص در طراحی سایت فروشگاهی
همین حالا که این متن نوشته می شود جهان در حال دست و پنجه نرم کردن با پاندمی Covid-19 می باشد. این موضوع  باعث درآمدزایی بیشتر فروشگاه های اینترنتی شده است. همچنین افراد زیادی به دلایل وجود شرایط خاص دیگر قادر به انجام خرید حضوری نیستند.
با وجود این دلایل به ضرورت طراحی سایت فروشگاهی و فروش آنلاین پی می بریم. شما می توانید برای اطلاعات بیشتر از “طراحی فروشگاهی آنلاین” و اجرای طراحی سایت فروشگاهی با کارشناسان ما در ارتباط باشید. هزینه ساخت سایت فروشگاه اینترنتی
 
صرفه جویی در زمان و هزینه با طراحی سایت فروشگاهی
با سبک زندگی نوین و زیاد شدن مشغله افراد، زمان گذاشتن برای خرید حضوری برای همه افراد امکان پذیر نیست. همچنین مشکل ترافیک وجای پارک هم بر این مشکلات اضافه می کند و خرید را برای ما سخت تر و زمان بر تر می کند. اگر مردم بتوانند در هر جایی که هستند، مثلا در دفتر کار خود، تمام خریدهای خود را به صورت آنلاین انجام دهند از دغدغه های آن ها بسیار کاسته می شود. شما می توانید با طراحی سایت فروشگاهی این افراد را به سمت خود بکشانید و تمام کسانی که به دنبال کالا و یا خدمات شما در اینترنت می گردند را به مشتری خود تبدیل کنید. پس همین حالا برای طراحی سایت حرفه ای خود اقدام کنید. قیمت طراحی سایت فروش اینترنتی
 طراحی سایت فروشگاه اینترنتی
آنالیز دقیق و استفاده از داده ها در طراحی سایت فروشگاهی
فرض کنید یک کسب و کار سنتی بخواهد با جزئیات بالا فروش خود و مشتریان را آنالیز کند و کوچکترین دیتا را از هر مشتری بدست آورد. این کار برای او بسیار دشوار می شود چون باید همه چیز را در ذهن خود نگه دارد و سپس آن را جایی ثبت کند که فراموش نشود، اما امروزه برای طراحی سایت فروشگاهی از آمارگیر استفاده می‌کنند که گزارشات فروش و مشتریان شما را به شکل دقیقی در یک پنل قرار میدهند و شما با رفتن به آن بخش میتوانید هر آماری که از فروش و مشتری نظیر : نرخ سبد خرید، نرخ تبدیل ، مدت زمان بازدید صفحات مختلف ، سن و جنسیت مشتریان و کاربران و… را مشاهده کنید و از این آمار ها در جهت بهبود فروش و پیش برد اهداف فروشگاهتان استفاده کنید. هزینه طراحی وب سایت فروشگاهی
در ضمن علاوه بر آمارگیر خود سایت شما میتوانید گوگل آنالیتیکس را نصب کنید تا با دریایی از دیتا ها از سایتتان مواجه شوید. بهترین کار برای طراحی سایت فروشگاه بهره جویی از تجربیات یک شرکت طراحی وب سایت فروشگاهی معتبر است تا با اطمینان خاطر طراحی سایت خود را انجام داده و با خیالی آسوده از پشتیبانی های آنها استفاده نمایید.قیمت طراحی سایت فروش آنلاین
 
امکان مدیریت بهتر سایت فروشگاهی
یک طراحی سایت فروشگاهی می تواند امکاناتی همچون سیستم حمل و نقل، سیستم حسابداری و مدیریت مالی، سیستم انبارداری و… را دارا باشد که کار شما را برای مدیریت آسان میسازد، برخی از طراحی سایت های فروشگاهی به صورت پیش فرض این امکانات را برای شما قرار می دهند اما شاید در طراحی فروشگاه اینترنتی این قابلیت در نظر نگرفته شده باشد، در این صورت می توان آنها را توسعه داد و این امکانات را به آنها افزود. با این امکانات شما می توانید به نحو احسن کسب و کارتان را مدیریت کنید و در جریان کوچک ترین موارد هم باشید. تعرفه طراحی سایت فروشگاه اینترنتی
 
طراحی سایت فروشگاهی اختصاصی یا آماده؟
در طراحی اختصاصی سایت همه چیز مطابق با خواسته و نیاز شما ساخته می شود، از جزئی ترین قسمت ها تا کلی ترین آن، همه چیز کدنویسی می شود تا سایت فروشگاهی شما همه ویژگی های دلخواه شما را داشته باشد. اما این فرایند به مراتب طولانی تر از روش استفاده از سی ام اس خواهد بود. به علاوه اینکه نیازمند جلسات و بررسی و ارزیابی های بسیار است. اما موضوع مهم این است که در طراحی سایت اختصاصی علاوه بر صرف زمان بیشتر، هزینه بیشتری نیز صرف خواهد شد. هزینه ای که شما بابت طراحی سایت اختصاصی خود به برنامه نویسان و افراد متخصص می پردازید، به علاوه هزینه بالای پشتیبانی، بسیار بیشتر از روش دوم خواهد بود. البته این موضوع کاملا به استراتژی کسب و کار شما و سرمایه ای که برای این موضوع در نظر گرفته اید، بستگی دارد. قیمت طراحی سایت فروشگاه
در شیوه دوم، یعنی استفاده از یکی از سیستم های مدیریت محتوا، هزینه زمانی و مالی به مراتب پایین تر است. مهمتر اینکه دیگر به وجود متخصصان و برنامه نویسان وابستگی ندارید. همه چیز از قبل کدنویسی شده و آماده است و حتی خودتان می توانید از پس همه کارها بربیاید و صفر تا صد راه اندازی سایت را خودتان برعهده بگیرید! این یعنی صرفه جویی قابل توجهی در هزینه ها. گرچه در طراحی سایت اختصاصی شما می توانید یک طراحی خاص و خلاقانه داشته باشید، اما استفاده از سی ام اس ها کمتر خاصیت منحصر به فرد بودن دارند. با این وجود، سی ام اس های open source مانند وردپرس مدام توسط متخصصان و برنامه نویسان ارتقا می یابد و مشکلات آن رفع می شود، این در حالی است که ارتقا سایت های اختصاصی زمانبر است. با اینکه قبلا باور بر این بود که امنیت و سرعت سایت های اختصاصی بهتر است، اما باید گفت سایت هایی که با سیستم های مدیریت محتوا طراحی می شوند نیز به واسطه پلاگین های مخصوص برای سرعت و امنیت سایت، در این دو زمینه نیز قوی هستند.قیمت طراحی وب سایت فروشگاه اینترنتی
طراحی سایت فروشگاه اینترنتی
بنابراین می توان گفت با وجود اینکه در سایت های اختصاصی همه چیز طبق سلیقه شما کدنویسی و نوشته می شود، اما هزینه بالای طراحی، پشتیبانی و توسعه سایت به علاوه کند بودن روند طراحی سایت مواردی است که باید در انتخاب این شیوه از طراحی سایت مدنظر قرار دهید. سرعت طراحی سایت با CMS همچنین هزینه پایین و بی نیاز بودن از دانش کدنویسی، سبب شده یک انتخاب محبوب برای بسیاری از کسب و کارها به خصوص آنها که به دنبال طراحی سایت فروشگاهی هستند، باشد. هزینه تقریبی طراحی سایت فروشگاهی اختصاصی با برآورد همه هزینه ها شامل خرید هاست و دامنه، برنامه نویسی، پشتیبانی و توسعه رقمی حدود 100 میلیون تومان (در زمان نگارش این متن) خواهد بود، در حالی که قیمت قالب فروشگاهی آماده کمتر از 300 هزار تومان است. اما انتخاب کم هزینه تر و در عین حال ساده و کاربردی، استفاده از سیستم های مدیریت محتواست. در اینجا به طور خاص ما از وردپرس صحبت می کنیم. دلیلش هم این است که وردپرس امروز محبوب ترین سیستم مدیریت محتواست، چرا که رایگان است و هزینه های طراحی و پشتیبانی آن بسیار کمتر از گزینه های دیگر است (طبق آمار سال 2020 سایت Kinsta حدود 34 درصد از وبسایت ها در سرتاسر دنیا، وردپرسی هستند). برای محاسبه هزینه ها بهتر است ابتدا مراحل طراحی سایت فروشگاهی با وردپرس را بررسی کنیم.

قیمت طراحی سایت فروشگاهی، قیمت طراحی سایت فروشگاه اینترنتی، هزینه طراحی سایت فروشگاه اینترنتی، قیمت طراحی وب سایت فروشگاهی، تعرفه قیمت طراحی سایت فروشگاه اینترنتی


https://digitalmarketing-mohammad.blogsky.com/1401/06/08/post-43/%d9%82%db%8c%d9%85%d8%aa-%d8%b7%d8%b1%d8%a7%d8%ad%db%8c-%d8%b3%d8%a7%db%8c%d8%aa-%d9%81%d8%b1%d9%88%d8%b4%da%af%d8%a7%d9%87%db%8c

چگونه مشتری اعتماد می کند تا از ما بصورت آنلاین خرید کند؟

۱۷ بازديد

اعتماد مشتری را چگونه جلب کنیم؟

راز اصلی افزایش فروش محصول جلب مشتری است مشتری زمانی برای خرید کالا اقدام می کند که به واسطه نیاز به فروشنده و یا عرضه کننده اعتماد داشته باشد. اکنون مشتری چگونه باید به شما اعتماد کند تا از شما به صورت آنلاین خرید کند؟ وقتی مشتری کالا را از نزدیک ندیده و جنس آن را لمس نکرده و یا آن را تست ننموده، چطور باید به شما اعتماد کند و محصول یا کالا و یا خدمات شما را آنلاین خریداری نماید؟ جلب اعتماد مشتری یکی از مشکلاتی است که صاحبان مشاغل پس از طراحی سایت با آن دست به گریبان هستند چرا که جلب اعتماد مشتری آن هم زمانی که مشتری هنوز وجود ندارد کار بسیار دشواری است. چرا که شما تازه فروشگاه اینترنتی خود را راه اندازی کردید و در حقیقت کسب و کار شما نوپاست. پس مسیر سختی برای جلب اعتماد مشتری در پیش دارید. این نکته را همواره در نظر داشته باشید که مشتری مهم ترین بخش شغل شماست و در حقیقت سرمایه شما می باشد و اگر در جلب اعتماد مشتری کوچکترین خطایی داشته باشید باید راه طولانی را طی کنید تا مجدداً اعتماد مشتری را به دست آورید.

