آرشیو آذر ماه 1401

آشنايي با متد هاي ديجيتال ماركتينگ

پنجشنبه ۲۰ اردیبهشت ۰۳

سایت املاک چیست؟

۱۷ بازديد

 سایت املاک چیست؟

سایت املاک چیست؟


شاید تا چندی پیش و یا تا الان بسیاری از شما برای خرید مسکن یا آپارتمان به مشاور املاک‌های مختلف سرکشی می‌کردید و این کار می‌توانست ساعت‌ها از وقت شما را بگیرد. علاوه بر خستگی و گرمایی که متحمل می‎شدید، ترافیک را هم اگر در نظر بگیرید که دیگر خیلی پیدا کردن خانه کار سخت و زمانبری بود. همچنین شما تنها در ساعاتی از روز می‌توانستید به این مشاورین املاک سرکشی کنید و در ساعات دیگر روز این کار امکان‌پذیر نبود، چون بیشتر آنان تا ساعاتی از روز را کار می‌کردند. مشاورین املاک برای بهبود روند کار خود، راحتی مشتریان در یافتن مسکن دلخواه خود و با توجه به پیشرفت تکنولوژی بر آن شدند که سایت املاک را طراحی کنند. اما سایت املاک چقدر از مشکلات قبلی را برای پیدا کردن مسکن، رفع می‌کند؟ برای دریافت پاسخ خود با ما در ملکانا همراه باشید تا ما جواب سوالات خود را دریافت کنید. صبر و حوصله شما برای یافتن یک مسکن خود بسیار تاثیرگذار است. شما می توانید جهت طراحی سایت املاک با بهترین کیفیت و خدمات ویژه با شرکت طراحی سایت هیرکانا هماکری داشته باشید و فقط کافیه اسم هیرکانا سرچ بزنید.


اهمیت طراحی سایت املاک


همیشه روال پیدا کردن خانه مناسب جهت اجاره و یا خرید، یکی از پرزحمت ترین کارهای ممکن میباشد. برای اینکار مجبوریم که به بنگاه های املاک متفاوت مراجعه کنیم و پس از بررسی پرونده های گوناگون برای بازدید از ملک، به آنجا برویم. طی فرایند این کار زمان و هزینه بسیاری از ما صرف خواهد شد. همینطور نهایتا هرکدام از ما توانایی چه تعداد مراجعه و بازدید را دارد؟ با گسترش اینترنت و خدمات آنلاین، بستر بسیار مناسبی برای ساده سازی و تسریع در کارها ایجاد شده است. طراحی وب سایت املاک نیز یکی از همین موارد میباشد. با اینکار بنگاه های املاکی که اقدام به طراحی وبسایت حرفه ای خود کرده اند، برای مشتریان خود شرایطی را فراهم کرده اند که براحتی در میان تعداد بسیاری از فایلهای مربوط به املاک جستجو کرده و مورد مناسب خود را انتخاب نمایند. سپس به بنگاه جهت عقد قرارداد مراجعه نمایند.


مشاوران املاک چه نیازی به سایت دارند؟


یکی از مزایای داشتن وب سایت برای مشاورین املاک فعالیت گسترده است. به عنوان مثال اگر قصد داشته باشید رزومه ای از فعالیت هایی که انجام داده اید یا در حال انجام دادن آن ها هستید را به صورت محتوا یا تصاویری در اختیار دیگران قرار دهید ممکن است بوسیله خدمات رسانه ای و چاپ بروشور و تبلیغات این کار را انجام دهید، اما این کارها هزینه های بسیار زیادی برای شما خواهد داشت که بارها و بارها باید آن ها را تکرار کنید. اما در مقابل داشتن یک وب سایت راه حل ارزان قیمت تری برای شما خواهد بود و در عوض در آمد بسیار زیاد تری را به سمت کسب و کار شما می آورد. از طرفی دیگر داشتن یک سایت املاک اعتبار خاصی به گروه مشاوره شما می دهد و باعث می شود سطح اطمینان مشتریان به شما افزایش یابد. همچنین امکان مشاهده موقعیت مکانی ملک ها و قابلیت قرار دادن تصاویری از ملک های موجود باعث می شود که نیاز مشاوران املاک به داشتن وب سایت بیش از پیش احساس شود.


