طراحي سايت شركتي

آشنايي با متد هاي ديجيتال ماركتينگ

شنبه ۲۲ اردیبهشت ۰۳

طراحي سايت شركتي

۳۸ بازديد

طراحي سايت يكي وب هايي است كه اكثر در بستر اينترنت فعاليت و كار مي كنند، اين وب سايت ها قدرتمند تر از هر وب سايتي ديگري هستند و بستر اينترنت حرف اول را مي زنند. در اين مقاله با متن هايي زيبايي در مورد طراحي وب سايت شركتي آشنا مي شويد و اميد وارم مفيد واقع شود.

سايت شركتي چيست؟

 سايت شركتي چيست و چرا به سايت شركتي نياز داريم ؟ يكي از وب سايت هايي كه بسيار در بستر اينترنت در حال فعاليت هستند ، وب سايت هاي شركتي مي باشند . وب سايت هاي شركتي از جمله وب سايت هايي هستند كه مي توانند قدرتمند تر از هرنوع وب سايت ديگري در سطح اينترنت عمل كنند . هم از لحاظ محتوا و هم ازلحاظ سود دهي براي شركت . وب سايت هاي شركتي امروزه به عنوان يك نماينده ازشركت مورد نظر عمل مي كنند . به اين دليل كه كاربران اين امكان را ندارند تا حضورا در محل شركت مورد نظر حضور داشته باشند ، بنابراين وب سايتي كه به عنوان نماينده شركت طراحي شده است مي تواند يك معرف از كليت آن شركت باشد .

كاربران زماني كه وب سايت شما را مشاهده ميكنند ، اينگونه به نظر ميرسد كه در حال تماشاي گرافيك و ظاهر وب سايت شما هستند اما واقعيت اين است كه در حال تماشاي شركت شما هستند . هر چيزي كه در اين وب سايت شركتي به كاربران نمايش داده ميشود همان چيزي است كه در وهله اول در ذهن كاربران نقش خواهد بست . هرچيزي كه كاربران در قدم اول از وب سايت شما مشاهده كنند ، تا آخر عمردر ذهن آنها خواهد ماند . حتي اگر طرح ضعيفي را در قدم اول ارائه كرده باشيد و بعد ها تلاش كنيد تا اين طرح را بهبود دهيد ، بازهم ممكن است كه بخش هايي ازطرح اول ضعيف شما در ذهن مخاطبان باقي مانده باشد مگر اينكه تغير واقعا شگرفي در سايت داده باشيد . سايت شركتي معرفي كننده شما در يك فضاي مجازي است . يك محل و يك فضاي گرافيكي بسيار خاص كه امكان پياده سازي هر نوع طرحي را براي شما فراهم خواهد نمود .


طراحي سايت شركتي چيست؟

يك اقدام ضروري و مهم براي شركت‌ها ورود به دنياي كسب و كار اينترنتي آنلاين با استفاده از طراحي سايت شركتي در كنار طراحي سايت فروشگاهي است. شركت هيركانا  با ارائه نمونه طراحي سايت از پروژه‌هاي مختلف خود شما را براي ايده گرفتن از سايت هم صنفان خود همراهي مي‌كند.در اين مقاله شما را با ويژگي هاي طراحي سايت شركتي آشنا خواهيم كرد. با رشد روز افزون در دنياي آنلاين كسب و كارهاي گوناگون علاوه براينكه در فضاي فيزيكي فعاليت خود را انجام مي‌دهند دردنياي آنلاين هم فعاليت كاري خود را ادامه مي‌دهند.

