آرشیو بهمن ماه 1401

آشنايي با متد هاي ديجيتال ماركتينگ

یکشنبه ۲۳ اردیبهشت ۰۳

تونیک دخترانه

۲۰ بازديد
تونیک یکی از انواع لباس های راحتی زنانه است که در مدل و طرح های متنوعی عرضه می‌شود. این نوع پوشش می‌تواند در تمامی فصول سال قابل استفاده باشد و در موقعیت های مختلف نیز به کار می‌رود. تونیک جز لباس های کاربردی است که خانم ها با فرم بدنی متفاوت می‌توانند از آن در استایل های مختلف استفاده کنند. اگر به دنبال خرید بهترین تونیک زنانه هستید ، با مطالعه این مقاله می‌توانید با آگاهی کامل برای خرید آن اقدام کنید.
 
تونیک دخترانه

تونیک دخترانه
معمولا دختر خانم‌ ها بیشتر به ظاهرشان اهمیت می‌دهند. به همین دلیل باید به فرم بدنی، قد و رنگ پوست ‌شان توجه کنند و بر اساس آنها تونیک مناسب را انتخاب نمایند.  افرادی که داشتن استایل شیک برایشان مهم است، اغلب لباسی مثل تونیک را با شلوارهای جین تنگ، لگ یا ساپورت می‌پوشند.  تنوع تونیک‌ های دخترانه بسیار بالاست(از جین، چهارخانه، یقه قایقی کشی، گیپور، گل‌ دار گرفته تا مردانه کتانی) در فصل ‌های سرد سال هم هودی ‌ها، سوئیشرت ‌ها و پولیورهای بلند که تونیک روزانه راحتی به حساب می‌آیند، بیشتر مورد استفاده قرار می‌گیرند. همچنین پوشیدن انواع بوت‌ ها با لگ و تونیک ترکیب جذابی را به وجود می‌ آورد. مسئله دیگری که باید به آن توجه کرد فرم بدنی و انتخاب تونیک بر اساس آن است. بدن دختر خانم ‌ها معمولا شبیه به سایزهای استاندارد است و خیلی از شکم و پهلو خبری نیست. به همین دلیل شکل ساعت شنی، مستطیلی و ریز اندام از رایج‌ ترین فرم‌ های بدنی در میان دختران است.
 
تونیک چیست؟
به‌ نوعی لباس زنانه بلند گفته می‌شود که قد آن تا خط زیر باسن و حتی میان ران ادامه دارد. تونیک‌ها می‌توانند آستین‌بلند یا آستین‌کوتاه باشند و میزان تنگی، گشادی و جنس آن متفاوت باشد. امروزه بسیاری از بانوان تونیک را به‌عنوان عضو اصلی کمد لباسشان در نظر می‌گیرند، زیرا تونیک‌ها در جنس‌ها طرح‌ها و اندازه‌های مختلف وجود دارند که می‌توان به‌راحتی آن‌ها را در شرایط مختلف به کار گرفت و از آن‌ها به عنوان لباس رسمی یا غیررسمی و راحتی استفاده کرد.
 
تونیک دخترانه

قدمت استفاده از تونیک
تونیک‌ها از قدیمی‌ترین لباس‌ها هستند که در طول تاریخ هم توسط مردان و هم زنان پوشیده می‌شده‌اند، اما نمونه مدرن آن از دهه ۱۹۸۰ میلادی وارد.
 
لباس راحت به نام‌ تونیک
معمولا برخی از خانم‌ ها مایلند در مقابل دیگران مخصوصا آقایان، از لحاظ ظاهری راحت باشند. استفاده از یک تونیک روزانه راحتی این مشکل را حل خواهد کرد. چرا که این نوع جامه تا میانه ران را پوشش می دهد.
 