ما در هیرکانا برای اینکه به شما در مسیر جلب اعتماد مشتری کمک کنیم، برخی از مهم ترین نکات را در این زمینه برای شما گردآوری کرده ایم. از جمله:

 

- ضمانت برگشت کالا و وجه نقد:

مشتری هنگام خرید باید اطیمنان داشته باشد که اگر محصول موقع تحویل مورد پسند وی نبوده شما آن کالا برگشت زده و وجه نقد پرداخت شده را به او بر می گردانید.

 

- ثبت و نمایش نظر مشتریان قبلی

کسانی که برای بار اول به فروشگاه اینترنتی شما مراجعه می کنند دیدن نظرات کاربران و مشتریان قبلی برای آنها دلگرم کننده است و امکان نظر دادن راجع به محصول احساس ارزشمندی و اعتماد به مشتری میدهد.

 

- داشتن محتوای مرتبط با محصول

مشتریان هرچه اطلاعات بیشتری راجع به محصول مورد نظرشان داشته باشند درصد خرید کردنشان بیشتر است. پس باید امکان بررسی کامل هر محصول را فراهم کنید. یعنی برای هر محصول باید اطلاعات دقیق را ذکر کنید. اطلاعاتی نظیر (سایز، وزن، رنگ، شرایط ارسال، قیمت، ضمانت و...)

 

- درباره ما

بسیاری از افراد تمایل دارند قبل از خرید کالا نسبت به فروشگاه اینترنتی که داخل آن هستند و افراد پشت پرده آن اطلاعات کسب کنند و با اطمینان اقدام به خرید کالا و یا دریافت خدمات نمایند. با صفحه ی درباره ما شما می توانید اطلاعاتی راجع به کسب و کار خود و تاریخچه شرکت و همچنین معرفی مدیریت فروشگاه و یا برند اعتماد مشتری را جلب کنید.

 

- وجود صفحه ی ارتباط با ما

مشتری در هنگام خرید مایل است بداند اگر در ارتباط با دریافت کالا و یا خدمات به مشکلی برخورد برای رفع مشکل خود غیر از فروشگاه اینترنتی به کدام مرکز یا مکانی می تواند مراجعه کند. داشتن تلفن ثابت، تلفن همراه، آدرس محل کار می تواند به مشتری حس اعتماد و اطمینان بدهد که مدیریت فروشگاه اینترنتی دارای مکان مشخصی می باشد.

 

- برقراری تعامل با کاربر از طریق بخش سؤالات متداول یا FAQ

بسیاری از کاربران در زمان بررسی کالا و یا خدمات یک فروشگاه اینترنتی سوالاتی دارند و نیاز دارند هرچه سریعتر به این سوالات پاسخ داده شود. در واقع این راه ارتباطی بین شما و مشتریان شماست. اگر شما یک مدیر حرفه ای و صادقی باشید، با پاسخ های صحیح می توانید تعامل بین خود و مشتری را حفظ کرده و اعتماد او را جلب کنید.

 

- کسب نماد اعتماد الکترونیکی (اینماد)

نماد اعتماد الکترونیکی در حقیقت یک لوگوی رسمی است که توسط سازمان مرکز توسعهی تجارت الکترونیکی صادر میشود. با داشتن «اینماد» در حقیقت شما به مشتریان خود می گویید که فعالیت فروشگاه اینترنتی شما کاملاً قانونی می باشد.

 

- ایمن‌سازی درگاه پرداخت

این روزها سارقان اینترنتی از طریق هک کردن اطلاعات مالی کاربران کسب و کاری برای خود راه انداخته اند. شما با ایمن سازی درگاه پرداخت و دادن اطمینان به مشتری که از دید سارقان محفوظ می مانند، می توانید اعتماد آن ها را داشته باشید.

 

- پشتیبانی قوی از لحظه فروش تا تحویل

اما موضوعی که برای داشتن یک فروشگاه اینترنتی حرفه ای بسیار حائز اهمیت است داشتن پشتیبانی قوی از لحظه فروش تا زمان تحویل کالا و یا خدمات می باشد. چرا که اگر در این بین خللی به وجود بیاید، مشتری از بخش پشتیبانی انتظار برطرف کردن هرچه سریعتر مشکل را دارد تا اعتمادش نسبت به فروشگاه اینترنتی شما از بین نرود.

این نکته را همیشه به یاد داشته باشید که درست است که شما از نگاه خود فروشگاه اینترنتی قابل اعتمادی دارید ولی نگاه مشتری با شما ممکن است متفاوت باشد. برای اینکه کوچکترین خطایی نسبت به جلب اعتماد مشتری نداشته باشید از اطرافیان خود کمک بگیرید تا به عنوان مشتری وارد فروشگاه اینترنتی شما شوند و تمامی مراحل را طی کنند که اگر مشکلی در زمینه اعتماد وجود داشت شما مطلع شوید و آن را برطرف نمایید.

 

جذب مشتری اینترنتی

خرید اینترنتی از یک فروشگاه اینترنتی علاوه بر اینکه نیاز هست که خریدار یا مشتری به آن فروشگاه اعتماد کند، باید در مرحله اول جذب فروشگاه شود. برای اینکه بتوانید مشتری را جذب فروشگاه اینترنتی خود کنید نیاز هست به یک سری موارد توجه داشته باشید. ما در اینجا به مهم ترین آن ها اشاره می کنیم:

 

- طراحی گرافیکی

زیبایی بصری، طراحی زیبا و گرافیک چشم نواز باعث می شود توجه مشتری در نگاه اول به سایت شما جلب شود.

 

- تولید محتوا

یکی دیگر از راه های جذب مشتری داشتن تولید محتوا و تیم حرفه ای آن است. اغلب سایت ها و فروشگاه های اینترنتی فقط به معرفی محصول یا خدمات خود پرداخته اند و درباره خود تبلیغ می کنند. اما اگر جامعه ی هدف خود را خوب بشناسید می توانید با تولید محتوایی که مرتبط با فروشگاه اینترنتی شما باشد مشتری را جذب نمایید. چرا که در اکثر مواقع مشتری برای جستجوی مطلب یا موضوع خاصی سراغ اینترنت می آید و قاعدتاً گوگل محتوا پسند، کاربری که می تواند مشتری شما باشد را به سمت سایت و یا فروشگاه اینترنتی سوق می دهد که محتوای مرتبط با جستجوی وی را داشته باشد. پس با تولید محتوای مرتبط و مقالات متنوع در زمینه فعالیت خود، ابتدا توجه گوگل و سپس نظر کاربری که می تواند مشتری شما باشد را به خود جلب نمایید.

برای اینکه با موضوع تولید محتوا بیشتر آشنا شوید پیشنهاد می کنم به وب سایت هیرکانا بخش دیجیتال مارکتینگ و قسمت تولید محتوا مراجعه کرده تا از جزئیات تاثیر تولید محتوا بر روی جذب مشتری به سایت خود را بیشتر آگاه شوید.

 

- در دسترس بودن

مشتری زمانی شد که وارد فروشگاه اینترنتی شما می شود ممکن است سوالاتی داشته باشد و یا نیاز باشد تا با پشتیبانی سایت ارتباط برقرار کند. برای اینکه مشتری از برقراری ارتباط با شما نا امید نشود و مسیرش به سمت سایت های دیگر نرود، شما باید همیشه و به طور 24 ساعته در دسترس باشید. این در دسترس بودن به طور حتم برای شما مشکلاتی به وجود می آورد و ممکن است در زندگی شما خلل ایجاد کند. اما باید سعی کنید با زمان بندی و برنامه ریزی صحیح این مشکل را برطرف کرده و همواره برای مشتریان خود در دسترس باشید.

 

- امکان انتخاب از بین چند روش ارسال محصول

اگر شما چند راه برای تحویل کالای خود به مشتری در نظر بگیرید، در واقع به نظر مشتری احترام گذاشتید و این موضوع از نگاه کاربران دور نخواهد ماند. این کار ممکن است حتی باعث این شود که مشتری برای دفعات بعد فروشگاه اینترنتی شما را برای خرید انتخاب کند.

 

- عدم وجود لینک خراب

یکی از دلایلی که باعث خروج کاربر از یک سایت اینترنتی یا فروشگاه اینترنتی می شود، وجود لینک خراب است. وقتی کاربری به دلیل وجود لینک خراب از فروشگاه اینترنتی شما بیرون برود دیگر احتمال بازگشت وی وجود نخواهد داشت و این یکی از اشتباهاتی است که منجر به از دست دادن مشتری می گردد.

 

- برای کالا و خدمات خود ضمانت قائل شوید

داشتن ضمانت ازجمله موارد مهمی است که امروزه باعث می شود مشتری به سمت یک برند یا فروشگاه اینترنتی کشیده می شود. اگر کاربر از ضمانت کالا و یا خدمات شما اطمینان کسب کند تبدیل به مشتری ثابت شما خواهد شد.

 

راهکار افزایش فروش اینترنتی

شرکت هیرکانا برای افزایش فروش اینترنتی کالا و یا خدمات شما پیشنهاد می کند قبل از راه اندازی کامل سایت اقدام به گرفتن مشاوره از یک تیم حرفه ای در زمینه تبلیغات در اینترنت و یا همان گوگل ادز نمایید. چرا که یکی از راهکارهای افزایش فروش اینترنتی علاوه بر مواردی که در بخش جذب مشتری عنوان کردیم، موضوع تبلیغات در گوگل یا همان گوگل ادز می باشد. ما در مقاله ای دیگر موضوع تبلیغات در گوگل را به طور کامل شرح دادیم. پیشنهاد می کنیم برای درک بهتر این موضوع به وب سایت هیرکانا بخش مقالات و مقاله ی تبلیغات در گوگل چیست را مطالعه نمایید.