از اين طريق به رشد و توسعه كسب و كارشان كمك شاياني خواهند كرد. طراحي سايت براي هر كسب و كاري به عنوان يك نماي از آن كسب و كار در فضاي وب است. بدين صورت هركسب و كاري مي تواند بصورت عالي خود را معرفي كنند. هيركانا با ارائه خدمات طراحي سايت شركتي تصميم دارد تا يك تصوير عالي را در ذهن مخاطبان هر كسب و كار ثبت كند تا از اين طريق بتواند افرادي كه هيچ گونه آشنايي قبلي با شركت موردنظرشان در فضاي فيزيكي ندارند يك تصويرعالي از نحوه كار آنها ايجاد كنند. هر روز به تعداد افراد در دنياي مجازي اضافه مي‌گردد. افراد قبل از آنكه به سراغ يك شركتي در فضاي فيزيكي بروند ابتدا در موتورهاي جستجو آن را جستجو مي‌كنند.

چندين پيشنهاد از طرف موتورهاي جستجو مواجه مي‌شوند و اگر افراد براي اولين بار با برند شما آشنا مي‌شوند يك تصوير ايده آل از كسب و كارتان نبيند مطمئنا جذب كارتان نخواهند شد و اينچنين بيشتر مشتريان خود در فضاي وب از دست خواهيد داد. از اين رو بايد براي جذب مخاطبان بيشتر در فضاي آنلاين طراحي سايت شركتي خود را جذاب و كاربرپسند انجام دهيد. ساخت سايت شركتي شما نمايانگر اين خواهد بود كه كسب و كار شما درسطح حرفه اي قرار گرفته است يا نه؟


امكانات مورد نياز طراحي سايت شركتي

 طراحي وبسايت شركتي داراي مراحلي است كه نتيجه قراردادن حرفه اي مجموعه اي از امكانات زيرساختي و بصري در كنار يكديگر است. اين امكانات بايد به شكلي هماهنگ و مناسب با نيازهاي يك سايت شركتي تعبيه شود. زيرساخت مناسب يك سايت منجربه سرعت بارگذاري بالا، قابليت توسعه، نمايش صحيح سايت در انواع دستگاه هاي متصل به اينترنت و… ميشود.

رعايت استانداردها در طراحي و برنامه نويسي وبسايت شركتي(UI)، موجب فراهم شدن يك تجربه كاربري يا UX ايده آل ميشود. هيركانا فضاي رقابتي دنياي مجازي را ميشناسد، لذا وبسايتي منطبق بر اصول و تكنولوژي هاي روز طراحي ميكند تا شما را از رقبايتان متمايز سازد. امروزه مهمترين اصل، طراحي سايت شركتي با رعايت قوانين سئو مي باشد. سئوي حرفه اي سايت منجر به كسب جايگاهي مناسب در موتورهاي جستجو ميشود. به اين صورت كه سايت شركت شما در رتبه اي بالاتر نسبت به رقبايتان به كاربران نمايش داد.

1-طراحي واكنشگرا (ريسپانسيو)

امروزه سايتي كه در تلفن هاي همراه، تبلت ها و ساير دستگاه ها به درستي نمايش داده شود، جزء موارد پيش فرض در طراحي سايت شركتي در هيركانا است. به عبارتي مهم نيست ابعاد نمايشگر چقدر باشد، سايتي كه توسط هيركانا طراحي ميشود كاملا ريسپانسيو است و نسبت به تمام ابعاد، از ساعت هاي هوشمند گرفته تا بزرگترين LEDها به درستي واكنش نشان داده و خود را تطبيق ميدهد و نمايش كامل و درستي خواهد داشت.


2-طراحي اختصاصي صفحات

يكي ديگر از نكات مهم در طراحي وبسايت شركتي، معرفي واضح خدمات و فعاليت هاي شركت است كه انجام اين كار با طراحي صفحات مناسب و ساختاريافته به درستي انجام ميشود. براي مثال با تبيين درست صفحه درباره ما ميتوانيد تمام اطلاعات شركت را در قالبي درست به كاربران ارائه كنيد. صفحاتي چون محصولات، مقالات، اخبار، گالري تصاوير و… نماي شركت شما و سبك فعاليتتان را به خوبي به كاربران معرفي ميكند.