علل محبوبیت تونیک ها در خانم ها و دختران ها چیست؟
معمولاً تونیک‌ها کمی گشاد و لخت می‌باشند. که این امر آن‌ها را به لباسی زیبا و بسیار راحت و پرطرفدار تبدیل می‌کند.
این نوع لباس ها را با پارچه‌های مختلف، برای مراسم و کاربردهای متفاوتی موجود می‌باشند. از پارچه‌های ذخیم پشمی گرفته تا جنس های توری و نازک. می‌شود گفت که تقریباً برای تمام شرایط فصلی و آب و هوایی و موقعیت‌های مختلف تونیک مناسبی وجود دارد.
گستردگی کاربرد و راحتی این لباس در بدن، دو عامل اصلی محبوبیت این نوع از لباس در میان خانم است. اما یکی دیگر از مزایای آن، ست شدن با انواع لباس‌ها است. این لباس را به راحتی می‌توان با دامن، شلوار و انواع دیگر لباس‌ها ست کرد و در مراسم رسمی و غیر رسمی از آن استفاده کرد.
امروزه بسیاری از زنان تونیک‌ها را به عنوان جزء اصلی کمد لباس شان در نظر می‌گیرند. تونیک‌ها گشاد و بسیار متنوع و قابل انطباق با شرایط و لباس‌های مختلف هستند. بسته به آنچه که با آن ست می‌شوند و نحوه‌ای که تزئین می‌گردند، می‌توانند به عنوان لباس‌هایی رسمی یا غیر رسمی و راحتی مورد استفاده باشند.
 
تونیک دخترانه

انواع تونیک بر اساس نوع بدن و اندام
تونیک زنانه و دخترانه مناسب برای اندام ‌های گلابی شکل
اگر دارای چنین تیپی هستید به دنبال تونیک‌ هایی باشید که چاک دارند و از انتخاب مدل‌ هایی که به ران ‌ها می ‌چسبند و تنگ هستند اجتناب کنید. همچنین از تونیک ‌های یقه قایقی و باز برای پهن نشان دادن شانه ‌ها استفاده نمایید. از آنجا که در این مدل بدن‌ ها بخش بزرگ در قسمت زیر کمر قرار دارد، حتما قد تونیک را طوری انتخاب کنید که کاملا روی این قسمت یا حتی پایین ‌تر بیفتد.
از گردنبندهای کلفت برای حجیم‌تر نشان دادن بخش بالایی سینه استفاده کنید تا توازن ظاهری در بالا و پایین بدن ایجاد شود.
 
تونیک مناسب برای اندام‌های سیبی شکل
افرادی که این تیپ بدنی را دارند باید از پوشیدن تونیک‌ های چسبان اجتناب کنند. هدف تمرکز بر روی قسمت‌ های بالای گردن و پاها است.
پس تونیک‌ هایی را انتخاب کنید که خیلی بلند نبوده و یقه هفت باشند تا توجه دیگران به صورت شما جلب شود.
و در نهایت تونیک‌ هایی با رنگ ‌های تیره و الگوهای کوچک، این تصور را ایجاد می‌ کنند که سایز بالاتنه شما کوچکتر است.
به یاد داشته باشید که تمرکز شما باید روی بالا باشد.
پس به جای استفاده از گردنبندها و گوشواره ‌های بلند، انواع کوتاه آنها را انتخاب کنید.
در ماه‌های گرم سال که امکان پوشیدن لگ و شلوارهای بلند نیست، یک تونیک زنانه را می‌توان با شلوارک، دامن مدادی و شلوار پوشید.
جنس و دوخت تونیک هم بسیار حائز اهمیت است.
انواع نخی و کتان این نوع لباس هم در طرح ‌های گل ‌دار، ساده، هندی و غیره موجود هستند و تمام سلیقه ‌ها را شامل می‌شوند.
انواع صندل و کفش های پاشنه بلند مناسب این استایل می ‌باشند
 
تونیک زنانه و دخترانه مناسب اندام های ساعت شنی
فرم ساعت شنی ایده‌ آ‌ل‌ترین نوع اندام است. دخترانی که اندامی به شکل ساعت شنی دارند می ‌توانند هر مدل تونیکی را بدون محدودیت بپوشند.
همچنین این شانس را هم دارند تا تونیک ‌های بدون آستین و کمر باریک ‌تری را انتخاب کنند.
استفاده از یک کمربند روی تونیک هم می ‌تواند به شیک‌ تر شدن استایل این تیپ بدنی کمک کند.
 