 

جمع بندی

فروشگاه اینترنتی مانند فروشگاه حضوری نیاز به مدیریت و سرمایه گذاری صحیح دارد. اگر مدیریت فروشگاه اینترنتی ضعیف باشد باعث از بین رفتن اعتماد مشتری و عدم جذب مشتری جدید می گردد. در فروشگاه اینترنتی همیشه نظم یک رکن اساسی در جذب مشتری است. نحوه ی برخورد شما و به اشتراک گذاری نتایج خرید سایر مشتریان یکی از عواملی است که موجب جلب اعتماد مشتری و در نهایت انجام خرید اینترنتی از فروشگاه اینترنتی شما می گردد.

هیرکانا می تواند به شما در طراحی و راه اندازی سایت اینترنتی و فروشگاه اینترنتی کمک و راهنمایی کند.

نکات مهم در خرید تیشرت تک رنگ

۱۴ بازديد

درباره انتخاب تی شرت تک

یکی از گزینه های پرطرفدار در استایل های تابستانه بهره مندی از تی شرت هاست. اغلب افراد در فصل تابستان به سمت تی شرت های رنگی رنگی می روند زیرا حس خنکی و شادابی در افراد ایجاد می کند. تنوع در طرح و رنگ بندی تی شرت ها به وفور دیده می شود که همین امر باعث شده است تا همیشه استایل شیک و جذاب داشته باشید که هیچ گاه از مد نمی افتد که اغلب به آن ها پولو شرت می گویند معمولا افراد تصور می کنند که تی شرت ها و پولو شرت ها تفاوتی با هم ندارند درصورتی که اینطور نیست در ظاهر شبیهن اما اگر کمی دقت کنید متوجه تفاوت های تی شرت و پولو شرت می شوید.
اغلب تصور می کنند که تی شرت ها فقط مناسب آقایان است در صورتی که این طور نیست زیرا تی شرت ها از آن دست از لباس هایی اند که بسیار در بین خانم ها پر طرفدار و کاربردی هستند. حتی ممکن است تصور کنید که تی شرت ها لباس های راحتی هستند که تنها باید از آن ها در خانه استفاده کنید در صورتی که اگر یک انتخاب مناسب داشته و برخی نکات را در انتخاب این تی شرت ها رعایت کنید می توانید از این سبک لباس ها در استایل های بیرونی خود هم بهره ببرید که در نتیجه از انتخاب خود راضی خواهید بود. تی شرت ها کمک زیادی به تکمیل شدن استایل شما می کند. همچنین که نسبت به پیراهن های مختلف قیمت مناسب تری دارند و بدون دکمه و گاها برخی مدل ها بدون یقه است زیرا این یکی از تفاوت های بارز بین تی شرت و پولو شرت هاست.

نکات مهم در انتخاب تی شرت مناسب

تی شرت ها تنوع و مدل های زیادی دارند از طرفی با کیفیت های مختلف هم در بازار عرضه می شوند البته تشخیص تی شرت های با کیفیت کار سختی نیست و با بررسی چند نکته می توانید یک تی شرت تک مناسب برای خود و یا برای هر کسی به عنوان هدیه انتخاب کنید. هرچه لباس شما از لحاظ کیفیت بهتر باشد تاثیر مستقیمی روی استایل شما دارد و راحت تر می توانید برای استایل های بیرونی خود از آن ها استفاده کنید از طرفی هم تی شرت ها از آن سبک لباس هایی هستند که معمولا مدت زمان زیادی تنمان است. بنابراین داشتن کیفیت مناسب مستقیما روی سلامت ما تاثیر دارد. تی شرت ها در همه گروه های سنی طرفدار دارد  برای تشخیص کیفیت تی شرت ها به نکات زیرتوجه کنید.

انتخاب تی شرت با توجه به جنس پارچه

برای خرید تی شرت ابتدا باید به جنس پارچه توجه کنید زیرا ارتباط مستقیم با پوست و بدن شما دارند و همین امر سبب می شود تا نسبت به جنسیت پارچه تی شرت حساسیت لازم را داشته باشید.

1. بهترین جنس پارچه که در تولید تی شرت ها مناسب است تا به پوست ما آسیبی وارد نکند پنبه است. البته به شرط آن که با الیاف دیگری مثل پلی استر قاطی نشده باشد پارچه مناسب تی شرت حتما باید کتان خالص و یا 100 درصد باشد. این جنس از پارچه ها مقاومت بالایی دارند که باعث می شود دردسری برای شستن آن ها نداشته باشید همچنین جنسی است که به پوست شما آسیبی وارد نمی کند از طرفی پوست بدن شما راحت تر نفس می کشد و هوا جریان دارد.
2. هنگام خرید تی شرت دقت کنید که در بافت آن از پلی استر استفاده نشده باشد زیرا توصیه می کنم که حتما از خرید چنین تی شرت هایی خودداری کنید زیرا الیاف های طبیعی بعد از شستشو آب می روند اما پلی استر این گونه عمل نمی کند و شکل قبلی خود را حفظ می کند. در نتیجه بعد از شستن لباس هایی که پارچه آن ها ترکیبی از الیاف طبیعی و پلی استر است مشاهده می کنید که قسمت هایی از لباستان تنگ و بخشی دیگر گشاد شده اند در نتیجه فرم لباس و استایل شما را بهم می زند.
3. در کنار همه این ها برند هایی هستند که کیفیت کار و سلامتی مشتریانشان برایشان ارزشمند است به همین ترتیب لباس ها و تی شرت های خود را از کتان ساده درست می کنند از طرفی هم بجای استفاده از پلی استر در بافت پارچه ها که برای پوست بدن بسیار مضر است از کتان کش و یا اسپانداکس استفاده می کنند.
4. از نکات دیگری که در جنس و کیفیت پارچه تاثیر گذار است و نباید آن را نادیده گرفت وزن پنبه به کار رفته شده در ساخت و تولید تی شرت هاست هرچه پنبه به کار رفته شده در تولید تی شرت ها بیشتر باشد لباس ها نرم تر، لطیف تر و بهتر خواهند بود. مقدار استفاده شده از پنبه در تولیدات تی شرت های خانم ها و آقایان متفاوت اند. در تی شرت های استاندارد مردانه از عبارت 30/s و یا 30  single استفاده می کنند. برای تی شرت های خانم ها این مقدار برابر با 40/s است این مقدارها برای تی شرت ها عدد مناسب و خوبی و نماینده استاندارد آن پارچه است زیرا باعث می شود تا موقع پوشیدن احساس خوبی به شما دست دهد.  

انتخاب تی شرت با سایز و اندازه مناسب

از نکات مهم دیگری که در انتخاب تی شرت مناسب باید جزو معیار های شما باشد اندازه و سایز متناسب است زیرا ممکن است تی شرت ها بعد از چند بار شستشو کش بیایند و از فرم بیفتند از این رو  برای اینکه دچار چنین دردسری نشوید بهتر است موقع خرید و انتخاب تی شرت ها سمت مدل های slim fit بروید.
برای اینکه بتوانید تی شرتی را انتخاب کنید که مناسب سایز شما باشد بهترین راه پرو کردن آن است اما برخی اوقات ممکن است بخواهید به صورت آنلاین تی شرتی را برای خود سفارش دهید و برای انتخاب سایز دچار شک و تردید هستید. به همین منظور برند های مختلفی هستند که اهمیت ویژه ای به وضعیت مشتری هایشان و استاندارد های محصولات خود می دهند از این رو یک جدول سایز بندی مطابق با استاندارد ها و نیاز مشتری با راهنمایی های واضح و کامل برای محصولات خود تهیه کرده و دراختیار مشتریانشان قرار می دهند تا آن ها بتوانند به صورت آنلاین و با خیال راحت تی شرت به سایز مناسب خود را خریداری کنند.

توجه به وضعیت دوخت و درزها برای انتخاب تی شرت مناسب

1. همیشه موقع انتخاب تی شرت ها به درز و جای دوخت قسمت های مختلف تی شرت و لباس ها دقت کنید. یقه، آستین، پایین لباس، سر شونه ها قسمت هایی هستند که نیاز است تا با حساسیت های بیشتری بررسی شوند اگر تی شرتی که می خرید جای درز و دوخت مرتبطی نداشته باشد مشخص می شود که آن لباس از کیفیت مناسبی برخوردار نیست و رسما پول خود را دور ریخته اید.
شرکت ها و برند های معتبر برای تبلیغ و نشان دادن تی شرت ها و محصولات خود از عکس های واقعی که از طرف مجموعه خودشان و با کیفیت بالا گرفته شده استفاده می کنند بنابراین اگر تصمیم به خرید آنلاین دارید می توانید برای دیدن و بررسی جای دوخت ها عکس لباس ها را زوم کرده و با دقت نگاه کنید.
شرکت ها و برند های معتبر پوشاک دوخت های مرتبی دارند که با یک بررسی ساده می توانید متوجه آن شوید. دوخت قسمت های مختلف تی شرت های با کیفیت مثل دور آستین، یقه و اطراف سرشانه باید به صورت یکسره باشند و قطع نشوند برخی برند های دیگر هستند که برای بالا بردن کیفیت دوخت و دوز درز های تی شرت های خود دوخت آن ها را دوبل می کنند یعنی به جای یک دور دوخت سراغ دو دور دوخت می روند زیرا باعث می شود تا محکم تر شوند و احتمال اینکه دوخت ها در برود و جای درز ها مشکلی ایجاد شود را به حداقل برساند.
2. از نکته های دیگری که برای انتخاب تی شرت باید نسبت به آن حساسیت داشته باشید اما اغلب توجه خاصی به آن نمی شود درز و دوخت جای جیب هاست  معمولا این قسمت ها از بررسی شدن جا می مانند و دیده نمی شوند به همین دلیل ممکن است گاهی هم در تولیدات توجه زیادی به کیفیت دوخت آن نکنند از این رو همیشه برای بررسی تی شرت ها حتما به قسمت دوخت جیب ها دقت کنید و گاها به دنبال دوخت های ضعیف و سوراخ بگردید برای اینکار می توانید کمی جیب ها را به بالا بکشید تا از کیفیت دوخت آن ها مطمئن شوید.