3-طراحي صفحه تماس با ما

 طراحي صفحه تماس با ما بايد به گونه اي باشد كه كاربر بتواند در كوتاه ترين زمان و به ساده ترين شكل با شما ارتباط بر قرار كند. در طراحي سايت شركتي اطلاعاتي از قبيل شماره هاي تماس، ساعت پاسخگويي، آدرس شركت، سوالات متداول، كروكي و… ميتواند در اين صفحه قرار گيرد. همچنين هيركانا فرم تماس با ما را به گونه اي طراحي ميكند كه مدير سايت بتواند پيام هاي ارسالي را از طريق ايميل، پيامك، پيام تلگرام و… نيز مشاهده كند.


4-شبكه هاي اجتماعي

 فعاليت در شبكه هاي اجتماعي در هر كسب و كاري بسيار تأثيرگذار است. از اين رو سايت شركتي بايد به گونه اي طراحي شود كه ارتباط خوبي با شبكه هاي اجتماعي شما داشته و با آنها هماهنگ باشد. هيركانا بستري فراهم ميكند كه شبكه هاي اجتماعي مانند سربازاني در جذب مخاطب و برندينگ آنلاين براي وبسايت شما عمل كنند. يكي از مهمترين سيستم ها قابليت به اشتراك گذاري صحيح مقالات و مطالب سايت در اين درگاه هاست.

 

5-نماي ظاهري وبسايت

طراحي جلوه هاي بصري زيبا و مطابق با فضاي كسب و كارتان، علاوه بر ترغيب مخاطب به تعامل بيشتر با سايت، وجهه اي مرتب و چشم نواز از تجارت شما را به تصوير ميكشد كه ميتواند در ذهن كاربران ماندگار شود. رنگبندي مناسب در طراحي سايت شركتي يكي از اصلي ترين فاكتورهاست. بايد هارموني دقيقي بين لوگو، رنگ سازماني و رنگ وبسايت شما بر قرار باشد.

هيركانا با رعايت اصول روانشناسي رنگ ها، طرحي ماندگار از وبسايت و شركت شما را در ذهن مخاطب ثبت ميكند. نكته ديگري كه شايد حتي شركت هاي باسابقه طراحي وبسايت به آن توجه نكنند، استفاده از فونت مناسب براي سايت شركتي است. طراحان هيركانا ، گزينه انتخاب فونت مناسب و استاندارد را نيز به مشتريان پيشنهاد ميكنند تا بواسطه آن اصالت و زيبايي سايت شركتي را دو چندان كنند.


مزايا طراحي سايت شركتي

 وب سايت فروشگاهي به عنوان يك ابزار امروزي جهت افزايش اعتبار كسب و كار مورد استفاده قرار مي گيرد. وب سايت فروشگاهي در واقع مشتري هاي بالقوه را جذب كرده و به آن ها را به سمت شركت شما سوق مي دهد. سايت شركتي اين امكان را فراهم مي نمايد كه در تمام ساعات شبانه روز اطلاعات و امكانات مربوطه در دسترس مشتريان قرار گرفته و افزايش اعتبار شركت و همچنين افزايش اعتماد مشتريان را در پي خواهد داشت.


به صرفه بودن طراحي سايت شركتي

 در مقايسه با هزينه تبليغات ديگر مانند: تلويزيون، بيلبورد و... هزينه طراحي سايت شركتي در دراز مدت بسيار به صرفه تر خواهد بود. بنابراين هزينه وب سايت شركتي به عنوان ابزاري قوي جهت تبليغ هميشگي و در دسترس همگان بودن آن، بسيار مقرون به صرفه مي باشد.


طراحي سايت شركتي و برتري نسبت به رقبا

 امروزه شركت هاي زيادي داراي وب سايت بوده و فعاليت هاي زياد و حضور پررنگي در اين زمينه دارند. عدم فعاليت شركت شما در اين زمينه، سبب مي شود كه مشتريان بالقوه خود را از دست بدهيد. برخي از شركت ها خدمات فروش و پس از فروش خود را در وب سايت خود ارائه مي دهند. علاوه بر آن ، مراحل معرفي تا فروش محصول را توسط وب سايت خود انجام مي دهند. بنابراين به تيم فروش احتياج نخواهند داشت. طراحي وب سايت شركتي اگر به گونه  اي باشد كه ارتباط درست بين مشتريان بالقوه و كسب و كار خود تعامل ايجاد نمايد.