تونیک مناسب اندام مستطیلی چگونه است؟
اگر اندام مستطیل شکلی دارید، پیدا کردن یک تونیک روزانه راحتی کار بسیار سختی خواهد بود. اما می توانید مدل‌ هایی را انتخاب کنید که در قسمت کمر تنگ هستند. خودتان هم می ‌توانید روی تونیک از یک کمربند استفاده کنید.
 
تونیک زنانه و دخترانه مناسب اندام ظریف و لاغر
اگر جزء آن دسته از دخترانی هستید که استخوان‌ بندی ریزی دارید حواستان باشد که اکثر تونیک زنانه بلند هستند. پس حتما مدلی را انتخاب کنید که خیلی برایتان بلند نباشد.
مدل‌ های کمر امپراطوری برای این فرم بدنی مناسب نیستند، پس بهتر است در قالب تونیک استفاده نشوند. قد این نوع لباس باید کوتاه باشد یا به صورت شل داخل شلوار گذاشته شود تا بدن پرتر به نظر برسد.
 
تونیک دخترانه
 
تفاوت شومیز، بلوز و تونیک
دانستن تفاوت تونیک و شومیز بسیار مهم می باشد چرا که لباس پوشیدن از اهمیت ویژه ‌ای برخوردار است، و منعکس کننده فرهنگ، شخصیت و سلیقه هر فرد است. لباس افراد علاوه بر این‌ که در برابر شرایط مختلف آب ‌و هوایی از بدن محافظت می ‌کند، در ظاهر شخص نیز تأثیرگذار است. اغلب مردم در دیدار اول شخصیت افراد را براساس آن‌ چه که می ‌پوشند، تحلیل می ‌کنند. به همین ‌خاطر در اکثر جوامع جهانی چگونگی ظاهر و پوشش مناسب در جامعه بسیار مهم است.
زنان نیز این قاعده مستثنی نیستند و در موقعیت‌ های مختلف باید لباس خود را با توجه به نوع مراسم درست انتخاب کنند. به ‌عنوان مثال، انتخاب و پوشیدن تونیک، شومیز و بلوز بر اساس طراحی و جنس پارچه در هر موقعیتی متفاوت است، بنابراین باید از کاربردهای آن و تفاوت تونیک و شومیز اطلاع داشته باشید.

https://internetmrketing.blog.ir/1401/11/19/buy-women-tunic

طراحی سایت فروشگاه اینترنتی مزون

۱۹ بازديد
طراحی وب سایت مزون که برای فروشگاه های لباس عروس و مجلسی مورد استفاده قرار میگیرد و امکان نمایش تمامی محصولات مد لباس و فشن بکار می رود. در سایت های اینچنینی و طراحی سایت پوشاک دسته بندی های مختلفی لحاظ می گردد و شامل طراحی وب سایت سیسمونی ، طراحی فروشگاه های کفش و کیف و لباس که در فضای اینترنت مشغول کسب و کار هستند.
در این مقاله که بر روی طراحی وب سایت مزون بیشتر تاکید شده است و طراحی وب سایت های مد و لباس و طراحی سایت های مزون عروس در حیطه این شغل فعالیت می نمایند. خرید لباس عروسی یکی از مقوله های مشکل و ظریف جامعه به شمار می رود که باید دقت زیادی در آن صورت گیرد. شما به عنوان صاحب فروشگاه های مزون لباس عروس باید به فکر طراحی یک سایت حرفه ای باشید تا بتوانید خدمات بیشتری را به صورت آنلاین به کاربران ارائه دهید و از اتلاف وقت و هزینه های مشتریان تان نیز بکاهید.
 