بررسی ریزه کاری ها دوخت

1. یکسری از جزئیات و ریزه کاری هایی است که باعث می شود روی کیفیت تی شرت ها و انواع لباس ها تاثیر گذار باشد اگر دقت کرده باشید برخی از مدل تی شرت ها در قسمت یقه دکمه دار هستند از این رو قسمت جا دکمه و دوخت دکمه از موارد بسیار ریز و حائز اهمیت در تولید تی شرت ها محسوب می شود. برخی از تولیدی ها هستند که توجهی به کیفیت کار خود در قسمت دکمه ها انجام نمی دهند بنابراین اگر تی شرت دکمه داری را می خواهید انتخاب کنید حتما قسمت دکمه ها و جا دکمه ای های آن را بررسی کنید زیرا به دلیل سر دوزی های عجله ای و نامناسبی که انجام می دهند ممکن است دوخت دکمه ها را محکم نشوند و یا جا دکمه ها را تنگ تر و یا خیلی گشاد در بیاورند و حتی گاهی پیش آمده است که جا دکمه ها دوخته شده ولی باز نشده است.  
2. از جزئیات دیگری که معمولا به چشم می آید طرز دوخت و استایل لباس هاست حتما دیده اید که برخی لباس ها را هرچه روی میز یا سطح صافی پهن می کنید تا واضح و کامل تمام لباس را ببینید اما آنطور که باید صاف نمی شود و حالتی موج دار و نا مرتب دارند این به دلیل دوخت بسیار فشرده ای است که روی تی شرت انجام شده و همین مورد کیفیت لباس را پایین می آورد.
3. سوالی که در این جا ممکن است برای خیلی ها پیش بیاید این است که این جزئیات را در هنگام خرید های آنلاین چگونه باید بررسی کرد مثلا چک کردن جیب ها و یا دوخت دکمه ها و جای دکمه ها از مواردی هستند که باید از نزدیک چک شوند. اما زمانی که به خرید حضوری دسترسی ندارید و مجبور به خرید از آنلاین شاپ ها هستید بهتر است از فروشگاهای معتبر سفارش دهید چرا که به محصولاتشان اعتماد دارید و همچنین بر اساس اعتباری که دارند ضمانت برگشت کالا جز ویژگی های خوب آن هاست.
4.ممکن است تی شرت هایی که انتخاب می کنیم  همیشه ساده و تک رنگ نباشند و به سمت تی شرت های طرح دار و شلوغ تر برویم مثل مدل هایی که پارچه آن ها زمینه راه راه و یا گلدار دارند و امروزه بسیار ترند و پرطرفدار شده اند. در هنگام خرید تی شرت های طرح دار حتما به این موضوع برخورد کرده اید که طرح های پارچه در قسمت درز ها و پهلو های لباس نا مرتب و بالا پایین است  به همین ترتیب حتما به دوخت درز ها و امتداد خطوط طرح پارچه های آن دقت کنید تا در یک راستا دوخته شده باشند به این ترتیب زیبابی و کیفیت آن زیر سوال نمی رود.

چگونه لباس را سریع خشک کنیم؟

۱۹ بازديد

چگونه می توان لباس ها را سریع خشک کرد؟ از چه روش هایی می توان برای گرفتن آب اضافی لباس ها استفاده کرد؟ برای استفاده از این روش ها باید به چه نکاتی توجه کرد؟ آیا می توان برای همه لباس ها از این روش ها استفاده کرد؟

امروزه دغدغه اکثر مردم خشک کردن لباس ها است چون اکثر خانه های آپارتمانی حیاط ندارد و بالکن ها فضای کافی برای خشک کردن لباس های خیس را ندارند. بعضی اوقات پیش می آید که برای بیرون رفتن به لباسی احتیاج دارید که تازه آن را شسته اید و خیس است. نگران نباشید می توانید با چند روش آب اضافی لباس را خارج کنید و خشک کردن لباس را از روش های مختلف سریع تر انجام دهید. مثلا با گرما دادن یا پهن کردن روی طناب. برای یادگرفتن روش های دیگر خارج کردن آب اضافی لباس و سریع خشک کردن لباس ها در این مقاله با پوشاک کوهستانی همراه باشید.

درباره سریع خشک کردن لباس ها

در قدیم خانه ها حیاط دار و بزرگ بودند و مادرها برای خشک کردن لباس ها آن ها را بر روی بند رختی که در حیاط بسته بودند پهن می کردند تا لباس ها سریع در معرض هوا خشک شوند امروزه یکی از چالش هایی که اکثر افراد با آن مواجه می شوند خشک کردن لباس ها در خانه های آپارتمانی است زیرا اکثر خانه های آپارتمانی حیاط ندارند و بالکن آن ها اغلب فضای نامناسب و کوچکی دارند که نمیتوان به راحتی در آن جا لباس های خیس خود را پهن کرد تا خشک شوند از طرفی زمانی که هوا سرد و زمستانی است این چالش برای افراد آپارتمان نشین عمیق تر می شود مخصوصا اگر به صورت اتفاقی و عجله ای کاری پیش بیاید و منتظرید تا لباس شما سریع تر خشک شود و از طرفی زمان زیادی هم ندارید. نگران نباشید همیشه یک راهی پیدا می شود زیرا وقتی لباس مورد نظر شما خیس است و قصد دارید تا این لباس به سرعت خشک شود اولین هدف ما در چنین موقعیتی این است که با روش هایی به سرعت آب را از لباس خارج کنیم حالا یا با تکان دادن، گرما دادن و یا پهن کردن رو طناب.

برای خشک کردن سریع لباس های خیس چه کاری انجام دهیم

بهترین و راحت ترین راه برای خشک کردن لباس پهن کردن آن ها در هوای آزاد و در جهت باد است ک باعث خشک شدن سریعتر آن ها می شود از طرفی اگر جلوی آفتاب هم باشند کمتر چروک می شوند. لباس ها علاوه بر اینکه ممکن است با توجه به جنس پارچه شستشو متفاوتی داشته باشند، خشک کردن آن ها هم ممکن است حساسیت های خاصی داشته باشد به همین دلیل بهتر است لباس ها را نچلانید و تنها با کمی فشار دادن لباس، آب اضافی آن را بگیرید.
نکته ی حائز اهمیت برای خشک کردن سریع لباس ها در هرکدام از این روش ها این است که شما حتما باید آب اضافی لباس ها را خارج کنید تنها به حدی که خیلی قطرهای آب از روی لباس چکه نکنند. قاعدتا خشک کردن لباس هایی که کاملا خیس هستند هم زمان طولانی تری می طلبد و هم ممکن است آسیب زیادی به بافت لباس ها وارد کند فرقی نمی کند با چه روشی این کار را انجام می دهید هرچه بیشتر آب درون لباس ها خارج شود پروسه خشک شدن آن ها سریعتر می شود. برای خارج کردن آب اضافی لباس ها از چند روش می توانید بهره ببرید:

خارج کردن آب اضافی لباس ها

1- استفاده از خشک کن ماشین

اگر لباس های خود را درون ماشین لباس شویی شسته اید می توانید از خشک کن آن استفاده کرده و به راحتی لباس ها را نم دار تحویل بگیرید. هرچه خشک کن لباس روی دور تندتری باشد آب اضافی لباس ها بیشتر گرفته می شود بنابراین میزان نم داری لباس ها به انرژی چرخشی خشک کن برمی گردد هرچه انرژی دستگاه بیشتر باشد لباس ها را خشک تر تحویل می دهد.

2- گرفتن آب اضافی لباس ها به صورت دستی

این همان روش قدیمی است که معمولا بعد از شستن لباس ها با دست به طور متداول انجام می دهیم یعنی لباس خیس را به کمک دستانتان فشار دهید و تا جایی که می توانید لباس خیس را بپیچانید به اصطلاح دیگر لباس را بچلانید تا آب اضافی درون آن خارج شود البته باید حواستان باشد که لباس ها را زیادی نکشید زیرا باعث کش آمدن نخ ها می شود و لباس را از فرم می اندازد.

3- پیچاندن لباس ها درون حوله خشک

برای این روش ابتدا باید یک حوله خشک را در روی سطح صافی پهن کنیم و بعد لباس خیس مورد نظر را روی حوله می اندازیم سپس از پایین لباس باید شروع کنیم به رول کردن حوله و تا انتها این کار را انجام می دهیم تا حوله ای را که لباس روی آن قرار داده ایم کاملا رول شود. فشاری که از رول کردن حوله به لباس وارد می شود باعث خارج شدن آب اضافی لباس می شود که توسط حوله جذب می شود اگر با این روش لباس شما هنوز نم دار بود ولی حوله خیس شده بود می توانید از حوله خشک دیگری استفاده کنید در این روش هرچه حوله ضخیم تر باشد آب بیشتری را جذب می کند.

خشک کردن لباس ها

بعد از اینکه آب اضافی درون لباس ها را خارج کردیم نوبت به انتخاب یکی از روش های خشک کردن لباس ها می رسد برای خشک کردن سریع تر لباس ها چند روش وجود دارد که در ادامه به آن می پردازیم اما این روش ها را با دقت بررسی کنید زیرا انتخاب یکی از این روش های خشک کردن لباس ممکن است بر سبک زندگی و پس انداز شما تاثیر داشته پس عاقلانه انتخاب کنید.

1- استفاده از سشوار برای خشک کردن سریع لباس ها

یکی از روش هایی که باعث افزایش سرعت خشک شدن لباس ها می شود استفاده از سشوار است. برای بهره مندی از این روش ابتدا باید آب لباس را بگیرید تا قطره قطره از آن نچکد بعد لباس نم دار مورد نظر را روی یک سطح صاف و خشک و تمیز پهن کنید در این مرحله سشوار را روی حرارت گرم در بالاترین درجه قرار می دهیم و آن را روی لباس مورد نظر در نزدیکترین فاصله  با سطح لباس قرار می دهیم. در این قسمت باید سشوار را روی لباس حرکت دهید و نقطه به نقطه آن را بکشید وقتی روی لباس خشک شد آن را برعکس کنید و مجدد سشوار بکشید زیرا اگر تنها از بیرون لباس سشوار بکشید نمی توان تضمین کرد که رطوبت به طور کامل از بین می رود همچنین داخل جیب و آستین ها را هم فراموش نکنید زیرا با این کار اجازه می دهید تا باد گرم سشوار به همه قسمت های لباس برسد و همه جای لباس کامل خشک شود. موقع سشوار کشیدن حواستان باشد تا سشوار را برای مدت طولانی در یک نقطه از لباس نگه ندارید زیرا باعث می شود تا یک نقطه از پارچه بیش از حد داغ شده و این ممکن است باعث آتش سوزی شود.