سایت املاک چیست؟

سایت املاک چه کمکی به ما می‌کند؟


همانطور که گفتیم، با توجه به روند پیشرفت تکنولوژی که باعث شد بسیاری از کارها ساده‌تر و الکترونیکی شوند تا بسیاری از کاربران و یا افراد دیگر سختی‌های رفت و آمد و ترافیک و تردد را متحمل نشوند. مشاورین املاک برای رفاه حال مشتریان، به طراحی و پیاده‌سازی سایت املاک اقدام نمودند که باعث شد بسیاری از مشکلات قبلی رفع شود. می‎پرسید چطور؟ ما در ملکانا به شما می‌گوییم که چطور سایت املاک به شما کمک می‌کند. با طراحی و پیاده‌سازی ساتی املاک، شما دیگر نیازی به سرکشی به مشاور املاک‌های متفاوت در موقعیت‌های مختلف ندارید. تنها به سایت املاک مراجعه می‌کنید و املاک درج شده در سایت املاک را بررسی می‌کنید. مسلماً شما اگر این کار را در وقت آزاد انجام دهید، انتخاب بهتر و دقیق‌تری خواهید داشت. بدون خستگی و سختی‌های گشت در تک تک مشاور املاک و هزینه رفت و آمد. شاید کمی ایده برای شما نو و جالب به نظر برسد ولی بهتر از این نمی‌تواند باشد که شما در هر ساعتی از روز و در هر مکانی، بدون هیچگونه محدودیتی بتوانید در سایت املاک مختلف سرکشی کرده و مسکن و آپارتمان‌های دلخواه خود را مشاهده کنید. علاوه بر قیمت و متراژ شما می‌توانید تصاویر این املاک را نیز در سایت املاک ببینید، بدون اینکه نیازی باشد شما با صاحب ملک هماهنگ کنید و به آنجا مراجعه کنید. شاید این هماهنگ کردن‌ها کمی کار را مشکل‌تر می‌کرد، اگر شما می‌خواستید زمان خود را از طرفی با مشاور املاک و از طرف دیگر با صاحب ملک تنظیم کنید که آن نیز تا حدودی زمانبر بود. در سایت املاک تمام این هماهنگی‌ها و کارهای زمانبر حذف شده و شما تنها در چند دقیقه می‌توانید ملک‌های مختلف را ببینید، بدون اینکه زمان را هدر دهید. این ایده نه تنها شما را خسته نمی‌کند بلکه شما را هیجان زده‌تر می‌کند که املاک بیشتری را بررسی کنید و با دقت و بررسی بیشتری ملک مورد نظرتان را انتخاب کنید.


مدل‌های درآمدی طراحی سایت مشاور املاک چیست؟


به طور کلی وب سایت‌های فعال در حوزه املاک 2 نوع مدل درآمدی دارند. روش اول مثل مدل درآمدی وب سایت دیوار است. در این مدل، شما به عنوان صاحب وب سایت از جذب بازدیدکننده و دریافت پول از آنها در ازای ثبت آگهی و خدماتی مثل تبلیغ آگهی‌شان به درآمد می‌رسید.
در مدل دوم، شما دقیقا مثل یک صاحب مشاور املاک، مخاطبان را به سمت وب سایت‌تان جذب کرده و از هر معامله‌ای که شما معرف آن بوده‌اید پورسانت می‌گیرید.
البته یک مدل کسب و کار دیگر هم برای مشاوران املاک وجود دارد. در این مدل، می‌توانید از سایت به عنوان یک کاتالوگ برای دفتر املاک‌تان استفاده کنید تا مخاطبان راحت‌تر بین ملک‌ها جستجو کرده و گزینه مورد نظرشان را پیدا کنند. این مدل بیشتر برای مشاوران املاکی است که به دنبال پرستیژ کاری هستند.