طراحی سایت فروشگاه اینترنتی مزون
طراحی سایت مزون در دسته پروژه های طراحی سایت مد و فشن محسوب می شود که کمی یا تا حد زیادی با سایر سایت های فروشگاهی متفاوت است چون کسانی که به سایت مزون مراجعه می کنند ملاک انتخابی فراتر از ویژگی های یک محصول دارند. بیشترین چیزی که این افراد به آن دقت می کنند حس و حال و تجربه ای است که از نگاه کردن به این نوع لباس ها دریافت می کنند و سپس به ویژگی های بافت و مرغوب بودن آن می باشد.
راه اندازی سایت مزون و اساسا چنین فروشگاه هایی برای کسانی است که لباس یا لباس عروس متناسب با سلیقه و طراحی خاص خود در سایر فروشگاه ها پیدا نمی کنند و نیاز دارند تا لباسی سفارش دهند که کاملا متناسب با خواست و سلیقه آنها باشد. همچنین کسانی که در طی سال تغییر سایز زیادی دارند یا اینکه اندازه های آنها غیر عادی است به مزون مراجعه می کنند تا طبق مد روز و اندازه های خود لباس سفارش دهند.
قطعا می دانید که طراحی سایت مزون به دلیل تعداد بسیار کمتر آنها نسبت به سایر فروشگاه های لباس و بوتیک ها خیلی ضروری تر است و از طرفی نیز مقداری با طراحی سایت فروشگاهی و طراحی سایت شرکتی متفاوت می باشد. در واقع ساخت سایت مزون برای آشنایی با این برند و پسندیدن طرح و مدل های از پیش آماده می باشد تا با میزان حرفه ای بودن طراح لباس های مزون و سازنده آن آشنا شوید و در نهایت برای تست لباس مراجعه حضوری داشته باشید در صورتی که سایر سایت های فروشگاهی شاید نیازی به مراجعه خریدار هم نباشد. در ادامه این مطلب بیشتر با ضروریات طراحی سایت مزون در قالب مزایای آن آشنا خواهید شد.
 
چرا باید وب سایت مزون طراحی نماییم
وب سایت های مزون همانند فروشگاه های مرتبط یک مکان عالی برای نمایش و ارائه خدمات و محصولات مد و لباس به مشتریان می باشد که بسیار متفاوت تر و خاص تر از فروشگاه های پوشاک و بوتیک ها طراحی می گردند و یک سری چارچوب ها و قواعد خاصی را می طلبد و امکاناتی که در این سایت در نظر میگیرید با طراحی سایت پوشاک تفاوت های مختلفی دارد.
اگر شما صاحب کسب و کار مزون هستید و به صورت یک فروشنده سنتی مشغول فعالیت در بازار هستید ، قطعا مشتریان محدود به همان شهر یا اطراف تان را خواهید داشت ، اگر یک سایت اختصاصی مزون طراحی نمایید می توانید گستره فعالیت خود را بیشتر نموده و خود را به دیگر مشتریان در سراسر کشور یا حتی جهان بشناسانید و مشتریان خودتان را نیز بیشتر نموده و از این راه کسب درآمد بالاتری داشته باشید و حتی به فکر زدن شعبه های مختلف در شهرهای دیگر باشید ، یک سایت سریعتر می تواند شما را به اهداف تان در این زمینه برساند.
 