2- استفاده از حوله و اتو برای خشک کردن سریع لباس ها

در این روش باید لباس مورد نظر خود را روی میز اتو به صورتی که می خواهیم آن را اتو کنیم قرار دهیم سپس باید روی لباس یک حوله نازک خشک بگذارید و بعد اتو خود را در بالاترین درجه حرارت قرار دهید و محکم روی حوله بکشید این کار را باید برای دو طرف لباس انجام دهید و لباس را با اتو پرس کنید تا حرارت اتو به طور کامل به تمام سطح برسد. استفاده از حوله روی لباس در این روش باعث می شود تا گرمای بیشتر و یک دستی به سطح  لباس توسط اتو وارد شود از طرفی به جذب رطوبت حاصل از لباس کمک می کند وجود حوله به عنوان یک پوشش حرارتی برای لباس شما عمل می کند که در نتیجه موجب خشک شدن لباس در زمان سریعتری می شود. اگر لباس شما مرطوب و نم دار است می توانید بدون استفاده از حوله و تنها به کمک اتو و با درجه حرارت پایینی که لباس را نسوزاند و به آن آسیب نرساند لباس مورد نظر خود را خشک کنید.

3- خشک کردن لباس به کمک چندین حوله خشک

حوله ها بهترین وسیله برای کشیدن رطوبت لباس ها هستند به همین دلیل به کمک حوله ها می توانید رطوبت اضافی لباس ها را بگیرید. یکی از این روش ها استفاده از 1 یا 5 تا حوله است که روی لباس قرار می دهیم تا رطوبت و نم درون لباس ها را بکشد و جذب حوله ها شود هرچه حوله ها ضخیم تر باشند و تعداد آن ها بیشتر باشد سرعت خشک شدن لباس ها هم بیشتر خواهد بود.

4- خشک کردن لباس ها به کمک خشکن و حوله های خشک

در این روش شما هر تعداد لباس خیسی را که می خواهید سریع تر خشک شوند را وارد خشک کن می کنید در کنار آن تعدادی حوله خشک هم به داخل دستگاه اضافه می کنید و بعد دستگاه را روشن می کنید. حوله ها رطوبت داخل لباس ها را می کشد و به خود جذب می کند هرچه تعداد لباس های خیس شما بیشتر باشد تاثیر حوله ها کمتر خواهند بود و پروسه خشک شدن لباس ها زمان بیشتری می برد. فقط دقت کنید که بعد از انجام مرحله خشک کن با حوله ها برای دور بعد از لباس خیس دیگری اضافه نکنید زیرا باعث می شود رطوبت درون لباس به لباس هایی که خشک تر هستند منتقل شود. به طور کلی مقدار لباس هایی که می خواهید در خشک کن قرار دهید نباید زیاد باشد تا سنگین شود زیرا حوله ها در اثر جذب رطوبت سنگین تر از قبل می شوند از طرفی لباس هایی که جنس آن ها از کتان است سنگین و ضخیم تر هستند بنابراین برای خشک کردن آن ها باید پروسه زمان بندی بیشتری را بگذرانید. این روش را اگر برای تی شرت های نخی خود به کار ببرید راحت تر به نتیجه می رسید.

5- برای خشک کردن لباس ها دوبار از خشک کن لباس شویی استفاده کنید

اکثر افراد وقتی لباس های خود را با ماشین لباس شویی می شویند بعد از آن یک دور هم از خشک کن ماشین برای خشک کردن لباس ها استفاده می کنند و سپس لباس ها را از داخل ماشین خارج کرده آن ها را پهن می کنند و از اینکه مجدد بخواهند خشک کن لباس شویی را روشن کنند مشکل دارند بنابراین برای اینکه دوبار از خشک کن لباس شویی استفاده نکنند برای خشک کردن لباس ها، ماشین لباسشویی را روی سرعت بالاتری تنظیم می کنند. در صورتی که شما با یک دور استفاده از خشک کن ماشین تنها آب اضافی لباس ها را می گیرید اما لباس ها همچنان خیس هستند بنابراین برای خشک کردن لباس ها باید دوباره خشک کن ماشین را با سرعت بالا تنظیم کنید تا چند دقیقه ای در این حالت باشند و بعد لباس ها را خارج کرده و آن ها را پهن کنید تا به یک نتیجه مطلوبی برسید.

نکات مهم در جهت نتیجه بهتر از خشک کردن سریع لباس ها

• به هیچ وجه در اتاق خود بند رخت نگذارید تا لباس های خیس خود را داخل اتاق پهن کنید زیرا این محیط به دلیلی رفت و آمد افراد خانواده و همچنین فضای بسته ای که دارد بیشتر در معرض آلودگی و میکروب هستند. اگر فضای دیگری ندارید و مجبور هستید که لباس های خود را داخل اتاق پهن کنید بهتر است در و پنجره ها را باز بگذارید تا جریان هوا ایجاد شود.
• بهترین زمان برای پهن کردن لباس ها صبح زود در هوای تازه و مناسب آن است تا در طول روز لباس ها با سرعت و کیفیت بهتری خشک شوند.
• می توانید بند رخت حرارتی بخرید و لباس های خود را روی آن پهن کنید بنابراین لباس های شما با سرعت بیشتری خشک خواهند شد.
• برای پهن کردن لباس ها در هوای آزاد بهتر است لباس های رنگ سفید و روشن خود را در آفتاب و لباس های رنگی خود را در سایه پهن کنید. زیرا ممکن است به مرور زمان آفتاب باعث شود تا رنگ لباس ها کمرنگ و بور بشود.
• برای خشک کردن لباس های بافتنی و پشمی به آرامی آب اضافی آن ها را خارج کنید و هرگز روی طناب آویزان نکنید زیرا باعث کش آمدن و از فرم افتادن آن ها می شوند بنابراین باید آن ها را روی یک سطح صاف در هوای کاملا آزاد پهن کنید تا به مرور خشک شوند.
• حتما به نوشته DO NOT WRING OR TWIST بر روی لباس توجه کنید زیرا این پیام را به شما میرساند که لباس نباید با دست یا با ماشین پیچانده و چلانده شود.

تبلیغات در گوگل چیست؟

۱۵ بازديد

چکیده

تبلیغات از گذشته تا به امروز تاثیر شگرفی در فروش محصولات و اجناس فروشگاه ها داشته است. امروزه تبلیغات اینترنتی یا همان تبلیغات در گوگل مورد توجه فروشندگان قرار گرفته است. گوگل ادز سرویسی است که به فروشندگان و دارندگان سایت ها اجازه می دهد با پرداخت هزینه بتوانند وب سایت خود را در صفحات اول گوگل به نمایش بگذارند و این خود دارای ضوابط خاصی است که ما قصد داریم در این مقاله تا حدودی با آن آشنا شویم.

گوگل ادز

گوگل ادز (Google Ads) یا همان گوگل ادوردز (Google Adwords) سیستم تبلیغاتی شرکت گوگل است برای کسانی که دارای وب سایت می باشند و می خواهند سایت خود را در صفحه اول  نتایج موتور جست و جوی گوگل و علاوه بر آن در سایت ها و اپلیکیشن های همکار گوگل (مانند یوتیوب، گوگل پلی، گوگل ادسنس، گوگل ادموب و...) نمایش دهند. در واقع گوگل ادز یک سیستم تبلیغات کلیکی (Pay-Per-Click یا PPC) است. به این صورت که به محض کلیک روی لینک تبلیغ سایت مبلغی از حساب کاربر گوگل یا همان تبلیغ کننده کسر می شود. یعنی تا زمانی که کلیکی صورت نگرفته هزینه ای پرداخت نمی شود و البته پرداخت این هزینه خود شامل ضوابطی است که بسته به شرایط مبلغ آن تغییر می کند.
تبلیغات در گوگل به شما در بازاریابی و فروش یا خدمات بیشتر به مشتریان کمک می کند. این شبکه تبلیغاتی به شما این امکان را می دهد که از طریق سرمایه گذاری و مزایده عبارات یا کلمات کلیدی مورد نظر خود را در گوگل ادز وارد نمایید تا بتوانید در همان صفحه اول نتایج جست و جوی گوگل برای کاربرانی که جست و جوهایی مرتبط با کلمات کلیدی شما انجام میدهند دیده شوید. تبلیغات در گوگل ادز می تواند به صورت متن کوتاهی ظاهر شود که شامل عنوان، توضیحات و لینک URL به سایت یا صفحه ی خاصی از سایت می باشد. تبلیغات شما در گوگل جایی نمایش داده می شوند که شما می خواهید مثلا بالا یا پایین صفحه اول نتایج جست و جوی گوگل البته برای رسیدن به چنین جایگاهی نیاز به تخصص و تجربه و همچنین آشنایی کامل با ترفندها و استراتژی های گوگل ادز می باشد. برای کسب دانش بیشتر در ادامه مقاله با ما همراه باشید.