ويژگي هاي طراحي سايت شركتي

 يك سايت عالي بايد يك ساختار استاندارد داشته باشد علاوه براين بايد داراي يك زير ساخت و جذابيت عالي باشد. تمام اين موارد بايد به گونه اي متناسب با نيازهاي يك شركت پياده سازي شود. يك سايت براي تمام حوزه‌ها يكسري ويژگي‌ها مشترك مثل‌ سرعت بارگذاري بالا، قابليت توسعه، ريسپانسيو و… را شامل مي‌گردد.


و اما يكسري ويژگي ها مخصوص  طراحي سايت شركتي مي‌گردد:
 

 

۱.طراحي صفحات اختصاصي


براي معرفي محصولات يا خدمات هر شركت بايد صفحاتي متناسب با همان خدمت يا محصول پياده سازي گردد. از اين طريق مي توانيد مخاطبان بسيار جذب كنيم و اين يعني يك قدم به هدفتان نزديكتر خواهيد شد.


۲. طراحي صفحات تماس با ما

 در طراحي سايت مهم ترين بخش براي ارتباط برقرار كردن با مخاطبان همين صفحه تماس با ما است. اما در طراحي صفحات تماس با ما بايد يكسري ظرافت ها را به خرج دهيد تا درصد بالاي از مخاطبان با شما ارتباط برقرار كنند. نوع چيدمان در صفحات تماس با ما در سايت هاي شركتي بسيار با اهميت است. چنين كاري نياز به مهارت و تجربه دارد.


۳. شبكه هاي اجتماعي


شبكه هاي اجتماعي يكي از راه‌هاي جذب مخاطب براي وب سايت‌ها است اما اين فعاليت‌ها بايد براساس يكسري اصول پياده سازي شوند. بدين طريق كه سيتم‌هاي اشتراك گذاري شبكه‌هاي اجتماعي در سايت‌ها به خوبي ايجاد گردد تا مطالب و پست‌هاي جذاب در اختيار مخاطبان قرار گيرد.

 

۴. روانشناسي رنگ‌ها و جذابيت‌هاي بصري

براي استفاده از رنگ‌ها در دنياي آنلاين نيازمند دانش روانشناسي رنگ‌ها به گونه اي كه هررنگي كه براي هر المان استفاده مي شود بايد مطابق با نياز مخاطبان باشد. تمام اين روش‌ها كه پياده سازي مي‌شود براي جذب مخاطبان هست، تا بتوانيم يك برند عالي در ذهنشان ثبت كنيم.
 

 

۵.اشتراك گذاري ويدئو


قابليت ايجاد ويدئو به منظور معرفي محصول يا خدمتتان خواهد بود. چنين امكاني را مي‌توان در سايت هاي شركتي قرار دهيم تا براحتي برندمان را به بازديدكنندگان نشان دهيم.


۶. ساخت فرم‌هاي اختصاصي

 امكان ساخت فرم‌هاي اختصاصي برحسب نياز مشتريان بايد پياده سازي و اجرا شوند. اين فرم‌‌ها شامل فرم استخدام، پذيرش نمايندگي،.. مي‌شوند.


هدف از طراحي وب سايت شركتي

 
طراحي سايت شركتي امكان خريد اينترنتي را به شكلي آسان و سريع فراهم مي نمايد.
مي توان از طريق تبليغات بنري درآمدي را براي سايت ايجاد كنيد. با استفاده از وب سايت شركتي به دليل اينكه در مصرف كاغذ صرفه جويي مي شود؛ با محيط زيست همگام مي باشد.  با طراحي سايت شركتي و بهينه سازي محتوا سايت، پس از شناخته شدن سايت توسط موتور جستجو گوگل، زماني كه كاربر به دنبال محصول يا خدمات مربوط به شركت شما مي باشد؛ وب سايت شما در نتايج جستجو نمايش داده شده و اين امر براي سايت شما بازديد كننده ايجاد كرده و حتي مي تواند منجر به خريد محصول يا خدمات شما بشود.
وب سايت مناسب به شما كمك خواهد كرد كه با هزينه اندك، شناخته شده و كسب و كار خود را بهبود ببخشيد. طراحي سايت مناسب و همچنين رعايت نمودن سئو سايت از پيش نيازها در اين امر مي باشد. گروه متخصص طراحي سايت هيركانا  از ابتدا تا انتهاي اين مسير همراه شما خواهد بود.