در طراحی سایت مزون چه نکاتی باید در نظر گرفته شود؟
تا اینجای کار در ایجاد سایت مزون با مزایا و ویژگی ها و امکانات آن آشنا شدید و به خوبی فهمیدید که صرفا طراحی سایت کافی نیست بلکه باید طراحی سایت از مرحله ابتدایی تا انتها و حتی پس از آن به شکلی حرفه ای انجام شود تا بتواند نتیجه خوبی برای شما رقم بزند.
آخرین مورد مهم برای طراحی سایت مزون نکاتی است که باید در نظر گرفته شوند:
ریسپانسیو بودن: ریسپانسیو بودن سایت طراحی شده برای مزون یا لود شدن مناسب و بدون اشکال وب سایت روی گوشی های موبایل و تبلت نکته ای بسیار مهم محسوب می شود در غیر این صورت بخش زیادی از مشتریان از دست خواهند رفت.
سرعت: در طراحی سایت مزون نیز مشابه با هر نوع طراحی سایت دیگر، دومین نکته مهم، سرعت بالای وب سایت می باشد تا مشتریان بتوانند در سریعترین زمان ممکن وارد بخش های مختلف سایت شده و نتیجه گیری کنند.
درج ویدیو: می توانید برای هر دسته بندی محصول ویدیویی کوتاه نیز قرار دهید تا مشتریان با ویژگی های طراحی و دوخت لباس آشنا شوند.
فضای خالی: در طراحی وب سایت مزون دقت کنید که نباید فضای سایت را خیلی شلوغ کنید چون مشتریان مزون افراد خاصی هستند و نیاز به یک فضای نسبتا خلوت در سایت با استفاده هوشمندانه از فضاهای خالی دارند. لذا از شلوغ کردن آن پرهیز کنید.
سئو: رعایت سئو نیز در طراحی سایت مزون مشابه با هر نوع کسب و کار دیگری که ذکر کرده ایم بسیار مهم است تا در نتایج سرچ گوگل و در رتبه های بالای قرار بگیرد تا هم مشتریان بیشتری پیدا کنید و هم درآمدزایی جانبی داشته باشید.
فونت، گرافیک و طراحی رنگ وب سایت: باید فونت و رنگ وب سایت در تمامی بخش های آن مشخص و یکدست باشد. شیوه نوشتاری نیز رسمی است و فونت نیز نباید فانتزی یا غیر عادی باشد.
طراحی منوها و سرچ: طراحی منو و قابلیت سرچ پیشرفته نیز از جمله نکات خیلی مهم در طراحی سایت مزون محسوب می شود چرا که در تجربه کاربری و سریعتر به نتیجه رسیدن آنها در مورد همکاری با شما و ارزش پیشنهادی برند در مقایسه با رقبا بسیار تأثیرگذار است.
اطلاع رسانی از طریق پیامک و ایمیل: اطلاع رسانی در مورد ترند و مدهای جدید در زمینه طراحی و دوخت لباس، مدل های خاص و یونیک، تخفیف های خاص و غیره بسیار جذب کننده مشتری است و در طراحی سایت مزون نباید فراموش شود.
 
طراحی وب سایت مزون با تیم هیرکانا
تیم هیرکانا با طراحی انواع سایت های لباس و مزون با قالب های کاملا اختصاصی و پنل مدیریت به زبان شیرین فارسی که امکان به روز رسانی محتوا ، تصاویر و سایر بخش های سایت را خواهید داشت ، واکنشگرا و قابلیت نمایش آسان و بدون مشکل سایت در صفحات موبایل یکی از نکات مهم دیگر برای طراحی چنین وبسایت هایی است ، سایت های مزونی باید نیازهای مشتریان و فروشنده ها را برطرف کند تا با پشتیبانی عالی و صحیح امکان قرار گیری نمونه های جدید و مدهای تازه را نیز در سایت داشته باشید و قیمت ها را نیز بتوانید در سریعترین زمان ممکن به روز نمایید.
از بخش های دیگر امکانات چنین وبسایتهایی می توانید به آمار بازدید حرفه ای سایت ، قابلیت فروش محصولات با تبلیغات ، امکان به روز رسانی سایت با مدیریت محتوای عالی و به روزرسانی نمونه کارها ، افزایش ترافیک سایت با بهینه سازی عالی می توانیم برشمریم. سایت های مزون شباهیت زیادی به وب سایت های طراحی سایت خیاطی دارند و می توانید خدمات و همکاری های دوجانبه ای باهمدیگر داشته باشید.