فروش اینترنتی به کمک گوگل

شرکت هیرکانا دارنده تیم تخصصی در زمینه طراحی سایت و دیجیتال مارکتینگ می تواند به شما در هر مرحله از طراحی و مدیریت سایت کمک و راهنمایی کند. باتوجه به پیشرفت تکنولوژی و افزایش کاربرانی که از اینترنت و فضای مجازی استفاده می کنند اکنون بشر به فروش اینترنتی روی آورده است. امروزه فروش آنلاین و تجارت دیجیتال در کنار تجارت سنتی پیشرفت بسیار قابل توجهی داشته است تا جایی که بسیاری از کسب و کارها به جای روش سنتی از روش دیجیتال و آنلاین برای فروش محصولات و یا ارائه ی خدمات خود به مشتریان استفاده می کنند.
فروش اینترنتی را اگر بخواهیم با فروش سنتی مقایسه کنیم می توان به کم کردن هزینه ها در چاپ آگهی، بنر و سایر تبلیغات شهری، هزینه های جاری برای اجاره ملک و... اشاره کرد. زمانی که حرف فروش و کسب و کار به میان می آید طبیعتاً موضوع تبلیغات نیز مطرح می گردد. همانطور که در تجارت سنتی برای تبلیغات از آگهی، بنر و امثالهم به کار گرفته می شود در تجارت دیجیتال نیز از تبلیغات اینترنتی برای معرفی کسب و کار استفاده می گردد. اما در تبلیغات همیشه بحث رقابت مطرح بوده و هست و همه به دنبال افزایش بازدیدکنندگان و مشتریان وب سایت خود هستند.
گوگل ادز یکی از روش هایی است که می توان به کمک آن در تبلیغات اینترنتی از رقبا پیشی گرفت. از آنجایی که گوگل یک موتور جست و جوی بسیار پرکاربرد در کل دنیا می باشد پس می توان گفت که گوگل منبعی است برای پاسخگویی به سوالات افرادی که در سراسر دنیا نیاز به اطلاعات در هر زمینه ای دارند. به دلیل دسترسی وسیع گوگل به شبکه نمایشی (یوتیوب، گوگل پلی و...) درصد رویت یک تبلیغات گوگل بسیار زیاد است و همین دلیل باعث می شود مشتریان زیادی به وب سایت شما مراجعه کنند.
تبلیغات اینترنتی یا همان گوگل ادز در حال حاضر وسیع ترین شبکه تبلیغات اینترنتی در دنیاست ولی با این حال بسیاری از دارندگان کسب و کار اینترنتی و مدیران وب سایت ها از این امکان استفاده نمی کنند و این امر باعث کاهش تعداد بازدیدکنندگان و در نتیجه کم شدن درآمد حاصل از فروش اینترنتی می شود.
شرکت هیرکانا به شما پیشنهاد می کند، باتوجه به مطالبی که تا کنون در خصوص فواید تبلیغات اینترتی گفته شد، اگر همچنان در مورد استفاده از این سرویس جهانی تردید دارید و یا مهارت کافی در زمینه به کارگیری تبلیغات اینترنتی ندارید می توانید از مشاوره تیم تخصصی هیرکانا استفاده کنید و در فعالیت اینترنتی خود پیشرفت کنید.

تبلیغات در گوگل چگونه باید باشد؟

هیرکانا با بهره گیری از دانش و تجربه تیم جوان و متخصص خود آماده هرگونه همکاری و مشاوره برای شما عزیزان در زمینه تبلیغات پر سود در گوگل می باشد. اما برای اینکه بدانیم تبلیغات در گوگل چگونه باید باشد و برای تبلیغات چه نکاتی را باید مورد توجه قرار داد، در ادامه این مقاله با ما همراه باشید.
تبلیغات در گوگل به دلیل تعداد زیاد کاربران و فراگیر بودن و جهانی شدن این موتور جست و جو، بسیار ارزشمند و پرسود خواهد بود و برای اطمینان از این موضوع می توانید با یک جست و جوی ساده در گوگل ببینید چه تعداد کسب و کارهایی از این موتور جست و جو استفاده می کنند. برای اینکه بتوانید وب سایت خود را در هنگام جست و جو در لیست صفحه اول گوگل به نمایش بگذارید باید به سئو و کیفیت صفحات وب سایت خود توجه کنید و این مستلزم دانش، آگاهی و تجربه کافی در زمینه تبلیغات در اینترنت می باشد.
گوگل ادز همانطور که پیش از این گفتیم یک روش پیشرفته و حرفه ای برای تبلیغ کسب و کار در گوگل و همینطور پلتفرم های همکار گوگل می باشد که توسط گوگل در اختیار کاربران قرار گرفته است. کاربران می توانند با پرداخت هزینه و مدیریت صحیح وب سایت خود در صفحه اول گوگل قرار بگیرند. وب سایت هایی که از این امکان گوگل استفاده می کنند با حروف Ad و یا کلمه آگهی در ابتدای آدرس سایت خود مشخص می شوند.
تبلیغات در گوگل اگر به درستی تنظیم و راه اندازی و در نهایت توسط یک مدیر باتجربه مدیریت شوند در اکثر فعالیت ها و کسب و کارها می تواند پر سود و مفید باشد. متاسفانه گاهی به دلیل نبود اطلاعات کافی و استفاده نادرست از گوگل ادز، مدیران سایت ها و صاحبان مشاغل به این نتیجه می رسند که تبلیغات مفید نبوده و از ادامه فعالیت به همراه تبلیغات در گوگل صرف نظر می کنند. در هنگام نوشتن تبلیغات در گوگل باید به یک سری نکات توجه کرد، مانند: انتخاب صحیح کلمات کلیدی، نوشتن تبلیغات هدفمند و البته جذاب برای کاربر، تنظیمات صحیح صفحات هدف، در نظر گرفتن بودجه مناسب برای تبلیغات و کلمات و در نهایت مدیریت صحیح سایت برای جذب بازدیدکننده بیشتر.
تبلیغات در گوگل ادز زمانی برای شما مفید خواهد بود که سایت شما دقیقا همان اطلاعاتی را داشته باشد که کاربر در جست و جوی آن است. استفاده از کلمات کلیدی غیر مرتبط می تواند یک هزینه اضافی برای کسب و کار شما به وجود بیاورد و همچنین افزایش ترافیک ورودی سایت شما بی نتیجه خواهد بود. اما برای درک بهتر این موضوع باید کلمات کلیدی را خوب بشناسیم. در واقع کلمات کلیدی عبارات یا کلماتی هستند که در زمان جست و جو گوگل براساس آن نتایج را نشان می دهد. در حقیقت کلمات کلیدی همان خواسته های کاربران است و شما کلمات کلیدی را باید براساس اینکه می خواهید کدام صفحه از سایت شما به همراه تبلیغاتتان نمایش داده شوند انتخاب کنید. برای مثال اگر در موتور جست و جوی گوگل بنویسید «چگونه می توان در گوگل ادز تبلیغ کرد؟»، نتایجی دریافت می کنید که کلمات کلیدی مانند «گوگل ادز» و «تبلیغ در گوگل» در آن ها وجود دارند.
شرکت هیرکانا قصد دارد در این مقاله شما را با نکات کاربردی در زمینه تبلیغات در گوگل آشنا سازد. یکی دیگر از این نکات آشنایی با سیستم مزایده در گوگل است. سیستم مزایده گوگل ادز تعیین می کند قیمت هر کلیک چقدر باشد و تبلیغ شما در چه جایگاهی نمایش داده شود. تحقیقات نشان داده که بسیار زیادی از کاربران بعد از جست و جو هرگز به صفحات بعدی نتایج گوگل نمی روند و حتی اغلب کاربران از 4 نتیجه اول یکی را انتخاب می کنند. به همین دلیل است که مدیران وب سایت ها تلاش می کنند سایت خود را در چند گزینه اول قرار دهند و می خواهند تبلیغ آن ها در جایگاه بالای نتایج دیده شود.
گوگل ادز همانطور که گفتیم توسط سیستم مزایده تعیین می کند قیمت هر کلیک چقدر باشد و جایگاه تبلیغ کجا باشد. در کل با هر جست و جویی که صورت می گیرد گوگل بین تبلیغات مزایده برگزار می کند. کسانی که خواستار تبلیغ بر اساس یک کلمه کلیدی مشترک هستند، هزینه مورد نظر خود را به گوگل اعلام می کنند. در سیستم مزایده کلمات کلیدی تعیین کننده جایگاه تبلیغات در نتایج موتور جست و جوی گوگل هستند.


چگونه آگهی خود را در گوگل ثبت کنیم؟

رای این منظور باید با گوگل ادز آشنایی کامل داشته باشید تا بتوانید با مدیریت صحیح و تنظیمات درست تبلیغات پر سودی را برای خود ایجاد کنید. در این بخش از مقاله به طور اختصار مراحل ثبت تبلیغات در گوگل را بیان می کنیم. شرح کامل آن ها را در مقاله ای دیگر برای شما کاربران گرامی توضیح خواهیم داد.
مراحل ثبت تبلیغات یا آگهی در گوگل:
- ابتدا اکانت گوگل ادز خود را بسازید.
- وارد اکانت شده و کمپین های مورد نظر خود را ایجاد کنید.
- در هریک از کمپین ها اد گروپ های مورد نظر را بسازید.
- داخل اد گروپ ها کلمات کلیدی خود را وارد کرده و متن تبلیغات نمایش داده شده را وارد کنید.
- قیمت کلمات وارد شده را تنظیم کنید.
- کلمات کلیدی منفی را وارد کنید.

چقدر باید برای تبلیغ در گوگل هزینه کنیم؟

سیستم تبلیغات در گوگل همانطور که گفته شد به کاربران و مدیران سایت ها این امکان را می دهد تا علاوه بر این که بتوانند از امکان رتبه بندی براساس الگوریتم های گوگل، وب سایت خود را در نتایج اول گوگل به نمایش بگذارند، حتی قادر باشند وب سایت خود را در همان صفحه اول نتایج جست و جوی گوگل برای کاربرانی که جست و جوهایی مرتبط با فعالیت و کسب و کار آن ها انجام می دهند به صورت تبلیغات کوتاه با فرمت های مختلف به نمایش بگذارند. برای این کار صاحبان مشاغل و وب سایت ها می توانند با هزینه هایی به نسبت کم کسب و کار خود را در جایگاه خوبی از نتایج گوگل قرار دهند.
تبلیغات در گوگل اگر درست مدیریت شود هزینه چندانی ندارد. ساخت اکانت گوگل ادز رایگان است و شما برای نمایش تبلیغات خود هیچ هزینه ای پرداخت نمی کنید و فقط زمانی که کاربر بر روی تبلیغات شما کلیک کند از حساب گوگل شما مبلغی کسر می گردد. شما بعد از اینکه کمپینی برای کلمات کلیدی مرتبط با سایت خود ایجاد کردید باید هزینه پیشنهادی خود را برای هر کلیک به گوگل اعلام کنید. این مبلغ در زمان و شرایط گوناگون متفاوت است و به رقبای شما نیز بستگی دارد. در حقیقت رقبای شما با توجه به سود حاصل از جذب کاربری که کلمه کلیدی مورد نظر شما را جست و جو کرده بیشتر باشد در نتیجه پیشنهاد بالاتری را در مزایده به گوگل اعلام خواهند کرد و اگر شما می خواهید برنده مزایده شوید پس باید پیشنهادی بالاتر از رقیب خود بدهید تا گوگل وب سایت شما را انتخاب کند.