نكات مربوط به طراحي سايت شركتي

 در راستا فعاليت بهتر و قوي تر بايد قبل از طراحي وب سايت شركتي به برخي نكات توجه نمود:
به دنبال سايت هاي آماده نباشيد. حتما از طراحي سايت اختصاصي استفاده نماييد.
در طراحي گرافيكي سايت خود از طيف رنگي مناسب استفاده كنيد. پيشنهاد مي كنم مقاله " طراحي سايت فروشگاهي الهام بخش و زيبا  " را مطالعه فرماييد.
رعايت اصول و قواعد استاندارد در كد نويسي
استفاده از كد واكنش گرا (responsive)
تأثير طراحي سايت شركتي  در برندسازي آنلاين
راهكارها و ترفندهايي كه شركت‌ها به كار مي‌گيرند تا برند خود را از طريق ديجيتال ماركتينگ به كاربران معرفي كنند و در معرض نمايش قرار دهند، برندسازي آنلاين مي‌گوييم. از آنجايي كه بازديد اوليه كاربران از سايت شما، تصويري است كه در ذهن آن‌ها حك مي‌شود بنابراين واضح است كه اگر در اولين بازديد از سايت شما، يك سايت پويا و اصولي را ببينند، تصوير خوبي از برند شما در ذهن كاربران ماندگار خواهد شد. طراحي يك سايت حرفه‌اي، منحصربه فرد و جذاب با رعايت اصول سئو و ديجيتال ماركتينگ، به عنوان اصلي‌ترين و مهم‌ترين گام در برندسازي آنلاين شركت شما مي‌باشد تا حدي كه مي‌توان گفت موفقيت در برندسازي آنلاين يك  شركت، فقط به طراحي حرفه‌اي سايت بستگي دارد.


سئو و بهينه سازي در طراحي سايت شركتي

 به جهت اينكه بسياري از مشتريان قبل از خريد، در اينترنت و موتورهاي جستجوگر مانند گوگل سرچ مي نمايدند؛ سئو  داراي اهميت بالايي مي باشد. به همين دليل در طراحي وب سايت بايد به اين مسئله توجه نمود كه سايت بر پايه اصول سئو سايت طراحي گردد تا پس از وارد كردن محتوا سايت يا همان اطلاعات محصولات ، لينك سايت شما در نتايج جستجو نمايش داده شود. شركت طراحي سايت هيركانا طراحي سايت را براساس اصول سئو سايت شركتي انجام داده و پس از ورود محتوا سايت مشكلي از نظر SEO يا بهينه بودن سايت وجود نخواهد داشت.

با توجه به فراواني مشاغل مختلف، طراحي سايت شركتي با تنوع بالا انجام خواهد شد. مي توانيد در صفحه "نمونه كار طراحي سايت" انواع طراحي وب سايت شركتي انجام شده توسط گروه متخصص هيركانا را مشاهده فرماييد. طراحي سايت شركتي كه توسط گروه متخصص هيرمانا انجام مي شود؛ به صورت سئو شده و كاملا بهينه مي باشد. شركت طراحي سايت گرگانهيركانا ، سايت مورد نظر شما را با امكانات بالا و با استفاده از آخرين تكنولوژي برنامه نويسي و طراحي سايت و همچنين قيمت مناسب ، طراحي مي كند. همچنين شما مي توانيد از خدمات مشاوره سئو هيركانا استفاده نماييد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.