سایت املاک چیست؟

طراحی سایت املاک حرفه ای


ورود به عرصه دیجیتال و کسب و کار های اینترنتی برای هر حوزه ای لازم است؛ چرا که به کمک این نوع فعالیت می توان مشتریان بیشتری را جذب کرده و در نتیجه درآمدتان را افزایش بدهید. طراحی سایت املاک بهترین راه برای عرضه خدمات به صورت اینترنتی می باشد.
با وجود سایت سازهای آماده، ساخت سایت املاک بسیار آسان شده است. گروه طراحی هیرکانا با طراحی سایت و اپلیکیشن املاک مناسب برای بنگاه ها و آژانس های املاک، راه شما را در مسیر طراحی وب سایت املاک هموار نموده است. با طراحی وب سایت حرفه ای املاک به راحتی می توانید بدون داشتن دانش فنی در زمینه وب، اطلاعات املاک را در سایت ثبت و مدیریت نمایید.
سایت آماده املاک با فراهم کردن امکان ایجاد طبقه بندی انواع ملک، دسته بندی بر اساس استان، شهر و منطقه و نمایش بر روی نقشه گوگل، قابلیت تعریف امکانات مختلف و درج در هر ملک، درج تصاویر املاک برای هر ملک و ... به شما کمک می کند تا خدماتتان را به صورت حرفه ای عرضه کنید.


سایت اختصاصی املاک


همانطور که میدانید سایت ها می توانند به صورت اختصاصی و معمولی طراحی شوند. سایت های اختصاصی دارای مزایای زیادی هستند. به همین دلیل، توصیه می شود تمامی افراد برای طراحی سایت اختصاصی املاک اقدام نمایند. در سایت های اختصاصی از قالب های رایگان استفاده نمی شود و قالب های اختصاصی و کد نویسی شده مورد استفاده قرار می گیرند. همچنین، امنیت سایت های اختصاصی بالاست و کاربران می توانند با خیال آسوده وارد سایت شوند و اطلاعات آنها محفوظ می ماند. از دیگر ویژگی های طراحی سایت املاک اختصاصی می توان به سرعت بالای سایت و تعامل بالای کاربران اشاره کرد.

سایت املاک چیست؟

سئو و بهینه سازی وب سایت املاک


پیاده سازی و اجرای پنل مدیریت به زبان فارسی و با کاربری آسان برای مدیر سایت به منظور بروزرسانی و  افزودن محتوا و محصولات جدید به سایت، طراحی سایت ریسپانسیو و بکارگیری تکنولوژی های مختلف مانند لاراول در طراحی سایت حرفه ای توسط هیرکانا انجام می گردد و ارایه خدمات  سئو و سئو سایت برای موتورهای جستجو از دیگر سرویس های هیرکانا است. هیرکانا همچنین می تواند با هزینه های معقول تبلیغات گوگل را برای سایت شما انجام دهد تا از همان روزهای نخست بارگذاری سایتتان، در رتبه های برتر گوگل دیده شوید.


شرکت طراحی سایت املاک


ساخت و طراحی سایت املاک روز به روز در حال گسترش است و مردم در سراسر کشور برای انجام امور مختلف زندگی از خدمات وب سایت های مختلف استفاده می کنند. شرکت های فراوانی در کشور وجود دارند که اقدام به طراحی سایت برای کسب و کارهای اینترنتی مختلف می کنند. معیارهای انتخاب شرکت طراحی سایت املاک چیست؟ در زمان سفارش طراحی سایت املاک از شرکت های طراحی وب سایت به چه مواردی باید توجه کنیم؟
•    مشارکت در توسعه سایت به صورت جامع و کامل
•    پشتیبانی کامل وب سایت
•    قیمت مناسب و تخصص در تولید سایت سازمانی و فروشگاهی
•    برخورداری از نمونه های قوی و حرفه ای در زمینه طراحی سایت املاک
•    طراحی و اجرا توسط تیم حرفه ای و متخصص در زمینه طراحی وب سایت


سایت املاک چیست؟

قیمت طراحی سایت املاک


عوامل مختلفی می تواند روی قیمت طراحی سایت املاک تاثیر بگدارد . سایت های املاک می توانند انوع مختلفی دارد که با توجه به آن قیمت آن مشخص می شود . در نتیجه تخمین زمان و هزینه طراحی سایت املاک با توجه به نوع آن که برای سایت در نظر می گیرند متفاوت است. برای مثال یکی از قابلیت های تاثیر گذار در سایت های مشاور املاک نوع CMS استفاده شده می باشد. تعرفه طراحی سایت املاک با استفاده از CMS های آماده و متن باز با توجه به امکانات منحصر به فردی که دارد به نسبت سایت های اختصاصی بسیار پایین می باشد.