هزینه تبلیغات در گوگل ادز شامل دو پارامتر می باشد:
1- هزینه هر کلیک روی تبلیغ شما
2- هزینه ای که برای تبلیغات خود به طور روزانه در نظر می گیرید
هزینه تبلیغات در گوگل ارتباط مستقیم با بودجه کارفرما دارد و تعیین هزینه های کلیک و تبلیغات روزانه برخلاف اینکه کاری ساده به نظر می رسد اما بسیار مهم و حساس و البته نیاز به تجربه و تخصص بالا دارد. چرا که گاهاً نباید هزینه بسیار پایین باشد چون ممکن است در مقابل رقبا شکست بخورید و در نتیجه در نمایش تبلیغات شما در گوگل تأثیر منفی داشته باشد. این را هم در نظر داشته باشید که علاوه بر سیستم مزایده مواردی همچون نمره کیفیت کلمه کلیدی نیز می تواند از اهمیت بالایی برخوردار باشد. به این صورت که هرچه نمره کیفیت کلمه کلیدی بالاتر باشد، در مقابل گوگل هزینه کمتری را برای نمایش آن کلمه کلیدی از حساب شما کسر خواهد کرد.
از جمله مواردی که در بالا بردن نمره کیفیت کلمه کلیدی تاثیر دارد می توان به سرعت بالا و ریسپانسو بودن سایت، استفاده از کلیدواژه ها در متن تبلیغ، استفاده از کلمه کلیدی در متاتگ ها و در آخر نسبت کلیک به نمایش تبلیغ یا همان (CTR) اشاره کرد. نمره کیفیت بالا باعث کاهش هزینه کلیک می گردد و اگر شما از کلمه کلیدی مرتبط با سایت خود استفاده نکنید باید هزینه بیشتری را هم پرداخت کنید. علاوه بر نمره کیفیت کلمه کلیدی باید برای کاهش هزینه های خود استراتژی هایی را در کمپین تبلیغاتی خود در نظر بگیرید و در صورت استفاده ی درست و به جا از این استراتژی ها نه تنها باعث کاهش هزینه تبلیغات خود می شوید بلکه میزان بازدید از سایت خود را بالا خواهید برد. اگر با استراتژی های گوگل آشنایی ندارید و هنوز در ابتدای راه هستید می توانید برای مدیریت صحیح سایت و کاهش هزینه ها و همچنین آشنا شدن با استراتژی های گوگل ادز از مشاوران و کارشناسان خبره هیرکانا در زمینه تبلیغات در گوگل راهنمایی و مشاوره دریافت کنید.

مزایا و معایب تبلیغات در گوگل

تبلیغات در گوگل برای رشد و بهبود کسب و کار بسیار مهم و حائز اهمیت است تا جایی که عدم استفاده از آن می تواند باعث شود تا رقیبان شما گوی سبقت را از شما ربوده و پیشی بگیرند که در نهایت منجر به شکست شما در فعالیت و کسب و کارتان خواهد شد. این روش تبلیغاتی که امروزه بسیار پرکاربرد و حیاتی شده مزایای بسیار زیادی در مقابل معایب آن دارد. ما قصد داریم در این بخش از مقاله به تعدادی از مزایا و معایب اندک آن اشاره کنیم.
ازجمله مزایای استفاده از تبلیغات در گوگل یا همان گوگل ادز می توان به:
- فروش بیشتر در زمان کم
- داشتن جامعه ی هدف
- قدرت مدیریت بودجه
- هزینه کم تر نسبت به تبلیغات سنتی
- سرعت بیشتر
- تنظیم و تعیین کوچکترین هزینه ها و کاهش آنها (نرخ کلیک و...)
- عدم محدودیت جغرافیایی در نمایش تبلیغات
- زودبازده بودن
و ... اشاره کرد.
اما همانطور که گفته شد تبلیغات در گوگل معایب بسیار اندکی دارد، ازجمله:
- گران شدن خدمات گوگل ادز با توجه به نرخ ارز
- فراموش کردن مدیریت سئو
- فیلتر بودن گوگل ادز در ایران
ما در شرکت هیرکانا تلاش کردیم مهم ترین و اصلی ترین مزایا و معایب این سرویس تبلیغاتی را بیان کنیم. قطعاً این روش بسیار کاربردی برای تبلیغات کسب و کار در اینترنت و جهان می باشد. همانطور که دیدید معایب بسیار اندکی دارد که می توان با مدیریت صحیح آن ها را کاملاً نادیده گرفت و یا برطرف کرد. برای اینکه بتوانید معایب را به مزایا تبدیل کنید باید دانش و سطح آگاهی خود را در زمینه تبلیغات در گوگل ادز بالا ببرید و یا از کارشناسان حرفه ای در این زمینه یاری بگیرید. کارشناسان هیرکانا به صورت حرفه ای آماده راهنمایی شما عزیزان می باشند.

چه سایتهایی می توانند در گوگل تبلیغ کنند؟

تبلیغات در گوگل یکی از بهترین و کارآمدترین نوع تبلیغات در تجارت دیجیتال می باشد. اما برای اینکه بتوانید وب سایت خود را در گوگل تبلیغ کنید یا بهتر است بگوییم در گوگل تبلیغاتی داشته باشید باید یک سری قوانینی که گوگل برای تبلیغات در نظر گرفته است رعایت کنید چرا که گوگل بسیار در رعایت قوانین سخت گیر و به آن ها پایبند است. سهل انگاری در رعایت این قوانین باعث حذف و عدم نمایش تبلیغات شما در گوگل می شود. این قوانین برای همه ی افراد و مدیران سایت ها در هر کجای جهان به یک اندازه سخت گیرانه است. اگر این قوانین را رعایت کنید همه می توانند تبلیغات خود را در گوگل به نمایش بگذارند.
این قوانین شامل یک سری محدودیت ها نیز می باشد که باید به آنها توجه کرد. ازجمله:
- مراقبت های بهداشتی و داروها
- تبلیغ خدمات جنسی
- سایت های شرط بندی
- محتوای سیاسی
- تبلیغ کالاهای تقلبی
اما یک سری فعالیت ها نیز در تبلیغات گوگل ممنوع می باشد. ازجمله:
- سوء استفاده از تبلیغات اینترنتی
- محتوای نامناسب
- عدم حفظ و امنیت اطلاعات کاربران
- تبلیغ کالاهای مضر و خطرناک
- ارائه اطلاعات نامناسب
سایر قوانین تبلیغاتی گوگل شامل:
- رعایت حق کپی رایت
- مقصد لینک مشخص
- عدم استفاده از بدافزارها
- پنهان نکردن محتوا
- ویراستاری طبق راهنما گوگل ادز
اینها تعدادی از قوانین و محدودیت هایی بود که گوگل برای تبلیغات در نظر گرفته است و هر کسی که میخواهد تبلیغات خود را در گوگل به نمایش بگذارد مستلزم رعایت این قوانین و محدودیت ها می باشد.

جمع بندی

تبلیغات در گوگل ادز برای کسانی که می خواهند در تجارت دیجیتال حرفی برای گفتن داشته باشند و فروش و ارائه خدمات خود را در اندازه جهانی گسترش بدهند بسیار پرکاربرد می باشد. شما با انتخاب کلمات کلیدی مناسب و پرداخت هزینه ای به نسبت اندک می توانید کسب و کار خود را در دنیای دیجیتال گسترش دهید. کاربران تنها با یک کلیک بر روی تبلیغ شما تبدیل به بازدیدکنندگان و در نهایت مشتری وب سایت شما خواهند شد. اما برای این کار نیازمند مدیریت قوی و استراتژیک می باشید. هیرکانا با بهره مندی از کارشناسان و تیم تخصصی در زمینه دیجیتال مارکتینگ قادر به کمک و راهنمایی شما از صفر تا صد طراحی و راه اندازی سایت و از همه مهم تر تبلیغات حرفه ای در گوگل می باشد. برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه دیجیتال مارکتینگ و آشنایی بیشتر با شرکت هیرکانا به وب سایت ما مراجعه نمایید.

لباس بافت زنانه جدید

۱۱ بازديد
لباس بافت زنانه جدید
انواع بافت

اگر بخواهیم مجموعه ای از لباس های بافتنی را کنار هم قرار دهیم شاید در نگاه اول تفاوتشان چندان به چشم نیاید ولی اگر کمی حوصله به خرج دهید متوجه می شوید که تفاوت های زیبا و چشمگیر بر محبوبیت و جذابیت این لباس های زمستانی افزوده است. ژاکت و پلیور، بلوز، تونیک بافتنی و… از جمله مدل های متنوع لباس های بافت زنانه هستند. با ما همراه باشید، در ادامه مقاله به انواع بافت زنانه و ویژگی های بارز آنها و همچنین نحوه ست کردن آنها با سایر لباس ها اشاره خواهیم کرد. مجموعه ای از لباس های کاموایی و زمستانی اسپرت و مجلسی ایده هایی زیبا در ذهن شما برای خلق استایل های متفاوت با انواع بافت، بلوز و ژاکت های کوتاه و بلند ایجاد می کند.
 
لباس بافت زنانه جدید
با پرزهای لباس بافتنی چیکار کنیم؟

اگر قصد دارید تا از لباس های بافتنی سابق خود استفاده کنید ولی پرزهای آن چهره نامناسبی به لباس داده است به گونه ای که قابل پوشیدن نیست، برای رفع این مشکل می توانید از یک تیغ اصلاح برای برداشتن پرزها و یک دست و مسطح کردن سطح لباس استفاده کنید. لباس بافت زنانه دیجی کالا

البته اگر می خواهید برداشتن پرزهای لباس بدون آسیب به لباس انجام گیرد می توانید از ماهوت پاک کن استفاده کنید. ماهوت پاک کن شبیه برس می باشد که برای برداشتن پرزهای لباس به کار می رود. لباس بافتنی زنانه دیجی کالا

در صورتی که قصد جمع و جور کردن لباس های بافتنی خود را دارید و مایل هستید که سال آینده از آنها استفاده کنید حتما قبل از برداشتن و جای دادن آن ها داخل کمدتان، لباس بافتنی را بشویید و سپس مطمئن شوید که لباس خشک شده است چون با رعایت نکردن این موارد به بافت پارچه آسیب وارد می شود و همچنین رطوبت باعث آسیب به بافت و بد بو شدن لباس می شود. لباس بافت دخترانه دیجی کالا
لباس بافت زنانه جدید
  • این لباس ها را می توان با اکثر لباس ها ست کرد و می توان آن را با شلوار جین یا دامن در طرح های متنوع پوشید. زیر لباس های بافتنی می توانید تیشرت یا لباس نخی بپوشید. خرید لباس بافت زنانه دیجی کالا
  • یکی دیگر از مزیت های لباس های بافتنی این است که در گذر زمان بر طرح و تنوع آنها افزوده شده است و جزء لباس های گرم و محبوب زمستانی محسوب می شوند. لباس بافت زنانه در دیجی کالا
  • از استایل های شل و نامرتب دوری کنید. ژاکت ها یکی از لباس های بافتنی محبوب و قشنگی هستند که می توانید در استایل های ساده و کلاسیک آن را بپوشید و آن را با دامن، کلاه و شال گردن ست کنید و ترکیبی متفاوت و خلاقانه بسازید. لباس بافت نوزادی دخترانه دیجی کالا
  • بلوزهای بافتنی با آستین های بلند یا آستین های پفکی و یقه های خشتی برای افرادی که سرشانه های کوچکی دارند و از اندام ریزی برخوردارند مناسب می باشد. لباس بافت زنانه جلو باز
  • ژیله و جلیقه بافتنی خود را روی بلوز یا شومیز می توانید بپوشید. لباس بافتنی زنانه جلو باز
  • پلیورهایی با رنگ های شاد را حتما در استایل خود قرار دهید. اگر طرفدار رنگ های خنثی هستید از این بابت نگران نباشید چون با اغلب رنگ ها ست می شوند. مدل لباس بافت دخترانه جلو باز
 لباس بافت زنانه جدید

شست‌وشوی بافتنی‌ها با ماشین لباسشویی

برای شستن لباس‌ها با ماشین لباسشویی هم باید به ایجاد چرخه‌ای آرام برای شستن و آب‌کشیدن لباس‌ها دقت کنید. پس شست‌وشو با آب سرد را در ماشین انتخاب کنید و درجه آن را هم روی ملایم بگذارید. ماشین‌ها گزینه‌های متنوعی دارند که یکی از آنها شستن لباس‌های پشمی است؛ حواستان به انتخاب این گزینه باشد. مدل لباس بافتنی زنانه جلو باز

نگذارید که لباس‌ها در ماشین لباسشویی زیاد و تند بچرخند. اگر لباس‌های بافتنی را داخل کیسه‌های مخصوص لباسی بگذارید که برای ماشین لباسشویی‌ها طراحی شده‌اند، بافت‌هایتان کمتر آسیب خواهند دید. کیسه‌هایی در بازار هستند که لباس یا بعضی کفش‌ها را در آن می‌گذارید و بعد وارد ماشین لباسشویی می‌کنید. این کار مانع از خراب‌شدن بافت‌ها می‌شود و دوامشان را بیشتر می‌کند.
 
لباس بافت زنانه جدید
زمان شست‌وشوی لباس‌های بافتنی

یکی از اصول نگهداری از لباس‌های بافتنی این است که بدانید هر چند وقت نیاز به شست‌وشو دارند. اگر لباستان بوی عرق نمی‌دهد و کثیف نشده، زیاد به فکر شست‌وشوی آن نباشید. اما اگر کثیف شده و لکی رویش نشسته، حتما سریع‌تر شست‌وشو را انجام بدهید تا لباس جلوه‌اش را از دست ندهد و دوباره تمیز و زیبا شود.
 
لباس بافت زنانه جدید
چطور باید لباس‌های بافتنی را خشک کرد؟

در اصول نگهداری از لباس‌های بافتنی باید به خشک‌کردن آنها هم دقت کنید. اگر لباس‌ها درست خشک نشوند، ظاهرشان به‌شدت از حالت آراسته و مناسب خارج می‌شود. بعد از اینکه لباس‌ها را شستید، برای خارج‌کردن آب اضافه‌شان، آنها را نچلانید. به‌جای چلاندن، به‌آرامی سعی کنید که لباس‌ را بفشارید و آب اضافی را از بافتش خارج کنید. بعد هم آن را روی یک حوله پهن کنید. در این مرحله، لازم است که حوله و لباس را که روی هم قرار گرفته‌اند، لوله کنید و برای تخلیه آب بافت، حوله و لباس لوله‌شده را فشار بدهید.

پس از اینکه آب کاملا تخلیه شد، لباس بافتنی را روی بند لباس‌هایتان پهن کنید. البته منظور بندهای طنابی نیست که از سویی به سوی دیگر کشیده شده‌اند. منظور همان بندهای آپارتمانی است؛ لباس را روی سطح بند پهن کنید. لباس‌های بافتنی نباید برای خشک‌شدن آویزان شوند. همیشه آنها را روی سطحی صاف پهن کنید. برای خشک‌کردن هرگز دست‌به‌دامان بخاری و وسایل گرمایشی نشوید چون این‌ها هم باعث آب‌رفتن بافتنی‌ها می‌شوند و هم بافتشان را تخریب می‌کنند.
 لباس بافت زنانه جدید

چطور باید لباس‌های بافتنی را خشک کرد؟

در اصول نگهداری از لباس‌های بافتنی باید به خشک‌کردن آنها هم دقت کنید. اگر لباس‌ها درست خشک نشوند، ظاهرشان به‌شدت از حالت آراسته و مناسب خارج می‌شود. بعد از اینکه لباس‌ها را شستید، برای خارج‌کردن آب اضافه‌شان، آنها را نچلانید. به‌جای چلاندن، به‌آرامی سعی کنید که لباس‌ را بفشارید و آب اضافی را از بافتش خارج کنید. بعد هم آن را روی یک حوله پهن کنید. در این مرحله، لازم است که حوله و لباس را که روی هم قرار گرفته‌اند، لوله کنید و برای تخلیه آب بافت، حوله و لباس لوله‌شده را فشار بدهید. پس از اینکه آب کاملا تخلیه شد، لباس بافتنی را روی بند لباس‌هایتان پهن کنید. البته منظور بندهای طنابی نیست که از سویی به سوی دیگر کشیده شده‌اند. منظور همان بندهای آپارتمانی است؛ لباس را روی سطح بند پهن کنید. لباس‌های بافتنی نباید برای خشک‌شدن آویزان شوند. همیشه آنها را روی سطحی صاف پهن کنید. برای خشک‌کردن هرگز دست‌به‌دامان بخاری و وسایل گرمایشی نشوید چون این‌ها هم باعث آب‌رفتن بافتنی‌ها می‌شوند و هم بافتشان را تخریب می‌کنند.
 لباس بافت زنانه جدید

چطور مانع از بیدزدگی لباس‌های بافتنی شوید؟

بیدها عاشق لباس‌های بافتنی هستند. اگر لباسی از این جنس در دسترسشان قرار بگیرد، انگار پای سفره‌ای شاهانه نشسته‌اند. بید بافتنی را می‌خورد و آن را تخریب می‌کند. بافت‌هایی از جنس پشم طبیعی هم که عشق درجه‌یک بیدها هستند.

برای جلوگیری از خورده‌شدن بافتنی‌ها از سوی بیدهای موذی راه‌کارهایی وجود دارد:
  • نگذارید که لباس بافت در میان انبوه لباس‌های دیگر فشرده شود و همیشه اطرافش را باز بگذارید تا هوا جریان پیدا کند.
  • به ‌محض کثیف و عرق‌آلودشدن لباس بافتنی،‌ آن را تمیز کنید و بشویید. حتی کوچک‌ترین مقدار از لک غذا و شیرینی می‌تواند باعث جذب بیدها شود. تراشه‌هایی از چوب درخت سدر را در کمد لباس‌هایتان بگذارید تا بیدها را دفع کنند.
 لباس بافت زنانه جدید

چطور جلوی پرز دادن لباس‌های بافتنی را بگیرید؟

بافتنی‌هایی از پشم مصنوعی بیشتر در معرض پرز دادن هستند اما بافت‌هایی از پشم واقعی هم در معرض این خطر قرار دارند. برای جلوگیری از این مشکل چه باید کرد؟‌ پشم‌های طبیعی مانند پشم کشمیر یا مرینوس کمتر از انواع دیگر پرز می‌دهند. پشم‌هایی از جنس الیاف الاستیک هم به‌ندرت با چنین مشکلاتی روبه‌رو هستند.

اگر می‌خواهید جلوی پرز دادن لباس‌های بافتنی را بگیرید، نیاز است که از ایجاد اصطکاک میان آنها و لباس‌های دیگر جلوگیری کنید. برای مثال، در هنگام آویزان‌کردن لباس‌ها در کمد، حواستان باشد که اطراف بافت چیزی قرار نگیرد. یا زمانی که لباس را به تن می‌کنید، نگذارید که کیف و کمربندتان در اصطکاک و تماس مداوم با لباس بافتنی‌تان قرار بگیرد.

یکی از مهم‌ترین اصول نگهداری از لباس‌های بافتنی این است که در هنگام شستن، آنها را پشت‌ورو کنید. وسایلی مانند پرزگیر هم هستند که با کشیدنشان روی سطح بافت، امکان زدودن پرز زدگی‌ها به‌وجود می‌آید. اما این را هم در نظر بگیرید که پرز بافتنی‌ها بخشی از ویژگی‌شان است و چندان زشت و نامناسب به‌شمار نمی‌رود.

http://mohammadmehdi.monoblog.ir/posts/24/%D9%84%D8%A8%D8%A7%D8%B3-%D8%A8%D8%A7%D9%81%D8%AA-%D8%B2%D9%86%D8%A7%D9%86%D9%87-%DA%86%D9%8A%D8%B3%D8%AA%D8%9F